دانلود نرم افزار مرورگر جدید فایرفاکس 51.0.4 Firefox Browser

 دانلود نرم افزار فایرفاکس نسخه اندروید

نرم افزار جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

لذت وبگردی را با مرورگر فایرفاکس تجربه کنید ! نسخه رسمی مرورگر موزیلا فایرفاکس برای آندروید یک مرورگر ساده ، با قابلیت های شخصی سازی و امینیتی بسیار بالا به دستگاه های شما می آید ، Firefox با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها ، امینیت شما را در زمان وبگردی و انجام فعالیت های اینترنتی تضمین می کند. از جمله ویژگی های مرورگر فایرفاکس می توان به قابلیت جستوجو ، وبگردی و دسترسی سریع به آدرس های اینترنتی اشاره کرد ؛ فایرفاکس یکی از هوشمندترین مرورگرهای دستگاه های آندروید به حساب می آید ، از این رو که شما می توانید با انگشتان خود آدرس های اینترنتی را به سادگی و در نهایت سرعت به لیست علاق مندی های خود اضافه کنید و برای دسترسی به آنان زمان بسیار بسیار کمتری را صرف کنید. یکی از ویژگی های پرطرفدار این مرورگر ، قابلیت سینک اطلاعات مرورگر از کامپیوترهای دسکتاپ به دستگاه شماست. هم اکنون می توانید نسخه بیست و هفتم این مرورگر قدرتمند را از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار چت و مسنجر اسکایپ- Skype – Free IM

نسخه 7.04.0.618 اضافه شد ( آخر پست )

 دانلود نرم افزار اسکایپ

نرم افزار اسکایپ اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید به چت و گفت و گو بپردازید و از برنامه اسکایپ لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

به دوستان یا اعضای خانواده خود ، پیامی جدید را در قالب ویدیو یا صدا ارسال کنید : سلام ! تنها با چند لمس کوتاه ، می توانید دوستان و آشنایان خود را در کنار خود احساس کنید ، با دریافت اپلیکیشن اسکایپ به میلیون ها کاربر این سرویس اینترنتی در سرتاسر جهان بپیوندید. دوستان و آشنایان خود را به صورت فوری پیدا کنید ، به کمک ویژگی سرچ هوشمند اسکایپ ، می توانید عزیزان خود را از میان 250 میلیون کاربر فعال اسکایپ به سرعت پیدا کنید و اولین تماس خود را با آنان برقرار کنید. اگر اکنون نمی توانید به صورت صوتی یا تصویری به آنان پیام دهید ، می توانید با انگشتان خود ، متن دلخواه خود را به صورت فوری برای دوستان ارسال کنید ، حتی اگر طرف مقابل اپلیکیشن اسکایپ را بر روی دستگاه خود نصب نکرده باشد ، می توانید با شماره تلفن همراه او تماس بگیرید و با کمترین هزینه ، از امکانات حرفه ای اسکایپ بهرمند شوید. آیا می خواهید یک عکس را به دوست خود ارسال کنید؟ هیچ نگرانی بابت کاهش حجم عکس ها همانند هزینه های MMS یا محدودیت های ایمیل نیست ! کار با اسکایپ ساده است ، مهم نیست شخص مورد نظر شما با چه دستگاهی به این سرویس متصل شده است ، امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دانلود منیجر adm اندروید Advanced Download Manager Pro 5.1.1

 دانلود نرم افزار دانلود منیجر (adm)پیشرفته برای اندروید

جدیدترین ورژن نرم افزار جایگزین شد (Advanced Download Manager Pro v5.1.1)

نرم افزار دانلود

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

آیا شما هم می خواهید با یک نرم افزار دانلود منیجر قوی و رایگان با سرعت بسیار بیشتری در اندروید خود دانلود کنید و از دانلود از اینترنت لذت ببرید؟Advanced Download Manager Pro v5.1.1 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

اگر شما هم مانند همه از سرعت کم دانلود خودتان کلافه شده ايد ما به شما نرم افزار Advanced Download Manager را معرفي ميکنيم . در يک جمله ميتوان اين نرم افزار اندروید را به افزايش سرعت دانلود وصف کرد. اين برنامه به شما کمک ميکند تا با سرعت هر چه بيشتر فايل هاي خود را دانلود نماييد.

ويژگي های نرم افزار adm :
– دانلود هاي شتابدار با استفاده از فناوری های پیشرفته
– رهگيري لينک از مرورگر و  کليپ بورد؛
– دارای پنل کاربری پیشرفته با امکانات فراوان
– همه پنجره ها با دريافت ليست downloadings هاي در حال اجرا,اجرا می شوند؛
– از سرگيري پس از قطع و يا راه اندازي مجدد برنامه؛
– ليست پشتيبان از دريافت ها و تنظيمات بر روي SD؛
– برنامه ريزي دانلود فايل ها ؛
–  دانلود سه فايل به طور همزمان؛

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گشت و گذار مجازی در سراسر دنیا Google Earth 8.0.1.2310

اگر از کاربران قدیمی سیستم عامل ویندوز بوده باشید ، حتما با سرویس دوست داشتنی گوگل ارث آشنایی دارید. این نرم افزار همانطور که از نام آن پیداست ، ساخته ی کمپانی قدرتمند گوگل بوده و می تواند تمامی نقاط زمین را به صورت مجازی در پیش روی شما بگذارد. در گذشته ، عرضه اولین نگارش ها از این نرم افزار ، شگفت آوری بی نظیری را برای کاربران به همراه داشت ، اکنون با توسعه سیستم عامل های تلفن همراه از جمله سیستم عامل محبوب همین شرکت یعنی Android ، گوگل ارث در تمامی ساعات شبانه روز در اسمارت فون و یا تبلت شما آماده خدمت رسانی است. گوگل ارث نرم افزار قدرتمند شرکت گوگل است که امکان کاوش در سراسر نقاط دنیا توسط حرکات انگشت را فراهم می کند ؛ ما را در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراهی کنید.

Google Earth81 برای اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

پرواز سه بعدی بر فرار تمامی آسمان های دنیا ! اکنون می توانید از مناطق معروفی نظیر شهرهای لندن ، رم و توکیو را به صورت سه بعدی ببینید ؛ به وسیله قابلیت Street View می توانید از وضعیت زنده راه ها و جاده ها با خبر شوید ، قابلیت Tour Guide به شما این امکان را می دهد که از محل های جدید باخبر شده و از آنان دیدن کنید ؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر از یک مکان می توانید به تصاویر بیشتر و یا توضیحات مربوط به آن در ویکیپدیا دسترسی داشته باشید ، با مراجعه به Maps Gallery می توانید مکان های سرگرم کننده را تماشا کنید از قبیل : پرواز هواپیماها ، قطارها و… توجه داشته باشید برای گشت و گذار صحیح همانند حرفه ای ها ، از راهنماهای داخلی نرم افزار استفاده کنید ، از قابلیت های جدید در نسخه 8 نرم افزار گوگل ارث می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بهینه سازی رابط کاربری ، تغییرات منو و ساده شدن لایه ها ، پشتیبانی از Google Drive

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی ویژه نرم افزار های اینترنت اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر قدرتمند و سریع Now Browser Extended

با افزایش روز افزون نیاز به استفاده از اینترنت کاربران زیادی نیز به استفاده از اینترنت مجبور شده اند که برای موارد مختلف و برطرف کردن نیازهای مختلف از آن استفاده کنند. به ویژه مدتی است که با عرضه گوش های هوشمند به بازار استفاده از اینترنت به یک سرگرمی تبدیل شده است که برخی کاربران تنها برای استفاده از اینترنت اقدام به خرید یک گوشی هوشمند می کنند. برای استفاده از اینترنت به ویژه بر روی گوشی موبایل نیاز به یک مرورگر وب مثل گوگل کروم دارید تا توسط آن بتوانید به صفحات مختلف دسترسی داشته باشید و صفحات را بارگذاری کنید. یک مرورگر وب علاوه بر این که باید در بارگذاری صفحات بسیار سریع باشد، همچنین باید بتواند امنیت کاربران را در اینترنت تامین کند. یکی از همین مرورگرها که علاوه بر سرعت بالا دارای امنیتی قابل قبول و عالی نیز می باشد، Now Browser Extended(Material) 1.5.1 نام دارد.

Now Browser Extended(Material) v1.5.1

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

توسط این مرورگر وب می توانید صفحات وب را با سرعتی بسیار بالا مشاهده کنید. شما قادر خواهید بود با باز کردن تب های مختلف، دسترسی خود را به صفحات سریع تر کنید و صفحات را با سرعت بالاتری باز و مشاهده نمایید. یکی دیگر از قابلیت هایی که در این مرورگر به چشم می آید این است که از رزولیشن های مختلف گوشی ها و تبلت ها پشتیبانی می کند و شما می توانید آن را بر روی دستگاه های مختلف نصب کرده و از ان استفاده کنید. استفاده از فایل های فلش در صفحات وب امروزه بسیار رواج یافته است و شاهد فایل های فلش در صفحات وب به وفور هستیم. لذا باید از مرورگری استفاده کرد که قادر به پخش این فایل های فلش نیز باشد. خوشبختانه Now Browser Extended قادر است فایلهای فلش را نیز به نمایش در اورد و شما می توانید توسط آن تمام فایل های فلش اعم از تبلیغات بنری، بازی ها، ویدئو های آنلاین و … را به سادگی مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی های مرورگر Now Browser Extended می توان به حجم کم نسبت به برنامه های مشابه، دارا بودنی محیطی ساده و شیک، نمایش فایل های متنی، ذخیره کردن پسوردها و … اشاره کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ساخت کانکشن adsl در اندروید | PPPoEW 2.2

دانلود نرم افزار ساخت کانکشن adsl برای استفاده از وای فای در اندروید

نرم افزار اندرویدآیا سرویس adsl دارید اما نمی توانید از وایرلس ان در اندروید خود استفاده کنید و صفحه ی ای برای شما باز نمی شود؟احتمالا adsl شما در حالت bridge نصب شده است و نیاز به نرم افزار ساخت کانکشن دارید که به طور پیش فرض در اندروید نصب نشده است.اگر شما هم از آن دسته کسانی که برای اتصال به اینترنت از گوشی موبایل خود استفاده می کنید حتما می دانید که در برخی از موارد برای اتصال به اینترنت نیاز است تا شما یک کانکشن برای اتصال به اینترنت بسیازید، فرقی هم ندارد که قصد دارید از یک شبکه وای فای استفاده کنید و یا از شبکه اپراتور خود، به هر حال گاهی نیاز به ساخت کانکشن است. برای ساخت کانکشن جهت اتصال به اینترنت نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست و می توان در تنظیمات سیستم عامل اندروید یک کانکشن دلخواه را ساخت اما آنچه که باعث می شود خیلی از افراد تصمیم به نصب نرم افزار ساخت کانکشن می گیرند این است که دسترسی و اتصال به اینترنت با استفاده از این کانکشن ها وقت گیر است. نرم افزار PPPoEW همانطور که از نامش پیداست تنها برای یک کار طراحی و منتشر شده است و آن هم ساخت کانکشن ها PPPoE در گوشی موبایل شماست.

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

با استفاده از این نرم افزار کاربردی شما می توانید بدون مشکل به اینترنت متصل شوید تنها لازم است که اطلاعات لازم را وارد کنید، چون در این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزار های حرفه ای تر نیازی به انجام تنظیمات سخت و پیچیده ای نیست و تنها نیاز به وارد نمودن اطلاعات زیر است:

Interface, Username, Password, Auto get DNS Or Set DNS, First DNS, Second DNS

تنها با وارد کردن اطلاعات بالا و انتخاب گزینه های مناسب می توانید، همیشه براحتی به اینترنت متصل شوید. توجه داشته باشید که اگر از شبکه های وای فای معمولی استفاده می کنید نیازی به وارد کردن DNS نیست و اگر گزینه Auto get DNS را انتخاب کنید نرم افزار بطور خودکار یک DNS از شبکه محلی دریافت می کند و شما تنها باید Username و Password را وارد کنید. شایان ذکر است که نرم افزار های بسیار کمی در این زمینه منتشر شده اند و در مواردی می توان گفت این نرم افزار تنها نرم افزاری است که این کار را در این سطح می تواند برای شما انجام دهد به همین دلیل در خیلی از سایت های اینترنتی داخل و خارج از کشور از امتیاز و محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

هم چنین با نرم افزار Speedtest.net 3.0.0 نیز می توانید سرعت اینترنت خود را اندازه بگیرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دکمه هوشمند WiFi جدید Smart WiFi Toggler

دانلود نرم افزار روشن و خاموش کردن هوشمند WiFi

بهترین برنامه wifi اندروید

نظرتان در مورد معرفی یک نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف باطری با استفاده بهینه از شبکه WiFi چیست؟این نرم افزار را دانلود کنید. حقیقت این است که در مواقع غیرضروری ، روشن بودن بی دلیل WiFi در دستگاه های آندروید موجب تخلیه سریع و بی رویه باطری دستگاه می شود. اکنون قصد داریم شما کاربران عزیز را با روشی جدید و مناسب برای عملکرد هوشمند دکمه WiFi آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Smart WiFi Toggler 2.4.7 نام نرم افزاری جدید جهت کنترل استفاده شما از WiFi های اطراف است ، این نرم افزار قادر است زمانی که ارتباط با شبکه برقرار باشد ، دکمه WiFi دستگاهتان را فعال کند ؛ در غیر این صورت به طور خودکار آن را غیرفعال سازد تا زمان آماده به کار باطری دستگاه افزایش یابد. این نرم افزار در واقع می آموزد که Hotspot ها در کدام محل ها قرار دارند تا به صورت خودکار در آن مکان ها دستگاهتان را به شبکه متصل نماید. این نرم افزار مناسب ترین روش برای مواقعی است که شما فراموش می کنید با دور شدن از محل Hotspot اقدام به خاموش کردن WiFi دستگاه کنید ؛ همچنین در مکان هایی که Hotspot ها موجود باشند ، ارتباط اینترنتی شما با اپراتور قطع شده و ارتباط WiFi برقرار می شود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر جدید و پرسرعت Javelin Browser 3.1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر وب پرسرعت مخصوص اندروید
نرم افزار های روز اندروید

 حتما در اینترنت به دنبال دانلود نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت و وبگردی ایمن برایاندروید خودتان گشته اید.با گسترش اپلیکیشن های آندرویدی و از طرفی عرضه مرورگرهای جدید و پرسرعت برای این سیستم عامل ، تقریبا کمتر کسی از مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندروید استفاده می کند. Javelin Browser نام یک مرورگر جدید و پرسرعت برای دستگاه های آندرویدی است که دارای قابلیت هایی کاربردی و شگفت انگیز می باشد که در ادامه به آنان می پردازیم.

پیش نیاز : آندروید 4 و بالاتر

Javelin Browser در مجموع دارای 3 قابلیت کلیدی است : 1) اولین مرورگر با قابلیت حذف داخلی تبلیغات 2) اولین مرورگر با قابلیت READING MODE و 3) ویژگی مولتی تسکینگ با Javelin Stack

همین 3 قابلیت در ظاهر ساده و در عین حال بسیار کاربردی ، موجب خرید رسمی اپلیکیشن Javelin Browser توسط باراک اوباما در دستگاه شخصی آندرویدی اش شد ! اما این قابلیت ها ، تنها ویژگی های کلیدی این مرورگر بودند ؛ اکنون به معرفی قابلیت های کلی این مرورگر محبوب می پردازیم :

قابلیت کنترل آسان به وسیله حرکات لمسی ، نوار استاتوس و نویگیشن به صورت شفاف در آندروید KitKat ، بوکمارک ها هوشمند (بوکمارک ها بر اساس میزان استفاده طبقه بندی می شوند) ، حالت ناشناس

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مانیتورینگ کامل وضعیت شبکه Network Monitor

 دانلود نرم افزار شبکه های اینترنتی اندروید

نرم افزار اینترنت برای اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری جدید در زمینه ماینتورینگ وضعیت ارتباط با شبکه های دستگاهتان آشنا کنیم که با دانلود ان اپدیت از همیشه خواهید بود.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

ما نمایش زنده تغییرات را دوست داریم ! سیستم عامل آندروید به صورت پیش فرض چنین قابلیتی را در پیش روی شما نمی گذارد. اما با Network Monitor Mini Pro شرایط تغییر می کند. شما هرگز به طور دقیق از سرعت های دانلود و آپلود خود به صورت دقیق در دستگاه هایتان با خبر نبوده اید. اما در این مطلب قصد داریم نرم افزاری جدید را به شما معرفی کنیم تا به کمک آن بتوانید مقدار دقیق سرعت های شبکه را بر روی صفحه نمایشگر دستگاهتان ببینید. این مقادیر برای همیشه در گوشه ی صفحه اصلی دستگاه شما نمایش داده می شود و به صورت مداوم کوچک ترین تغییرات را برایتان به نمایش می گذارد. شما می توانید این مقادیر را در هر بخشی از نمایشگر خود قرار داده و در صورت تمایل رنگ متون را نیز به سادگی مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. اکنون قادر هستید مقدار دقیق سرعت اینترنت خود را به صورت زنده مشاهده کنید ، این نرم افزار به طور دقیق می تواند میزان سرعت شما در اتصال به شبکه های WiFi ، 3G و 4G را به طور دقیق به نمایش بگذارد. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود مرورگر جدید و پرسرعت Mercury Browser 1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر وب

نرم افزار اینترنت اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر وب قدرتمند و بسیار پرسرعت بهتر از همیشه در اندروید خود وبگردی کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، نهایتاً نسخه آندرویدی مرورگر محبوب و پرسرعت Mercury Browser منتشر شد. مدت ها بود که این مرورگر محبوب ، تنها در دستگاه های آیفون و آیپد قابل استفاده بد ، اما اکنون شاهد انتشار نسخه رسمی این مرورگر محبوب برای سیستم عامل آندروید هستیم. نسخه آندرویدی مرورگر Mercury Browser با ویژگی هایی زیبا و پرسرعت ، وبگردی در دستگاه های قابل حمل را برایتا لذت بخش تر از همیشه می کند. Mercury به شما امکان باز کردن آدرس های اینترنتی و جستوجوها را در یک چشم به هم زدن می دهد ، قابلیت هایی نظیر پلاگین ها ، عوامل کاربری ، کنترل حرکتی ، ذخیره سازی خودکار فرم ها و… به کاربر احساس خوشایندی را در هنگام وبگردی می دهد. Mercury در دیوایس های آندرویدی ، دیوارهای بسیاری را برای محافظت از پسوردهای امنیتی شما قرار داده است ، حالت Private و محافظت از پسوردها و پاک سازی کوکی ها و تاریخچه ها ، همه عواملی هستند که امنیت شما را در هنگام استفاده از Mercury تأمین می کنند.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2