دانلود نرم افزار تهیه نسخه های پشتیبان از پیامک ها

 دانلود نرم افزار بک اپ اس ام اس ها

نرم افزار های اس ام اس اندروید

 آیا شما هم پیامک هایی دارید که برایتان اهمیت فراوانی دارند و می خواهید با دانلود نرم افزار مفید همیشه از ان ها بک اپ داشته باشید؟ آیا همیشه از حذف شدن آنان هراس دارید؟ ما راه حل مناسبی برایتان در نظر گرفته ایم.

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری قدرتمند در زمینه پشتیبان گیری ساده از پیامک ها آشنا سازیم. این نرم افزار قادر است از پیامک های شما در قالب فایل های XML نسخه های پشتیبان تهیه کند. آیا نگران هستید که پیامک های شما قبل از بک آپ گیری به صورت تصادفی حذف شوند؟ SMS Backup & Restore Pro یک نرم افزار قابل برنامه ریزی برای پشتیبان گیری دز مان های تعیین شده است ، بنابراین دیگر هیچ نیازی به انجام بک آپ های دستی نیست ! متناسب با نسخه ی آندروید دستگاه شما ، می توانید بک آپ ها را به سایر دستگاه های خود نیز منتقل کنید ، لازم به ذکر است که شما حتی می توانید تنها از گفتوگوهای مورد نظر خود بک آپ گیری نمایید ، جهت امنیت بیشتر می توانید به صورت مستقیم ، بک آپ آماده شده را به آدرس ایمیل خود ارسال کنید. علاوه بر این ها ، قادر هستید بک آپ ها را در فضاهای ابری نظیر Dropbox & Google Drive نیز آپلود کنید. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اس ام اس ها با اسلاید Sliding Messagin

 دانلود نرم افزار جالب اس ام اس برای اندروید

برنامه اندروید

آیا از سیستم مدیریت Messaging همیشگی و تکراری در دستگاه های آندروید خسته شده اید؟ ما پیشنهاد می کنیم نرم افزار جالب Sliding Messaging Pro را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

هم اکنون قادر هستید سیستم پیام ها را در دستگاه های آندرویدی به شیوه ای جدید و به صورت اسلاید مدیریت کنید ! این نرم افزار بر پایه سیستم Messaging رسمی گوگل تهیه شده و قادر است دگرگونی وسیعی را در بخش پیام های دستگاه های شما ایجاد کند. از این پس برای جا به جایی میان گفتوگو ها تنها کافیست از سمت چپ صفحه نمایش به بیرون بکشید ، برای شروع یک گفتوگوی جدید ، تنها به حالت اسلاید از سمت راست نمایشگر می توانید انجام دهید ! پیام های قدیمی را با یک انتخاب ساده مدیریت کنید ، با بیش از 10 پوسته جذاب و بسیار زیبا که سیستم مدیریت پیام های شما را مطابق با میلتان تغییر ظاهر می دهد ، پشتیبانی کامل از 1300 شکلک مختلف و محبوب ، پشتیبانی کامل از Google Voice ، پنجره پاسخ سریع ، قالب های متنی آماده برای پیام های سریع ، ویژگی Multi-Window برای گلکسی نوت ، پشتیبانی از Light Flow ، امکان ارسال تصویر و گفتوگوهای گروهی ، انیمیشن های سفارشی ، ویدجت ها و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر