دانلود نرم افزار گوگل ارث 2016 Google Earth 8.0.4.2346

دانلود نرم افزار گوگل ارث ورژن اندروید Google Earth

آیا به گشت و گذار مجازی در نقاط مختلف دنیا علاقمند هستید؟ نرم افزار گوگل ارث 2016 را با بالاترین کیفیت برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک گوگل ارث 2016 می توانید در نقاط مختلف دنیا تنها با حرکت انگشتانتان پرواز کنید ، به سرزمین های دور دست دسترسی پیدا کنید یا به محل تولد و یا محل زندگی خود در دوران کودکی بازگردید ! نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی و یکپارچگی کامل با سرویس Google Maps Street View ، به شما این امکان را می دهد که به تک تک خیابان های مناطق مختلف دنیا دسترسی دقیق داشته و از وضعیت آنان اطلاع پیدا کنید. با مراجعه به بخش Earth Gallery می توانید از لحظاتی هیجان انگیز بهرمند شوید ! از جمله این لحظات می توان به مشاهده زنده زلزله ها ، مشاهده بلند شدن هواپیماها از فرودگاه های مختلف و… اشاره کرد. به کمک ویژگی Tour Guide ، قادر هستید به نقاطی که تا به حال به آنان سفر نکرده اید دسترسی پیدا کرده و محل هایی جدید را کشف کنید. نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی کامل از سرویس سه بعدی ، به شما این امکان را می دهد نقاط معروف نظیر San Francisco, Boston, Rome را به صورت کاملاً طبیعی تماشا کنید و از دیدنی های آنان لذت ببرید. ویژگی 3 بعدی بر روی تعدادی از دستگاه های پیشرفته و اکثر تبلت ها قابل استفاده می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس نود 32 جدید Mobile nod 32 v3.2.60.0

 دانلود نرم افزار نود 32 برای اندروید

Mobile nod 32

 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود 32 را شنیده اید.این بار نسخه 2016 و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود 32 را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود 32 در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد 99.7% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود 32 برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزاری عالی ماه مبارک رمضان Ramadan Phone 2014

دانلود برنامه مذهبی و بسیار کاربردی ویژه ماه مبارک رمضان

نرم افزار اندروید

با دانلود این نرم افزار فوق العاده برای اندروید می توانید ماه رمضان را به  گوشی خود بیاورید و معنوی تر از سابق بشوید!ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، امیدواریم طاعات و عبادات شما هم وطنان عزیز مورد قبول درگاه حق واقع شده باشد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم با معرفی نرم افزار فوق العاده ی Ramadan Phone 2014 7.12.7.1_Center ، حال و هوای دستگاه های آندرویدی شما را متناسب با این ماه مبارک تغییر دهیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک Ramadan Phone 2014 قادر هستید ظاهر و یا رابط کاربری سیستم عامل دستگاه های آندرویدی خود را متناسب با ماه مبارک رمضان تغییر دهید ؛ این نرم افزار مذهبی با دارا بودن تعداد بسیار زیادی از والپیپرهای HD ، آیکون های اسلامی ، زنگ خور ها و آلارم های متناسب با این ماه عزیز ، می تواند محیطی اسلامی و معنوی را به دستگاه های آندرویدی شما بیاورد. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های قرائت بسیار زیبای قرآن ، شما را در تمامی شب های این ماه مبارک همراهی می کند ، این نرم افزار مجموعه ای از زیباترین پوسته ها را متناسب با ماه مبارک رمضان در خود جای داده است که می توانید متناسب با سلیقه ی خود ، یکی از آنان را به عنوان ظاهر اصلی سیستم عامل انتخاب کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان انتخاب مجموعه تصاویر متناسب با ماه مبارک رمضان جهت تغییر به صورت خودکار در طول روز ، امکان استفاده از تصاویر ماه مبارک رمضان برای لاک اسکرین ، تعبیه یادآورهایی کاربردی در زمان های سحر ، افطار و… ، قطب نما و قبله نما ، تلاوت فوق العاده زیبای سوره های قرآن

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کم پلیر 2014 KMPlayer (HD Video) 1.1.5

دانلود نرم افزار کم پلیر ( کی ام پلیر ) مخصوص اندروید
نرم افزار های جدید برای اندروید

 آیا شما هم از طرفداران تماشای فیلم ، ویدیو و موزیک در دستگاه های اندروید هستید و می خواهید با دانلود نرم فزار بسیار قدرتمند مثل کم پلیر فیلم ها را با بهترین کیفیت پخش کنید ؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید یک ویدیو را در دستگاه خود تماشا کنید اما با ارورهایی در رابطه با عدم پشتیبانی فرمت مواجه شده باشید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، می خواهیم این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، نسخه آندرویدی نرم افزار قدرتمند KMPlayer نیز منتشر شد ، KMPlayer نام معروف ترین مدیا پلیر سیستم عامل ویندوز است که امکانات فوق العاده قدرتمندی را جهت تماشای فیلم در اختیار دوست داران دنیای فیلم قرار می دهد. تصور کنید که اکنون این نرم افزار فوق العاده را در دستگاه های آندرویدی خود داشته باشید ! از این پس می توانید فیلم های خود را به همراه زیرنویس های فارسی در تبلت و یا اسمارت فون آندرویدی خود کپی کنید و آنان را بدون هیچگونه مشکلی تماشا کنید ! KMPlayer نام یک پلیر فوق العاده قدرتمند است که هم اکنون بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند ، در واقع KMPlayer یک پلیر همه کاره است که به کمک آن قادر هستید تمامی فرمت های صوتی و ویدیویی را با بالاترین وضوح و کیفیت تماشا کنید ! هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از این مدیا پلیر فوق العاده را از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر