ادیتور عکس حرفه ای اندروید-دانلود PicsArt – Photo Studio FULL v8.5.4

PicsArt – Photo Studio FULL ادیتور عکس حرفه ای اندروید

PicsArt – Photo Studio FULL v8.5.4 PREMIUM Unlocked نرم افزار ادیتور عکس حرفه ای فوق العاده قدرتمند برای ویرایش عکس و ادیت عکس ها!پانصد میلیون دانلود برای یک برنامه ویرایش تصاویر آمار کمی نیست این آمار نشان می‌دهد که قدرت و محبوبیت برنامه بسیار زیاد است میان کاربران آندروید همچنین ناگفته نماند که امتیاز برنامه تا به این لحظه از 4.7 از 5 شده است.با استفاده از برنامه PicsArt – Photo Studio تصاویر جادویی تهیه کنید.

گاهی برای شما اتفاق افتاده است که به علت نوری که به چشم شما میخورد چشم شما در عکس قرمز نشان داده میشود با استفاده از این برنامه ادیتور عکس میتوانید آن را از بین ببرید.برنامه این ویژگی را دارد که به صورت مستقیم و با استفاده از دوربین گوشی عکس بگیرید و در همان زمان شروع ویرایش آن کنید و افکت های مختلفی را روی آن اعمال کنید افکت هایی مانند تغییر رنگ تصویر و تبدیل عکس به نقاشی و اضافه کردن یک نور خورشیدی برای جلوه بهتر عکس.با ورود به برنامه PicsArt از دو روش میتوانید تصاویر مورد نظر خود را خلق کنید اول اینکه از طریق منوی برنامه تصویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و یا به صورت دستی و هر سایزی آن را بسازید.اگر از آن دسته از افراد هستید که میخواهید چند عکس را ادغام کنید یا آنها را تصویر در تصویر کنید با استفاده از برنامه ادیتور PicsArt – Photo Studio این امکان فراهم است فقط کافیست از طریق منوی برنامه به زدن گزینه add photo این کار را انجام دهید.ویژگی های ریزی در برنامه وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از چرخش کامل تصاویر و تغییر سایز عکس،برش قطعه ای از تصویر و بریدن آن،اضافه کردن کلیپ آرت ها کاستوم که به زیبایی تصاویر شما جلوه ای زیبا میبخشد،ذخیره تصاویر به صورت دستی در هر مکانی هر فرمتی،و در نهایت باید به ویژگی فوق‌العاده برنامه اشاره کرد این ویژگی برای کاربرانی طراحی شده است که با شبکه های اجتماعی زیاد کار دارند بعد از این که تصویر مورد نظر شما ایجاد شد میتوانید آن را به صورت مستقیم و کامل به اشتراک بگذارید این ویژگی در نسخه های جدید برنامه در سال 2015 به برنامه اضافه شده است مورد استقبال خیلی از کاربران آندرویدی قرار گرفته است.

با ما با دانلود آخرین ورژن موجود نرم افزار ادیتور عکس حرفه ای اندروید  PicsArt – Photo Studio FULL v8.5.4 PREMIUM Unlocked تا این لحظه همراه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی انجمن گردی | Tapatalk Pro 4.10.4

به انجمن های زیادی سر می زنید؟پیشنهاد میکنیم نرم افزار انجمن گردی Tapatalk Pro را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات و دیدن آموزش های مختلف در اینترنت استفاده از انجمن ها می باشد. زیرا برای هر موضوعی که شما بخواهید انجمن های زیادی وجود دارد که شما قادر هستید در آن ها به بحث و تبادل نظر با دیگران در باره موضوعات مختلف بپردازید و یا با طرح سوالات مختلف اطلاعات زیادی را در مورد مسایل گوناگون به دست بیاورید و یا اطلاعات خاصی را که خودتان در دسترس دارید با دیگران به اشتراک بگذارید و این همه بخشی از مزایای انجمن ها می باشد به همین علت است که روز به روز تمایل مردم به استفاده از این گونه سایت ها بیشتر می شود.

Tapatalk Pro نرم افزار انجمن گردی
پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر
امروز قصد معرفی یک نرم افزار بسیار کاربردی به نام Tapatalk Pro را به شما داریم. با استفاده از این نرم افزا شما می توانید بدون صرف زمان برای پیدا کردن انجمن های مختلف به سادگی به آن ها دست پیدا کنید. نرم افزار Tapatalk Pro به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان به انجمن هایی که می خواهید دست پیدا کنید. این برنامه بیش از 35 هزار انجمن متفاوت را پشتیبانی می کند و آن ها را به گونه ای به شما نمایش می دهد که کمترین میزان از حجم اینترنت شما مصرف بشود. به این ترتیب که اکثر جلوه های گرافیکی موجود را حذف کرده و سایت را به ساده ترین شکل ممکن برایتان به نمایش در می آورد تا در کوتاه ترین زمان بارگیری صورت بگیرد البته این کار را به گونه ای انجام می دهد که هیچ گونه تغییری در اصل سایت بوجود نیاید و شما از جدیدترین تغییرات انجمن ها با خبر بشوید. این برنامه بسیار پر طرفدار از انجمن هایی که دارای فرمت هایphpBB وIPB وSMF و VBمی باشند می تواند پیشتیبانی نماید و همچنین با دادن هشدار شما را از پیغام های جدید با خبر نموده و این امکان را به شما داده تا فایل های ضمیمه شده را دانلود نمایید. با استفاده از نرم افزار Tapatalk Pro که دارای محیطی بسیار جذاب می باشد شما می توانید فونت نوشته ها را به اندازه که می خواهید در بیاورید.

پیشنهاد خاص نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی نرم افزار های مدیریتی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار رسمی 118 برای اندروید | Android 118 1.2

نرم افزار نمایش نام و شماره مخاطب همراه با دسته بندی های گوناگون

| دانلود برنامه رسمی 118 مخصوص اندروید |

آیا برای پیدا کردن شماره های مختلف دچار مشکل می شوید و نیاز دارید که زمانی را برای شماره گیری مرکز 118 اختصاص بدهید. به نظر شما چقدر خوب می شد که اطلاعات موجود در این مرکز به طور تمام و کمال در اختیار شما بود و دیگر نیاز به ارتباط با 118 برای دریافت شماره تلفن های خود نداشتید. اکنون ما قصد دریم یک نرم افزار بسیار کاربری را به شما معرفی نماییم که با استفاده از آن شما می توانید هر شماره ای را که می خواهید به سادگی به دست بیاورید با استفاده از نرم افزار Android 118 بانک اطلاعات 118 به طور کامل در دستان شما خواهد بود و به سادگی می توانید شماره تلفن های مورد نظر خود را بدست بیاورید.

Android 118 1.2

پیش نیاز: اندروید 2.1 و بالاتر

Android 118 نام یک نرم افزار بسیار کاربردی است که می تواند در صرفه جویی زمان بسیار به شما یاری برساند. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید تنها با اتصال به اینترنت به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید، و شماره افراد مورد نظر خود را در استان هایی مانند تهران ،البرز ،آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی ،لرستان ،همدان ،ایلام ،بوشهر ،چهارمحال ،خراسان رضوی ،خراسان جنوبی ،خراسان شمالی ،کردستان ،زنجان ،سمنان ،سیستان ،فارس ،قزوین ،قم ،خوزستان ،کرمان ،کرمانشاه ،کهکیلوییه ،گلستان ،گیلان ،اردبیل ،مازندران ،مرکزی ،اصفهان به سادگی به دست بیاورید و یا حتی شماره های خاص مانند مراکز امداد رسانی و یا ادارات خاص و همچنین شماره تلفن مشاغل خاص را این نرم افزار در اختیار شما قرار خواهد داد. این نرم افزار که دارای حجم بسیار کمی بوده و فضای بسار کمی را نیز از تلفن همراه شما برای کار خود اشغال می کند دارای کارآیی بسیار ساده ای می باشد و به سادگی با اتصال به شبکه اینترنت از طریق آن شما خواهید توانست که تنها در عرض چند ثانیه شماره تلفن های مورد نظر خود را به دست بیاورید. این نرم افزار در هنگام اتصال به اینترنت به دیتابیس اطلاعات تلفن شهری در 118 وصل خواهد شد و شماره تلفن های تمامی استان های کشور را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما می توانید این شماره ها را به طور مستقیم در دفترچه تلفن همراه خود ذخیره نمایید و یا آن ها را شماره گیری نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گوگل کروم جدیدترین ورژن برای اندروید و کامپیوتر 2015

گوگل کروم یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی بزرگ گوگل می باشد که با سرعت بسیار بالا و همچنین امنیت عالی که دارد توانسته است در داخل ضلع مثلث سه مرورگر قدرتمند جهان یعنی فایرفاکس، اپرا و کروم قرار بگیرد. این مرورگر در حال حاضر رقیب اصلی فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و … به حساب می آید و حتی می توان آن را از لحاظ برخی از قابلیت ها برتر از مرورگرهای نام برده شده دانست. اصلی ترین ویژگی Chrome 37.0.2062.117 ظاهر ساده آن است. کروم دارای ظاهری ساده می باشد که حتی کاربران مبتدی نیز در هنگام کار با آن دچار هیچ مشکلی نخواهند شد و می توانند به سادگی با ان کار کنند. گوگل کروم دارای سرعتی بسیار عالی و باورنکردنی در بارگذاری صفحات وب می باشد و میتواند این صفحات را در زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به مرورگرهای دیگر بارگذاری کرده و نمایش دهد. امنیت گوگل کروم را می توان از سایر مرورگرهای دیگر بیشتر دانست. دلیل این امر نیز جایزه هایی بود که کمپانی گوگل برای هک کردن Google Chrome در نسخه های اولیه آن قرار داد. گوگل برای کسانی که بتوانند کروم را هک کنند جایزه های ارزنده ای قرار داده بود تا بدین طریق بتوانند به تمام ایرادات امنیتی مروگرش پی ببرد و آنها را حل کند.امیدواریم از گوگل کروم در استانه سال 2015 لذت ببرید!

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر

Chrome 37.0.2062.117

کروم قابلیت جلوگیری از باز شدن صفحات آزار دهنده را دارد و می تواند تا حد بسیار بالایی از باز شدن صفحات و تبلیغات آزار دهنده پاپ آپ جلوگیری نماید. این ویژگی هنگامی بسیار به چشم خواهد امد که در یک وب سایت چندین تبلیغ پاپ آپ آزار دهنده قرار گرفته باشد که موجب آزار کاربران شود.

قابلیت های کلیدی مرورگر Google Chrome:

  • پشتیبانی از افزونه های مختلف
  • پشتیبانی از پوسته ها و تم های دیدنی
  • قابلیت پردازش هر تب به صورت جداگانه
  • بدون هنگ کردن و کرش صفحات
  • سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
  • امنیت عالی و کم نظیر
  • دارا بودن جستوجوگر داخلی برای جستوجوی مطالب
  • قابلیت محافظت از رمزهای عبور
  • قرار دادن وب سایت های مخرب در بلک لیست

در نسخه های جدید گوگل کروم، قابلیت ترجمه داخلی مطالب نیز گنجانده شده است. به این ترتیب دیگر کاربران برای ترجمه متن یا کلمه های مورد نظرشان لازم ندارند که به وب سایت گوگل ترنسلیت برای ترجمه متون و یا کلمات مراجعه نمایند.

دانلود / توضیحات بیشتر