دانلود بازی عصر یخبندان ورژن جدید Ice Age Village

 دانلود بازی عصر یخبندان جدید

بازی جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و دوست داشتنی لذت یک بازی متفاوت را در اندروید خود تجربه کنید و لذت ببرید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
بازي Ice Age Village عصر يخبندان همان بازي که قبلا کارتون آن از طرفداران زيادي برخوردار بوده  و هست . هم اکنون نسخه جديدي از بازي عصر يخبندان را براي آندرويد آماده کرده ايم که در اين بازي به تمام فضا هاي انيميشن ميتوانيد سر بزنيد و از بازي و محيط ان لذت ببريد.در اين ورژن از بازي گرافيک بهبود یافته و داستان  بازی نیر قوی تر شده است.پيشنهاد ميکنيم اين بازي پر طرفدار را از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دخترانه فروشگاه کتاب Bookstore Dash 1.0.3

دانلود بازی دخترانه و کودکانه اندروید 

بازی دخترانه

 آیا شما هم می خواهید بازی های کودکانه جدید را برای اندروید خود دانلود کنید و این بازی آرام و بدون خشونت را برای کودکان خود تهیه کنید؟

پيش نياز آندرويد 2,1 و بالاتر
Bookstore Dash 1.0.3 امروز براي شما کاربران گرامي يک بازي دخترانه متفاوت و جديد را آماده کرده ايم .در اين بازي شما نقش يک دختر بچه ي با هوش و با مزه را بر عهده داريد که يک کتابفروشي متفاوت و ويژه را براي دوستان خود تدارک ديده است.
شما بايد همه مشتريان خود را در يک کتابفروشي بسيار شلوغ خوشحال نگه داريد. ارتقاء شخصيت و فروشگاه به بهبود مهارت هاي خاص خود از وضایف شماست. روابط عمومی اجتماعي، خود را در مقايسه با دوستان خود قرار دهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کرم ها Worms 2: Armageddon 1.3

 دانلود بازی جنگ کرم ها worms 2013 نسخه اندروید

بازی کرم ها Worms 2: Armageddon 1.3

 پيش نياز : آندرويد 2,2
Worms 2: Armageddon 1.3  چطور است يک بازي فوق العاده را با هم تجربه کنيم؟ بله اين بازي بازي معروف کرم ها ميباشد که از طرفداران زيادي برخوردار ميباشد.
چنگ زدن به نارنجک هاي خود و آماده شدن براي نبرد، به عنوان کرم ، بزرگتر و بهتر از هر زمان ديگري کرم به مبارزه ميپردازند, مانند روز قيامت! ايجاد انفجار توسط کرم ها صورت ميگيرد براي از بين بردن مخالفين! کرم هاي جالب با گيم پلي و با تصاويري به سبک کارتون خنده دار و سيستم کنترل تصفيه شده با استفاده از صفحه نمايش لمسي رابط کاربري فوق العاده.
و اما سلاح هاي اين موجودات:
دفاع و حمله با سلاح هاي جديد و تاسيسات، از جمله تفنگ نگهباني، الکترومغناطيس، بمب آتش زا ، سوپر گوسفند، بمب بنزين، مته، زلزله و… براي نبردي طولاني.

دانلود / توضیحات بیشتر