دانلود نرم افزار افکت گذاری و اشتراک گذاری عکس ها Instagram

با دانلود یک نرم افزار کامل برای افکت گذاری و اشتراک عکس ها در اینستاگرام موافق هستید؟استفاده از شبکه های اجتماعی در بین کاربران در روزهای اخیر رواج بسیار زیادی یافته است و کمتر کاربری را می توان یافت که حداقل از یکی از همین شبکه های اجتماعی استفاده نکند و آن را بر روی گوشی موبایلشان نصب نکرده باشد. شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، تویئتر، اینستاگرام و … طرفدارهای بسیار زیادی دارند و کاربرهای بسیار زیادی از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. یکی از اصلی ترین شبکه های اجتماعی که شاهد پیشرفت آن در روزهای اخیر هستیم ، شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد که با به اشتراک گذاری تصاویر، توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران دست یابد. کاربرانی که با این شبکه اجتماعی سر و کار دارند حتما می دانند که استفاده از این شبکه بر روی گوشی همراه می تواند بسیار بهتر و سریع تر باشد.پس این نرم افزار اندروید را دانلود کنید.

Instagram v6.4.4 build 3922850

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

Instagram v6.4.4 build 3922850 نام اپلیکیشنی رسمی از طرف همین شبکه اجتماعی می باشد که برای گوشی های موبایل اندروید عرضه شده است. این بار نسخه آندرویدی این اپلیکیشن را برایتان آماده کرده ایم. با نصب این نرم افزار بر روی گوشی تان می توانید به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید و تمام کارهایی که در رایانه یا لپ تاپ انجام می دهید، در همین برنامه نیز انجام دهید. شما توسط Instagram می توانید تصاویر خود را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز تصاویر شما را ببینند. این برنامه دارای افکت های داخلی نیز می باشد که با اعمال کردن انها بر روی تصاویرتان می توانید آنها را بسیار زیباتر کنید. همچنین می توانید از فریم های که در Instagram نظر گرفته شده است برای اطراف تصاویر خودتان استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار علاوه بر این که می تواند سبب افزایش سرعت کارایی شما در گذاشتن عکس ها شود، همچنین توسط آن قادر خواهید بود در هر زمان و در مکان های مختلف به اکانت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام دسترسی داشته باشید و هر زمان که خواستید تصاویر خود را در این شبکه به اشتراک بگذارید. در نسخه جدید این برنامه، مشکلات نسخه قبلی برطرف شده است. در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار حفاظت از گالری Gallery Plus | اندروید

هریک از ما ممکن است در داخل اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود ، اطلاعاتی داشته باشیم که نخواهیم هر شخصی که دستگاه ما را در دست گرفت به آن دسترسی پیدا کند. در اینجا قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری جدید جهت حفاظت حرفه ای از گالری تصاویر و ویدیوها آشنا کنیم. Gallery Plus قادر است اطلاعات خصوصی شما را از دسترسی کودکان و یا دوستانتان دور نگه دارد ؛ بنابراین از این پس می توانید با خیالی آسوده دستگاه های خود را به آنان بدهید بدون هراس اینکه مبادا به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.

Gallery Plus Pro1

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

نرم افزار Gallery Plus Pro – Hide Pictures v2.2.3 می تواند تمامی تصاویر و ویدیوهای مورد نظر شما را پنهان کند ، این نرم افزار از انیمیشن های جدید GIF و تمامی فرمت های تصویری PNG ، JPG و… پشتیبانی کامل دارد. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان تغییر آیکون اپلیکیشن است ؛ بدین طریق دیگر کمتر کسی شک می کند که شما با یک نرم افزار واسطه اطلاعاتی را مخفی کرده اید. با قابلیت فیلتر کردن تصاویر و ویدیوها ، میتوانید سرعت پاسخ دهی جستجو در اطلاعاتتان را کاهش دهید. نسخه حرفه ای نرم افزار Gallery Plus ، یکی از امن ترین گالری های موجود در سیستم عامل آندروید به شمار می آید. یکی از قابلیت های مهم و کلیدی در این نرم افزار امکان کار با گالری اصلی سیستم عامل آندروید است ، بنابراین شما قادر هستید گالری خود را سازماندهی و در صورت تمایل محتویات آنان را مخفی و یا رمزگذاری کنید. این نرم افزار نمایی بی نظیر از نمایش تصاویر را برایتان فراهم می کند و امکان بک آپ و برگرداندن تصاویر در سرویس ابری را برایتان میسر می سازد. از دیگر قابلیت های آن می توان به امکان محل مخفی سازی فایل ها و همچنین امکان قرار دادن پسورد اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Afterlight 1.0.2

آیا شما هم دوست دارید با نصب یک نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند ، قادر باشید حرفه ای ترین ویرایش ها را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود بر روی تصاویرتان اعمال کنید؟ نرم افزار Afterlight با ظاهری ساده و در عین حال عملکرد و ابزاری قدرتمند ، تنها در چند ثانیه شما را به هدف مورد نظرتان خواهد رساند. نرم افزار Afterlight در مجموع دارای 15 افکت و ابزار قدرتمند و فوق العاده برای تغییر در جزئیات تصاویر شماست. دیگر نیازی نیست برای استفاده از تصاویر در شبکه های اجتماعی در دستگاه های آندرویدی ، پیش از آن تصاویر خود را در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و یا… در کامپیوتر ویرایش کنید ؛ به کمک نرم افزار فوق العاده Afterlight ، از این پس قادر هستید برترین افکت ها و ویرایش ها را تنها در چند لحظه کوتاه بر روی عکس های خود اعمال کنید. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

Afterlight1

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

نرم افزار Afterlight مجموعه ای فوق العاده از 59 فیلتر بسیار زیبا و جادویی را در خود جای داده است که با استفاده از آنان ، میتوانید تصاویر خود را به آثاری هنری و باورنکردنی تبدیل نمائید ، در بخش پکیج فیلترهای Seasons ، مجموعه ای 18 فیلتر جدید گنجانده شده است که خارق العاده ترین افکت های مربوط به تصاویر را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار در مجموع دارای 66 تکسچر زیبا است که در خلق آثار هنری تصویری نقش به سزایی را ایفا می نمایند. با استفاده از 15 قالب متفاوت برای Crop کردن تصاویر از این پس می توانید تصاویر خود را به شکلی حرفه ای تر برش دهید و یا آنان را با ابزار چرخش ، درجه به درجه بچرخانید. آیا دوست دارید بر روی تصاویر خود قاب هایی زیبا را قرار دهید؟ نرم افزار Afterlight مجموعه 77 قاب و یا فریم بسیار زیبا را در خود جای داده است که با اعمال آن بر روی عکس های خود می توانید به زیباسازی آنان کمک کنید. با استفاده از ترکیب نرم افزارهای Afterlight و اینستاگرام ، لذت بخش ترین و هنری ترین تصاویر ممکن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گذاشتن والپیپر بدون تغییر سایز عکس Image 2 Wallpaper

آیا شما هم همیشه با مشکل تغییر سایز و یا به اصطلاح ری سایز شدن عکس ها در هنگام تعویض والپیپر رو به رو هستید؟ در تمامی دستگاه های آندرویدی یک فانکشن در بخش تغییر والپیپر گنجانده شده است که شما با انتخاب یک تصویر برای قرار گیری در هوم اسکرین ، بایست ابتدا بخشی از آن را Crop کرده و سپس آن را به عنوان تصویر پس زمینه قرار دهید. اما گاهی ممکن است بخواهید تصویر مورد نظرتان به صورت فول اسکرین و بدون Crop شدن در هوم اسکرینتان قرار گیرد ؛ اینجاست که به یک نرم افزار جداگانه برای انجام این عمل نیز پیدا می کنید. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم جهت انجام این عمل به شکلی بسیار ساده شما را با نرم افزار Image 2 Wallpaper 2.0.0 آشنا کنیم.با ما در دانلود این نرم افزار همراه باشید.

Image 2 Wallpaper1

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Image 2 Wallpaper امکان تجربه رابطه کاربری جدیدی را در نسخه دوم خود به شما ارائه می کند ، شما می توانید با انتخاب گزینه Back to Classic UI همچنان با رابط کاربری گذشته بازگردید ، نرم افزار Image 2 Wallpaper با اسمارت فون ها و تبلت ها سازگاری دارد ؛ تنها کافیست تصویر مورد نظرتان را به محیط نرم افزار وارد کنید و در صورت نیاز ابتدا آن را مطابق با نمایشگر خود تغییر سایز دهید و سپس آن را بر روی هوم اسکرین و یا لاک اسکرین ست کنید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر هستید تصویر اورجینال را نیز بدون نیاز به تغییر سایز در هوم اسکرین قرار دهید. در ادامه به کمک ابزارهای تعبیه شده در این نرم افزار میتوانید تصاویر مورد نظرتان را پیش از تعریف به عنوان والپیپر بچرخانید ، آنان را Flip کنید و یا افکت های Gray Scale و همچنین تغییر نور و کنتراست را بر روی آنان اعمال کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکس های کاغذی Paper Camera

 دانلود نرم افزار عکس اندروید

نرم افزار عکس

 پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Paper Camera یک نرم افزار سرگرم کننده در اندروید شما است. شايد نرم افزار هاي زيادي در رابطه با دوربين تلفن همراه و يا سرگرم شدن با اين دريچه ديده ايد و از آن ها لذت برده ايد . اما اين نرم افزار يک برنامه ي بينظير ميباشد.
در اين برنامه کاريکاتور و نقاشي اثرات واقعي در دوربين شما نمايش داده مي شود! دنيا را از طريق يک لنز جديد ميبينيد، اصيل، شيک و فريبنده،چقد جالب ميتواند باشد تمام جهان را به صورت يک کاريکاتور مشاهده کنيد.در واقع با اين نرم افزار هر وقت تلفن همراه خود را مقابل تصويري نگاه داريد ميتوانيد آن را به صورت يک کاريکاتور ببينيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکسبرداری بدون صدا Silent Camera 1.5

 دانلود نرم افزار جدید عکس برداری 2013

نرم افزار عکس

 پيش نياز : آندرويد 1,5 و بالاتر
Silent Camera 1.5 اين نرم افزار بدون هيچ صدايي قادر به عکس برداري و فيلم برداري ميباشد . با اين نرم افزار ديگر هيچ صدايي در هنگام فيلم برداري يا عکس گرفتن را هيچ کس نميشنود . و ميتوانيد به صورت مخفيانه نيز فيلم برداري کنيد.این برنامه را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای تبلت و موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر