دانلود نرم افزار فایل منیجر ورژن کامل Root Explorer 3.1.1

دانلود نرم افزار مدیریت فایل جدید

نرم افزار فایل منیجر آندروید

 

اندروید,سیستم عامل محبوب گوشی خود را با فایل منیجر قدرتمند و رایگان Root Explorer مدیریت کنید و به دانلود های خود کیفیت ببخشید!

پیش نیاز :  اندروید 1.6 و بالاتر

بسیاری از کاربران گوشی های آندروید که اسمارت فون ها و یا تبلت های خود را روت کرده اند ، با این نرم افزار آشنایی دارند. اما ممکن است بسیاری از شما بازدیدکنندگان گرامی از ویژگی های فوق العاده این نرم افزار مدیریت فایل اطلاع نداشته باشید. بنابراین باهم به توضیح مختصری در مورد این اپلیکیشن می پردازیم.

اپلیکیشن روت اکسپلورر ، نرم افزار مدیریت فایلی برای دسترسی به تمامی فایل های موجود در کارت حافظه و حافظه داخلی دستگاه شماست. اگر در هنگام استفاده از این نرم افزار ، دستگاه شما روت شده باشد ، شما قادر به خواندن و نوشتن تک تک فایل های سیستمی هستید ! امکاناتی نظیر پشتیبانی از دراپ باکس ، گوگل درایو ، نمایش حالت دیتابیس SQLite ، نمایش و ویرایش فایل های متنی ، ساخت و Extract کردن انواع فایل های فشرده از قبیل Zip و Rar ، جستوجو ، انتخاب چندگانه ، تغییر دسترسی ها ، بوک مارک ها ، ارسال فایل از طرق مختلف ، حالت نمایش thumbnails برای تصاویر و MD5 از دیگر امکانات این فایل منیجر محبوب به شمار می آید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها inKa File Manager

 دانلود نرم افزار فایل منیجر ( مدیریت فایل ها)

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی فایل منیجری قدرتمند را در اندروید خود داشته باشید و فایل های خود را مدیریت کنید.

پيش نياز : آندرويد 1.5 و بالاتر
inKa File Manager نرم افزاری برای  مديريت فايل ها براي اندرويد. INKA قادر به کپي کردن، انتقال، تغيير نام ، حذف ، باز و بسته کردن آرشيو فايل ها در سیستم عامل اندروید است. بنابراين حفظ و مديريت فايل هاي خود را آسان و بدون نياز به کامپيوتر مي شود انجام داد.محیط این برنامه از گرافیک بسیار مطلوب برخوردار است و دارای منو های مفید و کاربردی است.

ويژگي های نرم افزار inKa File Manager:
– جستجو
– حذف، تغيير نام، ارسال و باز کردن فايل ها
– برش، کپي و چسباندن
– ايجاد و استخراج آرشيوهاي زيپ

دانلود / توضیحات بیشتر