دانلود نرم افزار Solo 1.70 برای شبیه سازی حرفه ای گیتار

نرم افزار Solo 1.70 برای شبیه سازی گیتار در اندروید

گیتار یکی از زیباترین و محبوب ترین ساز های دنیاست و به همین دلیل یک تیم برنامه نویسی سعی کرده اند تا یک گیتار مجازی را برای کاربران اندروید تهیه کنند که در نهایت این نرم افزار، Solo نام گرفت تا با دانلود این برنامه شبیه سازی گیتار انجام دهید. همانطور که در عنوان هم ذکر شده این برنامه یک گیتار مجازی را در گوشی یا تبلت شما شبیه سازی می کند و شما می توانید با استفاده از آن آهنگ های مختلفی را بنوازید بدون اینکه نیاز به خرید و تهیه گیتار داشته باشید. این نرم افزار دو جنبه اصلی دارد اول اینکه می توان از آن برای آموزش گیتار استفاده کرد زیرا نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر نوع صدای نت ها و تک تک اجزای نرم افزار شباهت صددرصدی با یک گیتار واقعی وجود دارد و دوم اینکه این نرم افزار قابلیت ضبط آهنگ هایی را که شما می نوازید را دارد به عبارت دیگر این نرم افزار گزینه ای مناسب برای تهیه موزیک های مختلف برای افراد آماتور است.با دانلود نرم افزار Solo 1.70 یک شبیه سازی حرفه ای گیتار در اندروید انجام دهید و لذت ببرید.

نرم افزار Solo 1.70 برای شبیه سازی گیتار در اندروید

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

این نرم افزار اندروید شبیه سازی گیتار برخلاف سایر نرم افزار های مشابه که تنها برای سرگرمی ساخته شده اند و قابلیت نواختن نت های واقعی و حرفه ای را ندارند، این توانایی را به شما می دهد تا مانند یک گیتار واقعی از آن استفاده کنید حتی در نسخه جدید امکانی فراهم شده که با نواختن سریع و حرفه ای گیتار هیچ گونه مشکل و تداخلی در صدای خروجی ایجاد نخواهد شد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به دانلود و نصب دیتا ندارید تنها لازم است که اپلیکیشن را نصب و اجرا کنید آنگاه می توانید بصورت رایگان از آن استفاده کنید به همین راحتی! در ابتدای کار نیز می توانید از نت های آماده و از پیش تهیه شده استفاده کنید که می توانند در آموزش گیتار به شما موثر واقع شوند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار سرگرم کننده گیتار Real Guitar

 دانلود نرم افزار رایگان گیتار

نرم افزار سرگرم کننده

 

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود نرم افزاری جالب و سرگرم کننده در اندروید خود گیتار بزنید و موسیقی های دل انگیز خلق کنید؟

Real Guitar -نرم افزار جالب و دوست داشتنی که می توانید گیتار زدن حرفه ای را در اندروید خود تجربه کنید.این برنامه دارای دو حالت سولو و آکورد است که هر یک امکانات خاص خود را ارائه می دهد.از ویژگی های این نرم افزار می تواند به ارائه  رایگان نرم افزار اشاره کرد.

ويژگي های نرم افزار سرگرم کننده گیتار Real Guitar:

*  آکورد سفارشي در محیطی جذاب
* قابلیت گیتار زدن در محیط چند لمسی اندروید
* 3 نوع گيتار
* 2 حالت بازي
* کيفيت بالای صدا استوديو

دانلود / توضیحات بیشتر