دانلود نرم افزار ساخت حرفه ای تصاویر کلاژ Photo Collage Maker 1.6

با دانلود نرم افزار بسیار مفید برای ساخت عکس های کلاژ موافق هستید؟با ما همراه باشید تا با معرفی Photo Collage Maker 1.6 یک برنامه کامل داشته باشید. اگر شما هم از دوست داران شبکه های اجتماعی از جمله شبکه ذبه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام باشید ، حداقل یک بار با واژه ی کلاژ برخورد داشته اید ، کلاژ به چه معناست؟ برای پاسخ دهی به این پرسش به ویکیپدیا مراجعه می کنیم تا معنا و مفهوم کلی آن را دریابیم :

“چسبانه‌کاری یا کلاژ (به فرانسوی: Collage) روشی در تولید آثار تجسمی است که در آن مصالح و مواد مختلف (چون کاغذهای رنگی، مقوا، پارچه، ریسمان، بریده روزنامه، عکس و جز اینها) را بر سطح بوم، تخته یا مقوا با ترکیب توامان و مناسب می‌چسبانند. و گاه با نقاشی و طراحی به تکمیل آن می‌پردازند. به اثری که از چسبانه‌کاری به دست‌می‌آید چسبانه می‌گویند. ”

امروزه در دنیای مجازی ، کلاژ ها به معنای تصاویری به هم پیوسته با آرایشی فانتزی هستند که به صورت هنری در کنار هم قرار گرفته و تشکیل یک عکس مستقل را می دهند. برای ایجاد کلاژ توسط نرم افزارهای ویرایشی عکس ، نیازمند صرف زمان بسیاری هستید ؛ همچنین ممکن است در انتها از نتیجه ی کار که معمولاً تصویری ساده خواهد بود راضی نباشید. برای خلق کلاژهای هنری خارق العاده به صورت حرفه ای ، لازم اسا از اپلیکیشن مربوط به این کار استفاده کنید. اگر در سیستم عامل ویندوز یا مک باشید ، برای ایجاد کلاژ می توانید از وب سایت آنلاین سازنده کلاژ استفاده کنید ؛ اما در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک نرم افزار کلاژ میکر آشنا کنیم تا قادر باشید در دستگاه های خود به صورت مستقیم کلاژهایی بسیار زیبا را بسیازید. با ما همراه باشید.

تصاویر کلاژ

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Photo Collage Maker روشی آسان و دوست داشتنی جهت آماده سازی کلاژهای بی نظیر و همچنین ویرایش تصاویر شماست ، به کمک این نرم افزار می توانید تنها با وراد کردن تعدادی از عکس های مورد نظر خود ، با استفاده از افکت ها و استیکرهای جذاب و همچنین بک گراندهای دوست داشتنی ، در عرض چند ثانیه کوتاه تصاویر کلاژ زیبایی را خلق کنید. Photo Collage Maker مناسب ترین نرم افزار ایجاد کلاژهای فانتزی با قاب هایی بی نظیر است که در انتها یک تصویر بی نظیر و بسیار حرفه ای را برایتان آماده می سازد. این نرم افزار با یک طراحی ساده و دوست داشتنی ، قدرتمندرین ابزارهای ویرایش تصویر و همچنین آماده سازی کلاژ را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار در مجموع دارای بیش از 120 عدد قاب زیبا ، امکانات گسترده در تغییر رنگ لبه تصاویر و قطعات کلاژها ، قابلیت های بسیار در اضافه کردن متن و استیکر ، فیلترهای بی نظیر و همچنین قابلیت های گسترده در به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تصحیح حرفه ای تصاویر Perfectly Clear

تصاویر خود را تنها با یک انتخاب به شکلی حرفه ای تبدیل کنید !با دانلود این نرم افزار برای اندروید می توانید تصحیح حرفه ای برای افزایش کیفیت تصاویر داشته باشید.Perfectly Clear یک فیلتر و یا بهینه ساز تصویر نیست ؛ این نرم افزار برنده یک جایزه بزرگ در زمینه تکنولوژی زیبا سازی و تصحیح تصاویری است که دوربین شما آنان را به شکلی نا مناسب به ثبت رسانیده اند. با یک انتخاب ساده و در عرض چند ثانیه کوتاه ، 12 اصلاح و یا تصحیح جدید از تصویر انتخابی در اختیارتان قرار می گیرد که تمامی آنان برای سلایقی خاص بسیار حرفه ای و فوق العاده می باشند. از این پس می توانید لحظات زندگی خود را در نماهایی زیبا و با کیفیت ثبت و ذخیره سازی کنید ! نرم افزار Perfectly Clear هیچ افکت و یا فیلتر خاصی را بر روی تصویر شما اضافه نمی کند ؛ در واقع این نرم افزار زیبایی و جذابیت تصویر شما را دوچندان می کند ؛ گویی که این تصویر را با یک دوربین حرفه ای ثبت کرده باشید.

Perfectly Clear1

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

به کمک نرم افزار جدید Perfectly Clear v2.5.11 ، میتوانید قابلیت های دوربین تلفن همراه خود را به شکل بی سابقه ای گسترش دهید. برای اولین بار ، یک نرم افزار اصلاح عیوب تصاویر قادر است تصاویر فوق العاده ای را نیز برایتان به کمک دوربین به ثبت برساند. Perfectly Clear با حذف کردن تمامی محدودیت ها ، به شما این امکان را می دهد که به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود حرفه ای ترین تصویر ممکن را با رنگ هایی شاد و جذاب به ثبت برسانید. این نرم افزار با 10 ثبت اختراع و همچنین 12 الگوریتم منحضر به فرد ، جوایز بی نظیری را به خود اختصاص داده است ؛ این نرم افزار مناسب ترین ابزار برای زیباسازی سلفی های شماست ؛ این نرم افزار چهره شما را تشخیص می دهد ، لبخند شما را می شناسد و روشنی چشم ها و صافی پوست شما را تنظیم می کند ، حتی سفید کردن دندان های شما نیز در این فرآیند به شکل خودکار انجام می گیرد ! به کمک نسخه جدید نرم افزار حرفه ای Perfectly Clear میت وانید انتظاراتی که از یک دوربین حرفه ای گران قیمت دارید را با دوربین اسمارت فون خود تجربه کنید ؛ از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به تثبیت کننده ، فوکوس دستی ، تایمر ، شاخص های عکس برداری و… اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید: از آرشیو حرفه ای این بخش با نام نرم افزار ویرایش عکس اندروید دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Afterlight 1.0.2

آیا شما هم دوست دارید با نصب یک نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند ، قادر باشید حرفه ای ترین ویرایش ها را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود بر روی تصاویرتان اعمال کنید؟ نرم افزار Afterlight با ظاهری ساده و در عین حال عملکرد و ابزاری قدرتمند ، تنها در چند ثانیه شما را به هدف مورد نظرتان خواهد رساند. نرم افزار Afterlight در مجموع دارای 15 افکت و ابزار قدرتمند و فوق العاده برای تغییر در جزئیات تصاویر شماست. دیگر نیازی نیست برای استفاده از تصاویر در شبکه های اجتماعی در دستگاه های آندرویدی ، پیش از آن تصاویر خود را در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و یا… در کامپیوتر ویرایش کنید ؛ به کمک نرم افزار فوق العاده Afterlight ، از این پس قادر هستید برترین افکت ها و ویرایش ها را تنها در چند لحظه کوتاه بر روی عکس های خود اعمال کنید. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

Afterlight1

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

نرم افزار Afterlight مجموعه ای فوق العاده از 59 فیلتر بسیار زیبا و جادویی را در خود جای داده است که با استفاده از آنان ، میتوانید تصاویر خود را به آثاری هنری و باورنکردنی تبدیل نمائید ، در بخش پکیج فیلترهای Seasons ، مجموعه ای 18 فیلتر جدید گنجانده شده است که خارق العاده ترین افکت های مربوط به تصاویر را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار در مجموع دارای 66 تکسچر زیبا است که در خلق آثار هنری تصویری نقش به سزایی را ایفا می نمایند. با استفاده از 15 قالب متفاوت برای Crop کردن تصاویر از این پس می توانید تصاویر خود را به شکلی حرفه ای تر برش دهید و یا آنان را با ابزار چرخش ، درجه به درجه بچرخانید. آیا دوست دارید بر روی تصاویر خود قاب هایی زیبا را قرار دهید؟ نرم افزار Afterlight مجموعه 77 قاب و یا فریم بسیار زیبا را در خود جای داده است که با اعمال آن بر روی عکس های خود می توانید به زیباسازی آنان کمک کنید. با استفاده از ترکیب نرم افزارهای Afterlight و اینستاگرام ، لذت بخش ترین و هنری ترین تصاویر ممکن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ویرایشگر سوپر حرفه ای تصاویر! PicsArt

دانلود نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس اندروید

نرم افزار اندروید

آیا دوست دارید با دانلود یک نرم افزار قدرتمند و سرپر حرفه ای ویرایشگر عکس برای اندروید، به یک ویراشگر بزرگ و حرفه ای تبدیل شوید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، در خدمت شما کاربران عزیز هستیم با معرفی اپلیکیشن قدرتمند و محبوب PicsArt Photo Studio Full v4.5.3 ، این نرم افزار تاکنون بیش از 100 میلیون بار از مارکت آندروید دانلود و بر روی دستگاه های کاربران نصب گردیده است. در واقع PicsArt یکی از بزرگ ترین گالری های تصاویر و همچنین شبکه های بزرگ به اشتراک گذاری عکس به حساب می آید. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

PicsArt – Photo Studio Full نام یک ویرایشگر سوپر حرفه ای تصاویر است که در درون خود مجموعه ای از ابزار حرفه ای را برای یک ادیتور قدرتمند تصویر جای داده است ؛ این نرم افزار در مجموع دارای ابزارهایی برای ویرایش ساده عکس ها ، ابزار نقاشی کشیدن و طراحی ، ابزارهای هنر شبکه ای ، ساخت کلاژ و… می باشد ، در واقع PicsArt یکی از اپلیکیشن های محبوب برای تمامی کاربران و عکاسان است ، چه آنان که سال هاست به فعالیت های عکس برداری مشغولند و چه آنان که به تازگی وارد این حرفه گردیده اند ، مهم نیست مهارت شما در چه سطحی باشد ! PicsArt متناسب با مهارت تمامی افراد و مورد استفاده برترین گرافیست ها و عکاسان هنری در سراسر جهان است. از جمله ابزارهای ویرایشی تصویر در این نرم افزار می تواند به حالت های مختلف انتخاب ، افکت ها ، ماسک ها ، کلیپ آرت ، ابزارهای متنی ، قاب ، ساخت کلاژ و… اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

پیشنهد می کنیم از صفحه ی نرم افزارهای ویرایش عکس اندروید دیدن کنید تا نرم افزاری که با ان راحت تر هستید را پیدا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گرافیکی Color Splash Effect Pro 1.4.8

 دانلود نرم افزار گرافیکی رایگان آندروید

نرم افزار عکس

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی ویرایش های مختلف بر روی تصاویر خود ایجاد کنید و یک برنامه گرافیکی کامل داشته باشید؟

پيش نياز آندرويد : 2,1 و بالاتر
Color Splash Effect Pro 1.4.8 نرم افزاری برای تغییرات گرافیکی بر روی عکس ها است به طوري که کل عکس با کيفيتي بالا به حالت هاي مختلف تبديل ميشود.رنگ يک چيز خاص است … چيزي است که مي تواند عکس هاي خود را هنرمندانه و پر جنب و جوش کند. تصاوير سياه و سفيد و منحصر بفرد. پس این برنامه را دانلود کنید.

برخی از قابلیت های نرم افزار Color Splash Effect Pro 1.4.8:

37 اثر منحصر به فرد و خلاقانه
ذخيره فايل هاي چندگانه براي بعد از ويرايش
4 برش مختلف: سخت , نرم  و مات و يا شفاف
صفحه نمايش کامل : مخفي کردن نوار ابزار ناخواسته
ويرايش رنگ عکس شما

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکسبرداری پانوراما Panorama Camera 360

 دانلود نرم افزار جدید عکس برداری 360 درجه ( پانوراما)

نرم افزار عکسبرداری

با این نرم افزار 2013 می توانید عکس های پانومارا و 360 در اندروید خود تهیه کنید و لذت ببرید. پس از بيش از يک سال تحقيق و توسعه، ما شما به معرفي بهترين عکس پانوراما را با نام Panorama Camera 360 دعوت ميکنيم.
توجه داشته باشيد. به منظور رسيدن به بهترين اثر عکس پانوراما، مطمئن شويد که به اندازه کافي روشن و نور در هنگام عکسبرداري رسيده ايد.عکس به درستي نمايش داده نمي شود اگر نور به اندازه کافي روشن نباشد.
به طور ساده پانوراما يک نوع افکت و ويرايش عکس ميباشد که ميتوانيد عکس ها را به يکديگر بچسبانيد و آن ها را در حالت زوم کات کنيد و از ديگر ويژگي هاي اين برنامه برخوردار باشيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکاسی و استدیو عکس Photo Studio 0.9.13

 دانلود نرم افزار عکاسی 2013

دانلود نرم افزار عکاسی Photo Studio 0.9.13

 پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Photo Studio 0.9.13 استوديو عکس براي آندرويد توسط عکاسان آماتور و حرفه اي که علاوه بر ساده بودن آن بسيار کاربردي ميباشد،  کاربران مي توانند دستگاه خود را به يک استوديو ويرايش عکس فوق العاده تبديل شود. در ادامه به برخي از ويژگي ها اشاره شده است.

این نرم افزار را یه طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي ها :
– کارايي ساده، سبک قديمي
– 65 طرح سايه، پارچه،  زنگ، قاب، خراش، نور، آتش، آب، قلب، قلم مو، سر و صدا و …
– طرح فيلترها، ابزار هاي حرفه اي براي نقاشي مانند کار با مداد.
– سحر و جادو ابزار براي تصحيح عکس: سطوح خودکار، شفاف، خودکار مساحت سطوح، تاري و اصلاح قرمزي چشم است.
تغييرات اخير:
*  طراحي مجدد، گرم، سياه و سفيد جديد.
* کنتر روشنايي سفارشي
* اثرات  سفارشي
* Picframes: سفارشي کردن مرزها در يک صفحه
* تقويت لنز با سطوح
* بهبود عملکرد و رفع اشکال

دانلود / توضیحات بیشتر