نرم افزار اسکن برای اندروید Scanbot – PDF Document Scanner 6.5.8.197

نرم افزار اسکن برای اندروید Scanbot – PDF Document Scanner

Scanbot – PDF Document Scanner نام یک نرم افزار اندروید فوق العاده کاربردی و مفید است که به شما این اجازه را می دهد تا اسناد، مدارک و عکس های مورد نظر خود را اسکن کرده و یک نسخه دیجیتال و با کیفیت بالا را از آن ها تهیه کنید. این برنامه توسط شرکت doo GmbH در گوگل پلی منتشر شده است و تاکنون امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران این سایت به خود اختصاص داده است و در حال حاضر 7 میلیون کاربر اندروید و iOS از آن بهره می برند. یکی از کاربرد های این نرم افزار اندروید تهیه فایل های PDF از جزوه های دست نویس درسی، تخته های هوشمند و وایت برد و کد های QR است. برای استفاده از برنامه Scanbot تنها لازم است اسناد مورد نظرتان را در مقابل دوربین گوشی هوشمند و یا تبلت خود قرار دهید تا تصاویر اسکن شوند سپس برنامه رنگ های تصاویر اسکن شده را بهبود می بخشد و شما می توانید آن ها را با فرمت های PDF و JPG ذخیره کنید و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی های برنامه Scanbot – PDF Document Scanner:
– قابلیت ذخیره اسناد با فرمت های PDF و JPG
– اسکن QR کد ها
– اسکن بارکد ها
– قابلت اسکن چند صفحه بطور پیوسته
– امکان آپلود خودکار تصاویر اسکن شده
– امکان ویرایش و حاشیه نویسی اسناد
– پشتیبانی از متن OCR
– امکان جستجو در متن
– و…

توجه داشته باشید که کیفیت برنامه Scanbot – PDF Document Scanner به هیچ عنوان قابل قیاس با دستگاه های اسکنر نیست بنابراین بهتر است از این برنامه تنها برای تهیه نسخه های پشتیبان با کیفیت متوسط از اسناد و مدارک استفاده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

نرم افزار مدیریت و کنترل خواب Sleep As Android 20170215

نرم افزار مدیریت و کنترل خواب Sleep As Android

Sleep As Android یک نرم افزار کاربردی اندروید است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برروی خواب های شبانه و میان روزی خود مدیریت و کنترل دقیق داشته باشید تا به این شکل بتوانید کاستی های موجود در خواب خود را برطرف کنید و با داشتن خوابی خوب در شب ها مشکلاتی که ناشی از کم خوابی هستند را برطرف کنید. Sleep As Android یک ساعت زنگ دار هوشمند با ردیابی چرخه خواب است. این نرم افزار می تواند از الگوی خواب شما نمودار هایی را تهیه کند که نشان دهنده میزان خواب عمیق و کوتاه شماست تا به این شکل با دانستن این اطلاعات بتوانید تغییرات لازم را برروی ریتم خواب خود اعمال کنید. این نرم افزار اندروید علاوه بر تحلیل های جامع در مورد سبک خواب شما دارای یک آلارم فوق العاده کامل برای بیدار کردن شما به شکل های مختلف می باشد تا بتوانید به شکلی که دوست دارید از خواب بیدار شوید. نرم افزار اندروید Sleep As Android به اندازه ای در زمینه خود کامل است که حتی می تواند آمار خروپف شما را نیز تهیه کند و همین امکانات جالب باعث شده است تا این برنامه کاربردی بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی به اسم خود ثبت کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار کاربردی Super Clock Widget 6.4

دانلود نرم افزار جدید و کاربردی  Super Clock Widget 6.4

نرم افزار کاربردی Super Clock Widget 6.4

 پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر
Super Clock Widget 6.4 نرم افزاري سبک و در عين حال بسيار کاربردي ميباشد به طوري که تمام اطلاعات مورد نظر موبایل نظير  مقدار باتري مصرفي , آب و هوا و ساعت را ميتوانيد بدون مراجعه به جايي با باز کردن قفل تلفن همراه خود مشاهده کنيد . اين برنامه که ظاهري بسيار زيبا و جذاب دارد براي تمام تلفن هاي همراه با سيستم عامل آندرويد آماده ي دانلود ميباشد . در ادامه به برخي از ويژگي هاي نرم افزار اشاره شده است.

برخی از ویژگی های نرم افزار Super Clock Widget 6.4
1.تم قرمز، آبي، سبز، زرد و نيلي
2. ويجت شفاف
ويژگي هاي آب و هوا:
1. پشتيباني از هر دو واحد متريک (Celcius) و امپريال (فارنهايت)
3. پيش بيني آب و هوا امروز و فردا

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همه کاره Executive Assistant adware

 دانلود نرم افزار کاربردی اندروید
دانلود نرم افزار جدید اندروید

آندروید 2,3 و بالاتر

يکي ديگر از نرم افزارهاي کاربردي Executive Assistant (adware) ميباشد که اکثر نرم افزار هاي کاربردي را در خود گنجانده است و با داشتن اين نرم افزار شما چند نرم افزار را به طور همزمان در تلفن همراه خود داريد.قابلیت دسترسی به + گوگل + توييتر + فيس بوک و نشان دادن کامل تقویم میلادی با تمام رویداد ها و تعطیلی ها از ویژگی های این نرم افزار همه کاره می باشد.البته لازم به ذکر است این نرم ازار ویژگی های دیگری نیز دارا می باشد که بتواند مخاطب را جذب خود کند که از جمله  آن ها عبارتند از: نشان دادن تماس های از دست رفته و ترجمه هر جند ترجمه آن به صورت ضعیف میباشد ولی در برخی موارد به کار خواهد آمد.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت نیو فور اندروید برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر