دانلود نرم افزار مرورگر جدید و پرسرعت Javelin Browser 3.1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر وب پرسرعت مخصوص اندروید
نرم افزار های روز اندروید

 حتما در اینترنت به دنبال دانلود نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت و وبگردی ایمن برایاندروید خودتان گشته اید.با گسترش اپلیکیشن های آندرویدی و از طرفی عرضه مرورگرهای جدید و پرسرعت برای این سیستم عامل ، تقریبا کمتر کسی از مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندروید استفاده می کند. Javelin Browser نام یک مرورگر جدید و پرسرعت برای دستگاه های آندرویدی است که دارای قابلیت هایی کاربردی و شگفت انگیز می باشد که در ادامه به آنان می پردازیم.

پیش نیاز : آندروید 4 و بالاتر

Javelin Browser در مجموع دارای 3 قابلیت کلیدی است : 1) اولین مرورگر با قابلیت حذف داخلی تبلیغات 2) اولین مرورگر با قابلیت READING MODE و 3) ویژگی مولتی تسکینگ با Javelin Stack

همین 3 قابلیت در ظاهر ساده و در عین حال بسیار کاربردی ، موجب خرید رسمی اپلیکیشن Javelin Browser توسط باراک اوباما در دستگاه شخصی آندرویدی اش شد ! اما این قابلیت ها ، تنها ویژگی های کلیدی این مرورگر بودند ؛ اکنون به معرفی قابلیت های کلی این مرورگر محبوب می پردازیم :

قابلیت کنترل آسان به وسیله حرکات لمسی ، نوار استاتوس و نویگیشن به صورت شفاف در آندروید KitKat ، بوکمارک ها هوشمند (بوکمارک ها بر اساس میزان استفاده طبقه بندی می شوند) ، حالت ناشناس

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود مرورگر جدید و پرسرعت Mercury Browser 1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر وب

نرم افزار اینترنت اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر وب قدرتمند و بسیار پرسرعت بهتر از همیشه در اندروید خود وبگردی کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، نهایتاً نسخه آندرویدی مرورگر محبوب و پرسرعت Mercury Browser منتشر شد. مدت ها بود که این مرورگر محبوب ، تنها در دستگاه های آیفون و آیپد قابل استفاده بد ، اما اکنون شاهد انتشار نسخه رسمی این مرورگر محبوب برای سیستم عامل آندروید هستیم. نسخه آندرویدی مرورگر Mercury Browser با ویژگی هایی زیبا و پرسرعت ، وبگردی در دستگاه های قابل حمل را برایتا لذت بخش تر از همیشه می کند. Mercury به شما امکان باز کردن آدرس های اینترنتی و جستوجوها را در یک چشم به هم زدن می دهد ، قابلیت هایی نظیر پلاگین ها ، عوامل کاربری ، کنترل حرکتی ، ذخیره سازی خودکار فرم ها و… به کاربر احساس خوشایندی را در هنگام وبگردی می دهد. Mercury در دیوایس های آندرویدی ، دیوارهای بسیاری را برای محافظت از پسوردهای امنیتی شما قرار داده است ، حالت Private و محافظت از پسوردها و پاک سازی کوکی ها و تاریخچه ها ، همه عواملی هستند که امنیت شما را در هنگام استفاده از Mercury تأمین می کنند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گوگل کروم ورژن جدید Chrome 27.0.1453.90

 دانلود گوگل کروم ورژن جدید نرم افزار

دانلود گوگل کروم

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی وبگردی خود را در اندروید متحول کنید و نرم افزار گوگل کروم را به اندروید خود بیاورید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰,۴٫۱ و بالاتر
Chrome 27.0.1453.90 این برنامه آخرین نسخه مرورگر پر آوازه ی گوگل کروم برای آندروید می باشد. امنیت و سرعت گوگل کروم در تمام دستگاه های شناخته شده و تایید شده است. با داشتن این مرورگر اینترنت شما به راحتی و با حداکثر سرعت میتوانید در دنیای اینترنت گشت بزنید.این نرم افزار را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ی وبگردی را متفاوت تر تجربه کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Mozilla Firefox 51.0.4

 دانلود نرم افزار فایرفاکس اندروید Mozilla Firefox Web Browser v18.0
نرم افزار فایرفاکس برای اندروید

پيش نياز : آندرويد 4.0.3 و بالاتر
Mozilla Firefox Web Browser v51.0.4 نام مرورگر نام آشنا با سرعت و قدرت فوق العاده اي مي باشد که در سيستم هاي کامپيوتري نيز جايگاه ويژاي بين مرورگر هاي اينترنتي دارد زيرا ميتوان گفت امن ترين و هوشمند ترين مرورگر موزيلا ميباشد که اکثر کاربران به علت دقيق بودن آن و دسترسي سريع به هنگام نياز از اين مرورگر استفاده مي کند. طبق آخرين نظر سنجي بين کاربران گوشي هاي آندرويد نيز بهترين مرورگر موزيلا انتخاب شده است. شما مي توانید با نصب آن صفحات و سايت هاي مورد علاقه خود را در اولويت قرار دهيد تا در هنگام نياز در کمترين زمان ممکن و با سرعت عالي به ان صفحات دست پيدا کنيد.بار گذاري سريع و شفاف صفحات نيز از ديگر ويژگي هاي اين مرورگر ميباشد.هم اکنون می توانید نرم افزار فایرفاکس را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر