دانلود بازی بمب گذاری در قلعه Towers of Chaos

 دانلود بازی رایگان بمب گذاری

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به یک بمب گذار حرفه ای تبدیل شوید؟

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

در اين بازي بايد با قرار دادن بمب ها از برج هاي خود محافظت کنيد و با قرار دادن و همان ها در مسير هاي مختلف دشمن را از پاي دراوريد تا بتوانيد قلعه هاي زيادي به دست آوريد و برج ها دشمنان را نابود کنيد. در طول مسير کتيبه ها به شما راه نمايي هاي زيادي مي کنند .اين بازي در مسير هاي گوناگون طراحي شده است و شما ميتوانيد از اين بازي لذت فراوان ببريد.

ويژگي هاي بازي Towers of Chaos:
– داراي 20 سطوح  مختلف همراه موسيقي متن جذاب
– 15 کتيبه جادويي براي ارتقاء برج هاي خود
– 10 کتيبه پنهان
– 4 برج مختلف با توانايي هاي سحر و جادو
– 3 سلاح هاي مرگبار ويژه
– 3 سطح دشواري
– دعوت دوستان و دريافت پاداش

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت باتری گوشی Battery HD

 دانلود نرم افزار باتری موبایل

بهترین نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار HD و کاملا گرافیکی همیشه از میزان باتری خود اطلاع کامل داشته باشید و نحوه کار باتری خود را آنالیز کنید؟

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Battery HD نرم افزار برای نمایش ميزان باتري شما مناسب براي گوشي يا تبلت های اندرویدی است.این برنامه می تواند ویجت خود را در محیط گوشی اضافه کند و محیط بسیار زیبایی بسازد. در عين شارژشدن تلفن همراه ميتوانيد کار هاي زيادي انجام دهيد بدون اينکه به باتري آسيب برسد .در واقع این برنامه در هنگامی که گوشی شما در حال شارژ است عملکرد باتری شما را تنظیم نموده تا کمترین فشار به باتری بیاید و عمر باتری افزایش یابد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکاسی هنری cameran 2.0.1

 دانلود نرم افزار عکاسی در اندروید ورژن جدید

برنامه عکس ها

 آیا می خواهید با دوربین گوشی اندرویدی خودتون عکس های زیبا و هنری بگیرید و عکاسی حرفه ای را تجربه کنید؟

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
cameran 2.0.1 نرم افزار بسيار محبوب است که تا به حال توسط 3 میلیون نفر در سراسر جهان دانلود شده است. cameran يک برنامه برای دوربين گوشی های دارای سیستم عامل اندروید است که به عکس ها ساده و معمولی  شما جلوه خاص و زیبا می بخشد و به ان ها رنگ و بوی هنری می بخشد.از قابلیت های دیگر این برنامه قابلیت اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی معروف است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قهرمان پرش Rayman Jungle Run v2.0.7

 دانلود بازی اندروید جدید قهرمان پرش
بازی اندروید Rayman Jungle Run v2.0.7

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Rayman Jungle Run v2.0.7 دانلود اين بازي را به شما پيشنهاد ميکنيم. افسانه ي قهرمان پرش نام اين بازي ميباشد که در فضا هاي گوناگون و در ارتفاعات به دنبال امتيازات و اتمام مراحل ميباشد.از ویژگی های بازی  می توان به گرافیک زیبا , تلاش شخصیت بازی برای رسیدن به جهان جدید , قدرت ها و حرکات دست برای باز کردن در ها و قفل های مشکل , وجود 10 سطوح و محیط گوناگون برای اجرای بازی از جمله يک جنگل پوشيده از برف، آبشارها، محيط هاي تعاملي، و سرزمين ديوانه ها اشاره کرد. همچنین موسیقی این بازی به هیجان آن بسیار تب و تاب میدهد که تا آن را تجربه نکنید به لذت بازی پی نخواهید برد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سرگرم کننده قطار Track My Train

 دانلود رایگان بازی جدید اندروید
دانلود بازی قطار Track My Train

پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر
Track My Train در اين بازي شما هدايت کننده قطاري در مسير هاي گوناگون مي باشيد.اين بازي سرگرم کننده و اعتياد آور به گونه يا ميباشد که در طول مسير ذهن شما را براي سرعت  و پيدا کردن مسير همچنين شرايط مسير را به کار ميگيرد. در طول مسير هاي مختلف بازي شما را با خطراتي روبه رو مي کند که شما به هر نحوي که شده بايد آنها را پشت سر گذاشته و به مقصد برسيد. در طول مسير مي توانيد براي هر جاده آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنيد و در آن گوش دهيد تا بيشتر اي بازي لذت ببريد . این بازی فکری می توانید شما را مدت ها سرگرم خود کند.اين ميتواند يک تجربه در بازي براي شما باشد . پيشنهاد ميکنيم اين بازي را از دست ندهيد.این بازی اماده ی دانلود رایگان برای تبلت و گوشی های اندرویدی است.

 

دانلود / توضیحات بیشتر