دانلود بازی آنلاین و استراتژیکی Empire Four Kingdoms

دانلود بازی آنلاین و استراتژیکی Empire Four Kingdoms

دانلود بازی Empire Four Kingdoms

برای تاسیس یک امپراطوری آماده اید؟! در بازی زیبای Empire Four Kingdoms شما نقش یک پادشاه را برعهده خواهید گرفت که قصد دارد با حکمرانی خوب و دقیق ملت و مردم را به سمت داشتن یک سرزمین امن و مجهز هدایت کند. شما باید با راه اندازی مکان ها و ساختمان های جدید امکاناتی را که مردم در طول روز به آن ها نیاز دارند فراهم کنید و همزمان با این پیشرفت های اجتماعی خود را برای پیشرفت های نظامی هم آماده کنید تا به این شکل سرزمینتان از هر لحاظ کامل و مجهز به نظر برسد و این اولین گام برای ثبت امپراطوری قدرتمند شما در تاریخ است. این بازی هم سبک دفاعی دارد و هم سبک تهاجمی و این یعنی تجربه چشیدن لذت یک جنگ واقعی، نیروهای نظامی که جمع آوری می کنید هم برای دفاع از سرزمینتان و از همه مهمتر ساختمان های ضروری آن و هم برای حمله به امپراطوری های دیگر و افزایش قلمروتان و باید همیشه این نکته را در ذهتان در نظر بگیرید که اگر شما حمله نکنید، دیگران به شما حمله می کنند پس خود را برای سرزمین گشایی آماده کنید.

صفحه اختصاصی بازی های استارتژیکی

بازی مشابه : بازی Clash of Lords 2

Empire Four Kingdoms به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین سایت گوگل پلی با امتیاز بالای چهار انتخاب شده است. زمانیکه بازی آغاز می شود، شما با یک سرزمین کوچک و ضعیف روبرو هستید و برای افزایش توانیی هایتان باید شروع به گسترش مناطق تحت کنترل خود کنید، ساختما هایی که شما تصمیم به ساخت آن ها می کنید هم به هزینه زیادی نیاز دارند و هم به زمان و بنابراین اگر زمانبندی دقیقی نداشته باشید نتنها جلو پیشرفت خود را گرفته اید بلکه با این حرکت خود سایر پادشاهان را تحریک می کنید تا شما را نشانه بروند. نیروهایتان را گسترش دهید و دریا و زمین را تحت کنترل خود بگیرید و از تجهیزات مختلف برای حمله و دفاع استفاده کنید و به همین شکل برای پیشرفت سرزمینتان از وسایل و تجهیزات مختلف و متنوع استفاده کنید و در کنار همه این ها با افزایش ارتباط خود با دوستانتان و اتحاد با آن ها امپراطوری خود را مستحک تر و ایمن تر کنید.

بازی اندروید Empire Four Kingdoms

Empire Four Kingdoms

Empire Four Kingdoms

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی جنگی SWAT:End War 1.05 دانلود بازی جنگی SWAT:End War 1.05

دانلود بازی جدید بریدن دکمه ها Buttons and Scissors 1.6.1 دانلود بازی جدید بریدن دکمه ها Buttons and Scissors 1.6.1

دانلود بازی فیفا 2014 با گرافیک عالی FIFA 14 by EA SPORTS دانلود بازی فیفا 2014 با گرافیک عالی FIFA 14 by EA SPORTS

دانلود بازی مستعمرات در مقابل امپراتوری | Colonies vs Empire 1.2.3 دانلود بازی مستعمرات در مقابل امپراتوری | Colonies vs Empire 1.2.3

دانلود بازی موتور سواری 3D Speed Moto Racing دانلود بازی موتور سواری 3D Speed Moto Racing

دانلود بازی رالی مرگبار برای اندروید | Smash Bandits Racing دانلود بازی رالی مرگبار برای اندروید | Smash Bandits Racing

دانلود بازی ضربات هد جدید Head Soccer 4.0.3 + دیتا دانلود بازی ضربات هد جدید Head Soccer 4.0.3 + دیتا

پاسخ به دیدگاه یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 توسط مدیریت مهمان می گوید:

لطفا بگید نسخه چنده همینجوری بازی میزارید!