دانلود بازی تک تیرانداز 2015 | Modern Sniper

دانلود بازی تک تیرانداز 2015 | Modern Sniper

دانلود بازی تک تیر انداز 2015 مخصوص سیستم عامل اندروید

Modern Sniper

با دانلود بازی تک تیر انداز فوق العاده برای اندروید موافق هسیتد؟با ما با دانلود بازی Modern Sniper 2015 همراه باشید و لذت ببرید.

بازی 2015 Modern Sniper یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اندروید است که در سبک بازی اکشن ساخته است. همانطورکه از نام این بازی پیداست شما در آن نقش یک تک تیرانداز را خواهید داشت که باید با شیوه های مدرن و مختلف اهداف خود را از بین ببرید. اهداف شما افراد مختلفی هستند که بسته به نوع سختی مرحله به شیوه های مختلف در مقابل شما ظاهر می شود. شما باید با انتخاب یک سلاح مناسب از بین تمامی سلاح های موجود و همچنین قرارگیری در بهترین و مناسب ترین مکان نسبت به هدفی که برای شما مشخص شده است خود را برای یک تیراندازی کامل و دقیق آماده کنید. بیشتر افرادی که شما باید آن ها را هدف قرار دهید, متحرک هستند و این کار شما را به شدت سخت تر می کند البته باید توجه داشت که حرکت هدف می تواند به شکل های مختلف انجام شود, چپ یا راست و جلو یا عقب و باید بدانید که اگر فرد به سمت شما حرکت می کند شما راحت تر می توانید آن را مورد هدف قرار دهید.امیدواریم از این بازی تک تیر انداز لذت ببرید.

پیش نیاز : اندروید ۲.۳ و بالاتر

زمانیکه شما از از طریق دوربین تفنگ در حال هدف گیری هستید می توانید میزان زوم آن را بصورت دستی مشخص کنید تا هدف را بهتر تماشا کنید اما با این کار دقت کار شما نیز تا حد زیادی کاهش خواهد پیدا کرد و این می توانید باعث شود شما در کار خود موفق نوشید. تعداد تیر های شما محدود است و این می تواند برای شما مشکل ایجاد کند زیرا اگر تیر شما به هدف نخورد و شخص مورد نظر شما فرار کند شما باید با تنها تیر هایی که برایتان باقی مانده است آن را از پای درآورید. بازی 2015 Modern Sniper در محیط و شرایط مختلفی انجام می شود, از محیط های بسته مثل انبار گرفته تا محیط های باز که هرکدام از آن ها شرایط خاص خود را دارند در برخی از آن ها نور محیط کم است و در برخی از آن ها نیز موانع زیادی در دید شما قرار می گیرند به هر حال به هر شکل ممکن کار شما سخت خواهد شد. یکی از مهم ترین معایب این بازی این است شما همیشه ثابت هستید و نمی توانید محیطی را که در آن هستید را ترک کنید به غیر از این مورد, بازی بسیار کامل و جذاب ساخته شده است.برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

Modern Sniper

Modern Sniper

Modern Sniper

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم  بازی تک تیر انداز اندروید: 11 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی فانتزی پنگوئن Penguin Run 1.1.1 دانلود بازی فانتزی پنگوئن Penguin Run 1.1.1

دانلود بازی تمدن های سلطه گر | DomiNations 5.500.500 دانلود بازی تمدن های سلطه گر | DomiNations 5.500.500

بازی اندروید کاپیتان آمریکا Captain America TWS 1.0.3a بازی اندروید کاپیتان آمریکا Captain America TWS 1.0.3a

دانلود بازی Garfields Escape 1.0.5 با نام فرار گارفیلد دانلود بازی Garfields Escape 1.0.5 با نام فرار گارفیلد

دانلود بازی مزرعه پری خانم Fairy Farm 2.8.6 دانلود بازی مزرعه پری خانم Fairy Farm 2.8.6

دانلود بازی نوستالژیک METAL SLUG DEFENSE 1.30+مود شده دانلود بازی نوستالژیک METAL SLUG DEFENSE 1.30+مود شده

بازی آنلاین نبرد تانک ها برای اندروید Armored Aces - 3D Tanks Online 2.4.6 بازی آنلاین نبرد تانک ها برای اندروید Armored Aces – 3D Tanks Online 2.4.6

پاسخ به دیدگاه پنج‌شنبه 24 دی 1394 توسط مدیریت حسن می گوید:

خیلی خوب