دانلود بازی پازل Alphabear 01.11.00 برای اندروید

دانلود بازی پازل Alphabear 01.11.00 برای اندروید

Alphabear

Alphabear نام یکی از بهترین بازی های معمایی و پازلی آیفون می باشد که به تازگی برای اندروید نیز منتشر شده است و همانطور از نامش پیداست کار شما در رابطه با حروف الفبا و کلمات است. این بازی جذاب توسط کمپانی مشهور Spry Fox که در کارنامه خود عنوان محبوب Triple Town را نیز دارد تهیه شده است.
در این بازی شما باید تک تک حروف کلمات را هجی کنید و این کار با انتخاب خانه های حروفی که در اختیار دارید انجام می دهید و وقتی که از حروف کنارهم یا دیوار به دیوار استفاده کنید خرس بامزه و دوست داشتنی بازی پدیدار می شود که با هر بار استفاده بیشتر و پیوسته تر خرس هم رشد میکند و بزرگ تر می شود و شما هم امتیاز بیشتری کسب می کنید و زمانی که امتیازتان به اندازه کافی زیاد شد و به حد نصاب رسید برنده یکی از این خرس های می شوید که بصورت دائمی می توانید آن را نگه دارید و در مواقعی که راه حلی برای ادامه بازی پیدا نکردید این امکان را دارید از قدرت این خرس ها برای حل معما استفاده کنید برای مثال می توانند وقت بیشتری به شما دهند و یا امتیازتان را چند برابر کنند و یا کلمات را به شما نشان دهند و… . این بازی با تم و حال هوای کارتونی خود بسیار مناسب کودکانی که درحال یادگیری الفبا هستند مناسب می باشد ولی منظور ما این نیست که فقط کودکان باید از این بازی استفاده کنند.

Alphabear

 

Alphabear

 

Alphabear

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی معدن جیبی 2017 Pocket Mine 2 v3.4.0.53 دانلود بازی معدن جیبی 2017 Pocket Mine 2 v3.4.0.53

دانلود بازی جزیره مردود The Island Castaway 1.3 دانلود بازی جزیره مردود The Island Castaway 1.3

دانلود بازی بن تن Ben 10 Xenodrome 1.2.8 برای اندروید دانلود بازی بن تن Ben 10 Xenodrome 1.2.8 برای اندروید

دانلود بازی ضربات هد جدید Head Soccer 4.0.3 + دیتا دانلود بازی ضربات هد جدید Head Soccer 4.0.3 + دیتا

دانلود بازی سرگرم کننده پرتاب حلقه Carnival Toss 3D دانلود بازی سرگرم کننده پرتاب حلقه Carnival Toss 3D

دانلود بازی فوق العاده هیجان انگیز فرمول 1 | F1 Challenge دانلود بازی فوق العاده هیجان انگیز فرمول 1 | F1 Challenge

بازی جنگی مبارزه مرگبار Fighting Games - Fatal Fight 1.2.88 اندروید بازی جنگی مبارزه مرگبار Fighting Games – Fatal Fight 1.2.88 اندروید