دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

 دانلود بازی کم حجم اندروید

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی 100 مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

Pyro Jump2

 

Pyro Jump3

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : 35.4 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

بازی جنگی حمله هوايی AirAttack 2 v1.3.0 برای اندرويد بازی جنگی حمله هوايی AirAttack 2 v1.3.0 برای اندرويد

دانلود بازی Heroes of Order & Chaos ورژن جدید با دیتا کامل دانلود بازی Heroes of Order & Chaos ورژن جدید با دیتا کامل

دانلود بازی باز کردن انواع اسلحه ها Gun Disassembly 2 11.8.0 دانلود بازی باز کردن انواع اسلحه ها Gun Disassembly 2 11.8.0

دانلود بازی اعتصاب فوتبال | Football Strike 1.5.5 دانلود بازی اعتصاب فوتبال | Football Strike 1.5.5

دانلود بازی شبیه ساز واقعی کامیون Truck Simulator|اندروید دانلود بازی شبیه ساز واقعی کامیون Truck Simulator|اندروید

دانلود یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon دانلود یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon

دانلود بازی ماشین مسابقات ترافیکی  Traffic Racer 2.4 دانلود بازی ماشین مسابقات ترافیکی Traffic Racer 2.4