دانلود بازی War Inc Nations Fury 1.116 | جنگ جهانی آیندگان

دانلود بازی War Inc Nations Fury 1.116 | جنگ جهانی آیندگان

War Inc Nations Fury (1)

خود را برای حضور در یک جنگ جهانی آماده کنید. داستان بازی War Inc Nations Fury از این قرار است که با پیشرفت علم و تکنولوژی، ربات های جنگنده فوق قوی وارد عرصه نظامی شده اند و همین موضوع رهبران جهان را برای شروع یک جنگ عظیم آماده کرده است. در این جنگ شما وظیفه دارید تا با بکار بردن یک استراتژی قوی، یک تیم را رهبری کنید و به سمت دشمنانتان پیشروی کنید. دشمنانتان علاوه بر حمله و درگیری تن به تن از سلاح ها و ابزار های دفاعی مثل برجک ها استفاده می کنند بنابراین اگر نقشه دقیقی را در ذهن نداشته باشید بدون شک در محاصره نظامی دشمنانتان قرار خواهید گرفت و اگر فکری برای فرار هم نداشته باشید بازی را خواهید باخت. همانطور که گفته شد این بازی، سال های آینده را روایت می کند به همین دلیل سلاح هایی که استفاده می کنید جدید و پیشرفته هستند حتی می توانید از لیزر ها هم استفاده کنید درضمن به این تجهیزات ربات های کوچک و بزرگ، تانک ها، ماشین های نظامی و انسان های معمولی هم اضافه کنید.

در بازی اندروید War Inc Nations Fury سعی شده است تا کاربر احساس خستگی نکند به همین دلیل در هر لحظه از بازی شاهد اتفاقات جدیدی خواهید بود یعنی حتی اگر شما حمله نکنید به شما حمله خواهد شد، درضمن این بازی استراتژیکی بصورت آنلاین طراحی شده است و برای استفاده از آن حتما باید به اینترنت متصل باشید، لازم نیست اینترنتتان پرسرعت باشد و با هر نوع اتصالی می توانید آن را اجرا کنید حتی با اینترنت های 3G می توان از آن استفاده کرد. گیم پلی بازی در وع خود بی نظیر است، نقشه بازی هم بسیار گسترده و متنوع است علاوه بر این ویژگی ها، ساختمان سازی هایی که انجام می شود و همچنین عمر محدود ساختمان ها و محدودیت کم برای ایجاد و تشکیل لشکر از سایر ویژگی های جذاب این بازیست که آن را محبوب تر کرده است پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا این بازی را بصورت رایگان از سایت جدید برای اندروید دانلود و نصب کنید و از آن لذت ببرید.

War Inc Nations Fury 1.116

 

War Inc Nations Fury (3)

 

دانلود بازی اندروید War Inc Nations Fury (4)

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی باب اسفنجی نسخه کامل SpongeBob Moves In 4 اندروید دانلود بازی باب اسفنجی نسخه کامل SpongeBob Moves In 4 اندروید

دانلود بازی اکشن 2013 Ravensword: Shadowlands 1.2 دانلود بازی اکشن 2013 Ravensword: Shadowlands 1.2

دانلود بازی توپ قرمز 4 | Red Ball 4 1.2.26 دانلود بازی توپ قرمز 4 | Red Ball 4 1.2.26

دانلود بازی قهرمان پرش Rayman Jungle Run v2.0.7 دانلود بازی قهرمان پرش Rayman Jungle Run v2.0.7

دانلود بازی جنگ مغز | Brain Wars 1.0.59 دانلود بازی جنگ مغز | Brain Wars 1.0.59

دانلود بازی کم حجم جت جنگی Turbo Racing دانلود بازی کم حجم جت جنگی Turbo Racing

دانلود بازی چراغ جادو  Akinator the Genie 2.4 دانلود بازی چراغ جادو Akinator the Genie 2.4

پاسخ به دیدگاه پنج‌شنبه 18 تیر 1394 توسط مدیریت علی می گوید:

باز‌میشه‌ولی‌نمیاد