دانلود دیکشنری قدرتمند انگلیسی-فارسی میلاد با قابلیت تلفظ لغات

دانلود دیکشنری قدرتمند انگلیسی-فارسی میلاد با قابلیت تلفظ لغات

نرم افزار دیکشنری میلاد اندروید

اگر به دنبال یک برنامه دیکشنری کامل برای سیستم عامل اندروید هستید و می خواهید تنها با یک نرم افزار لغات انگلیسی را به فارسی و برعکس ترجمه کنید دیشکنری میلاد را دانلود کنید.

شاید برای شما عزیزان هم پیش آمده باشد که به لغتی انگلیسی برخورد کنید که معنای آن را ندانید و یا حتی اینکه دوست داشته باشید تا معنای یک لغت فارسی را به انگلیسی بدانید در این صورت به یک دیکشنری کامل نیاز دارید، میلاد دیکشنری (Milad Dictionary ) یکی از بهترین و کامل ترین دیکشنری های فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که بصورت اختصاصی برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار با اینکه پشتوانه مالی قدرتمندی ندارد اما توانسته است نام خود را در بین محبوب ترین مترجم های الکترونیک بین ایرانی ها قرار دهد تا جایگزینی مناسب برای نرم افزار هایی مثل بابیلون باشد. این برنامه کم حجم دارای محیطی بسییار ساده و ابتدایی است و زمانیکه وارد آن می شوید یک کارد مشاهده می کنید که می توانید با تایپ کلمه مرود نظرتان معنی آن را در بخش پایینی آن دریافت کنید، درضمن از بخش بالایی نرم افزار میلاد دیکشنری می توانید به سایر بخش ها مثل تلفظ لغات ( برای پی بردن به صحیح ترین تلفظ کلمات مختلف ) و دیکشنری شخصی ( برای مشخص کردن برخی از کلمات و معانی آن ها، تا به مرور زمان معانی آن ها در حاظه شما ثبت شود و یا حتی با استفاده از آن یک دیکشنری کاملا جدید خلق کنید ) دسترسی پیدا کنید.

Milad Dictionary کاملا رایگان و همچنین آفلاین است و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت نیست اما برای استفاده از آن نیاز است تا فایل های دیتابیس را در مکان مورد نظر کپی کنید. فایل دیتابیس را می توانید همراه با فایل نصبی برنامه ( apk ) دانلود کنید، پس از نصب نرم افزار، فایل زیپ را از حالت فشرده خارج کنید و محتویات آن را در حافظه ( دقت کنید در روت اصلی حافظه ) گوشی یا تبلتتان کپی کنید. این برنامه این توانایی را دارد تا معانی مختلف کلمات مورد نظر شما را به شکل های مختلف بیان کند برای مثال مشخص می کتد که معانی آن در ورزش و یا حتی قانون چیست. ویژگی که به عنوان نکته آخر به آن اشاره خواهیم کرد، قابلیت بروزرسانی رایگان آن است و همانطور که مشاهده می کنید تا کنون تا نسخه 4.3 بصورت رایگان منتشر شده است.

پیشنهاد مشابه:نرم افزار دیشکنری بابیلون مخصوص سیستم عامل اندروید

Milad Dictionary

 

نرم افزار Milad Dictionary

 

Milad Dictionary

پیشنهاد خاص:با سرور دانلود واقع در ایران نیو فور اندروید سریع تر دانلود کنید!پیشنهاد میکنیم از دیگر نرم افزار اندروید سایت دیدن کنید و دانلود کنید!

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار تنظیم نور صفحه نمایش Disco Light LED دانلود نرم افزار تنظیم نور صفحه نمایش Disco Light LED

دانلود لانچر سولو | Solo Launcher 2.7.0.1 دانلود لانچر سولو | Solo Launcher 2.7.0.1

نرم افزار روتوش عکس های سلفی  Beauty Camera – Selfie 3.3.5 نرم افزار روتوش عکس های سلفی Beauty Camera – Selfie 3.3.5

دانلود نرم افزار پشتیبان گیری و بازگردانی اس ام اس | SMS Backup & Restore 8.20.27 دانلود نرم افزار پشتیبان گیری و بازگردانی اس ام اس | SMS Backup & Restore 8.20.27

دانلود تم جالب تلگرام با نام ادای احترام به سگ دانلود تم جالب تلگرام با نام ادای احترام به سگ

دانلود نرم افزار گوگل | Google 6.7.21.21.arm64 دانلود نرم افزار گوگل | Google 6.7.21.21.arm64

دانلود نرم افزار ریکاوری فایل های گوشی های اندروید با قدرت بالا دانلود نرم افزار ریکاوری فایل های گوشی های اندروید با قدرت بالا

پاسخ به دیدگاه شنبه 25 مهر 1394 توسط مدیریت عباس پوریزدان پناه می گوید:

با سلام و تشکر از سایت نیو فور اندروید