دانلود نرم افزار اوقات شرعی به همراه تاریخ شمسی Time Tools

دانلود نرم افزار اوقات شرعی به همراه تاریخ شمسی Time Tools

Time Tools 0.8.0 مجموعه ای از ابزارهای تقویم و تاریخ شمسی، قبله نما، قطب نما و مدیریت زمان و اوقات شرعی برای آندروید می باشد که با نصب نرم افزار آن می توانید ابزارهای ذکر شده را به صورت یک جا در گوشی آندرویدی خود داشته باشید.

تقویم:

توسط ابزار تقویم این نرم افزار می توانید روزهای سال و هفته را مدیریت کنید. در این نرم افزار تاریخ شمسی، میلادی و هجری را می توانید در ستون هایی منظم و دقیق مشاهده کنید. شما همچنین خودتان می توانید انتخاب کنید که تنها تاریخ شمسی یا میلادی و یا هجری نمایش داده شود تا تقویم شلوغ نباشد. در تقویم این بسته نرم افزاری می توانید روزهای خاص را مشخص کنید تا آن روز به شما یادآوری شود. برای مثال شما خواهید توانست تاریخ تولدها، تاریخ مناسبت های مختلف، تاریخ سالگردها و … را ثبت کنید تا در زمان مورد نظر برنامه به شما اطلاع دهید و هیچگاه دیگر آن را از دست ندهید.

Time Tools 0.8.0

پیش نیاز: سازگار با تمامی نسخه ها اندروید

قطب نما:

فرض کنید در مکانی راه را گم کرده اید و نمی توانید چهار جهت اصلی را از هم تشخیص دهید. TimeTools دارای یک قطب نما می باشد که در چنین مواقعی می تواند به شما کمک کند. این قطب نما میتواند جهت را به درستی به کاربران نمایش دهد و کاربران به سادگی شما و جنوب را با آن پیدا کنند تا موقعیت مکانی خود را بیابند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکان باید GPS گوشی تان روشن باشد.

قبله نما:

برای کسانی که نماز می خوانند استفاده از قبله نمای این مجموعه می تواند بسیار مورد کاربرد باشد. در هر مکانی می توانید از قبله نما استفاد کرده و جهت قبله را پیدا کنید. قبله نما، با استفاده از قطب نمای همین مجموعه کار می کند، پس برای استفاده از آن نیز حتما باید GPS گوشی تان را روشن نگه دارید.

مدیریت زمان:

نمایش اوقات شرعی، نمایش زمان و … از جمله قابلیت هایی می باشد که در این ابزار به چشم می آید. شما می توانید از طریق اینترنت و به صورت آنلاین هر روز اوقات شرعی را در گوشی تان مشاهده کنید. برای این کار حتی استفاده از اینترنت با سرعت پایین نیز کفایت خواهد کرد.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: نرم افزار خبرگردی برای دریافت جدیدترین اخبار

Time Tools 0.8.0

 

Time Tools 0.8.0

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 2 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار دانلود ویدئو های آنلاین AVD Download Video دانلود نرم افزار دانلود ویدئو های آنلاین AVD Download Video

نرم افزار ساخت موزيك برای اندرويد FL Studio Mobile کرک شده نرم افزار ساخت موزيك برای اندرويد FL Studio Mobile کرک شده

دانلود نرم افزار افزایش سرعت موبایل SD-Booster دانلود نرم افزار افزایش سرعت موبایل SD-Booster

دانلود نرم افزار کاربردی App2SD - Save phone storage v1.1.4 دانلود نرم افزار کاربردی App2SD – Save phone storage v1.1.4

دانلود نرم افزار تی شیر | T Share 1.6.0.1067 دانلود نرم افزار تی شیر | T Share 1.6.0.1067

دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای Cameringo دانلود نرم افزار عکس برداری حرفه ای Cameringo

دانلود نرم افزار پشتیبان گیری و بازگردانی اس ام اس | SMS Backup & Restore 8.20.27 دانلود نرم افزار پشتیبان گیری و بازگردانی اس ام اس | SMS Backup & Restore 8.20.27