دانلود نرم افزار خنک سازی دستگاه های اندروید Coolify

دانلود نرم افزار خنک سازی دستگاه های اندروید Coolify

برنامه Coolify نام نرم افزار جدید سایت نیو فور اندروید است که می تواند در خنک سازی دستگاه اندروید شما نقش بسیار مفیدی داشته باشید.یکی از مشکلات نگران کننده در مورد دستگاه های هوشمند ، داغ شدن های بی دلیل در هر دستگاهی است ؛ گاهی اوقات وجود یک پروسس در پس زمینه ممکن است موجب داغ شدن دستگاه شما شود ؛ در این حالت شما متوجه دلیل اصلی این مشکل نمی شوید و از اینکه نمی توانید مشکل دقیق را پیدا کنید کلافه می شوید ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم با معرفی نرم افزار Coolify ، با اعمال بهینه سازی های پردازنده و مموری دستگاه ، به خنک سازی کلی دستگاه شما کمک کنیم. دستگاه آندرویدی خود را به کمک Coolify سرد کنید ! به دستگاه آیفون دوست خود حسادت نکنید ! زیرا به وسیله نرم افزار Coolify و تغییرات مهندسی شده ای که در دستگاهتان ایجاد می کنید ، قادر خواهید بود یک دستگاه بسیار خنک تر از آیفون را داشته باشید ! Coolify به شما کمک می کند دمای دستگاه آندروید روت شده ی خود را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید کاهش دهید ، ممکن است این استفاده نکردن به شارژ شدن دستگاه شما در حالت نرمال و استاندارد اشاره داشته باشد. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

نرم افزار خنک سازی اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Coolify 3.0.1 تجربه ای منحصر به فرد را در هنگام سرد کردن دستگاه های آندرویدی برایتان به ارمغان می آورد ، به کمک Coolify می توانید دستگاه خود را در دمای حرارتی استاندارد نگه دارید ! تنها با یک انتخاب در اپلیکیشن Coolify ، می توانید عملیان بهینه سازی را آغاز و به کاهش دمای دستگاه خود کمک کنید. Coolify تقریبا به شکل نامرئی عمل می کند ، آن را نصب و تنظیم کنید و در ادامه باقی کارها را به او بسپارید. رابط کاربری ساده و دوست داشتنی Coolify هیچ نکته ناراحت کننده و یا مشکلی را برای کاربر به وجود نمی آورد ، در هنگام کار با نرم افزار Coolify هیچ گاه در معرض خطر دستگاه خود را قرار نخواهید داد ؛ Coolify با اجرا در پس زمینه ، ابزارهای در حال اجرا را بررسی و در صورت عدم نیاز Kill می کند ، این نرم افزار با فضای اندکی که در پردازش اشغال می کند ، علاوه بر آنکه مشکلی در مصرف باطری ایجاد نمی کند ، بلکه به افزایش بهره وری آن نیز کمک می کند.

Coolify دانلود نرم افزار

 

نرم افزار خنک کردن اندروید

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 600 کیلوبایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار GO Launcher EX Prime 5.02.1 | تغییر در ظاهر اندروید دانلود نرم افزار GO Launcher EX Prime 5.02.1 | تغییر در ظاهر اندروید

دانلود لانچر سه بعدی سی ام | CM Launcher 3D 3.23.1 دانلود لانچر سه بعدی سی ام | CM Launcher 3D 3.23.1

دانلود نرم افزار موزیک پلیر قدرتمند و محبوب TTPod 9.3.0 دانلود نرم افزار موزیک پلیر قدرتمند و محبوب TTPod 9.3.0

دانلود نرم افزار محاسبه کالری Calorie Counter v1.12.0 دانلود نرم افزار محاسبه کالری Calorie Counter v1.12.0

دانلود Cleverbot 2.2.11 برنامه ربات باهوش برای اندروید دانلود Cleverbot 2.2.11 برنامه ربات باهوش برای اندروید

دانلود نرم افزار لانچر جدید توربو Turbo Launcher EX 1.7.41 دانلود نرم افزار لانچر جدید توربو Turbo Launcher EX 1.7.41

دانلود آنتی ویروس قدرتمند CM Security 3.1.6 دانلود آنتی ویروس قدرتمند CM Security 3.1.6