دانلود نرم افزار سرعت سنج و کیلومتر شمار سوپر دقیق Speedometer 1.9.11

دانلود نرم افزار سرعت سنج و کیلومتر شمار سوپر دقیق Speedometer 1.9.11

Ulysse Speedometer patch

آیا به دنبال یک نرم افزار  سرعت سنج و کیلیومتر شما بسیار دقیق برای اندروید خود هستید و دوست دارید با سرعت بسیار بالا دانلود کنید؟با ما همراه باشید.

بدون شک شما هم با فوایدی که گوشی ها و تبلت های جدید اندرویدی برای ما فراهم آورده اند آشنایی دارید، به گونه ای که می توان گفت برای هرکاری یک برنامه کاربردی وجود دارد، در همین راستا امروز قصد داریم تا شما را با یک نرم افزار فوق العاده جالب آشنا کنیم که می تواند به شما کمک کند تا بتوانید سرعت خود را بصورت کاملا دقیق محاسبه کنید. این نرم افزار که Ulysse Speedometer patch نام دارد با استفاده از ماهواره های رایگانی مانند ماهواره گوگل، میزان جا به جایی شما در یک مدت زمان خاص را محاسبه کرده و براساس زمان این تغییر مکان میزان سرعت شما را بصورت فوق العاده دقیق محاسبه می کند. این برنامه اطلاعات دیگری را هم فراهم می کند که می توانند در سفر های بین شهری کمک مناسبی باشند، برای مثال می تواند دمای منطقه ای که در آن هستید، نقشه کامل با توانایی مشخص کردن مسیر اصلی و فرعی، یافتن نزدیک ترین پمپ بنزین ثبت شده، هتل، دفترچه یادداشت، قطب نما، جستجوی صوتی، ارتفاع سنج دقیق و کاربردی و … که همگی آن ها با اینکه در برنامه های اندرویدی مختلف وجود دارند اما بصورت واحد در یک نرم افزار جمع آوری شده اند تا کارتان بیش از پیش ساده تر و آسان تر شود.این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Ulysse Speedometer patch علاوه بر ویژگی های گفته شده، در مورد سرعت و آنچه که به آن مرتبط است، اطلاعات مفیدی به شما می دهد از جمله میانگین سرعت، میانگین زمانیکه رانندگی می کنید، زمانیکه در این سفر رانندگی کرده اید، نمایش تاریخچه مسیر های طی شده، محدود کردن سرعت (هشدار دادن در صورت بیشتر شدن سرعتتان از حد مجاز) و بسیاری دیگر از اطلاعات مفید و کاربردی مناسب برای بهبود رانندگی. یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن اندروید، توانایی نمایش سرعت دقیق شما در بخش بالایی سیستم عامل یا همان استاتوس است که در برخی از موارد می تواند کاربردی باشد. این برنامه فوق العاده سبک و کم حجم است و برای اجرای آن نیازی به سخت افزار قوی نیست و حتی در ساده ترین دیوایس های اندرویدی قابل اجراست پس منتظر نمانید و همین حالا آن رابصورت رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود نرم افزار Ulysse Speedometer patch

نرم افزار سرعت سنج و کیلومتر شمار سوپر دقیق

Ulysse Speedometer patch Ulysse Speedometer patch

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار ماشین حساب مهندسی RealCalc Plus دانلود نرم افزار ماشین حساب مهندسی RealCalc Plus

دانلود نرم افزار فایل منیجر ورژن کامل Root Explorer 3.1.1 دانلود نرم افزار فایل منیجر ورژن کامل Root Explorer 3.1.1

دانلود نرم افزار جدیدترین نقشه های گوگل Maps 7.3.0 دانلود نرم افزار جدیدترین نقشه های گوگل Maps 7.3.0

دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Acrobat Reader 16.1 اندروید دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Acrobat Reader 16.1 اندروید

بازی های اندروید از جمله کلش آف کلنز با بازی های اندروید از جمله کلش آف کلنز با

دانلود نرم افزار مدیریت شماره های ذخیره شده در سیم کارت دانلود نرم افزار مدیریت شماره های ذخیره شده در سیم کارت

دانلود نرم افزار مرورگر جدید فایرفاکس 51.0.4 Firefox Browser دانلود نرم افزار مرورگر جدید فایرفاکس 51.0.4 Firefox Browser

پاسخ به دیدگاه سه‌شنبه 10 شهریور 1394 توسط مدیریت Mod Apk Download می گوید:

Very nice website for download free android apps, thanks