دانلود نرم افزار گو اس ام اس برای رمزگذاری و پشتیبان گیری GO SMS

دانلود نرم افزار گو اس ام اس برای رمزگذاری و پشتیبان گیری GO SMS

با دانلود و نصب نرم افزار GO SMS ( گو اس ام اس ) می توانید در اندروید از اس ام اس ها پشتیبان بگیرید , رمز گذاری کنید و پیامک های خود را با امکانات گسترده تر ارسال کنید. امروزه ارسال کردن پیامک چه به صورت معمولی و چه به صورت ارسال در برنامه هایی نظیر وایبر و واتس آپ و … بسیار رواج یافته است و شاید بتوان گفت هیچ کاربری را نمی توان یافت که از گوشی خود برای ارسال پیامک استفاده نکند. لذا نوشتن پیامک در سریع ترین زمان ممکن بسیار حائز اهمیت خواهد بود. پس باید از یک برنامه کیبورد حرفه ای برای این کار استفاده کرد که بتواند علاوه بر اورگونومیک بودن، سرعت تایپ شما را افزایش دهد. کیبوردهای بسیار زیادی برای گوشی های آندرویدی عرضه شده اند که هرکدام دارای قابلیت هایی می باشند اما یکی از بهترین آنها محصول کمپانی نام آشنای GO به اسم GO SMS Pro Premium 5.51 build 224 می باشد.

GO SMS Pro Premium v5.51 build 224

پیش نیاز : اندروید 1.6 و بالاتر

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا قسمت پیامک های گوشی تان را به صورت کامل مورد مدیریت قرار دهید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که مدیریت بخش پیامک ها را برایتان بسیار ساده تر از قبل خواهد کرد و می توانید با سرعت بسیار بالاتری به بخش پیامک گوشی تان دسترسی داشته باشید. توسط GO SMS Pro Premium قادر خواهید بود تا بخش پیامک های گوشی تان را نیز به صورت کامل شخصی سازی نمایید و از محیطی دلخواه با آنچه که خودتان می خواهید بهره ببرید. این اپلیکیشن دارای لیست سیاه می باشد که توسط ان می توانید پیامک های ناخواسته را در لیست سیاه قرار دهید تا من بعد هیچ پیامی از آن شماره را مشاهده نکنید. البته قابلیت های GO SMS Pro Premium به همینجا ختم نمی شود. شاید شما هم یکی از کسانی باشید که به دلیل بالا بودن تعداد پیامک های داخل گوشی تان، همیشه با پیدا کردن یک پیامک خاص، با مشکل مواجه می شوید. این اپلیکیشن این قابلیت را به شما خواهد داد تا بتوانید پیامک هایتان را پوشه بندی کنید تا همیشه دسترسی کامل و بهتری به آنها داشته باشید. از دیگر ویژگی های GO SMS Pro Premium می توان به قابلیت قرار دادن صدای زنگ ویژه برای هر مخاطب، قابلیت ارسال کردن پیامک در زمان دلخواه و زمان های آینده، استفاده از پس زمینه های بسیار زیبا، استفاده بسیار کم از منابع سخت افزاری، بهره از شکلک های بسیار زیبا و جدید، فارسی سازی کامل کیبورد گوشی، ارسال پیامک اینترنتی با هزینه کم و … اشاره کرد.

GO SMS Pro Premium v5.51 build 224

 

GO SMS Pro Premium v5.51 build 224

 

GO SMS Pro Premium v5.51 build 224

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 10 مگابایت

دانلود رایگان پلاگین های نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 5 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار کاربردی انجمن گردی | Tapatalk Pro 4.10.4 دانلود نرم افزار کاربردی انجمن گردی | Tapatalk Pro 4.10.4

دانلود مترجم گوگل | Google Translate 5.5.0.RC04.137189260 دانلود مترجم گوگل | Google Translate 5.5.0.RC04.137189260

دانلود لانچر فوق العاده پرواز یاهو Yahoo Aviate Launcher 3.0.1.3 دانلود لانچر فوق العاده پرواز یاهو Yahoo Aviate Launcher 3.0.1.3

دانلود برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix 5.1.1 دانلود برنامه تماشای فیلم نتفلیکس Netflix 5.1.1

دانلود نرم افزار نقشه اصفهان سال 92 برای موبایل دانلود نرم افزار نقشه اصفهان سال 92 برای موبایل

دانلود نرم افزار موزیک پلیر حرفه ای با آرایش فولدربندی دانلود نرم افزار موزیک پلیر حرفه ای با آرایش فولدربندی

دانلود نرم افزار جابه جایی صورت با بدن در عکس ها دانلود نرم افزار جابه جایی صورت با بدن در عکس ها

پاسخ به دیدگاه سه‌شنبه 26 اسفند 1393 توسط مدیریت sajad می گوید:

عالی