دانلود نرم افزار MAVEN Music Player Pro 2.44.32 مخصوص پخش فیلم

دانلود نرم افزار MAVEN Music Player Pro 2.44.32 مخصوص پخش فیلم

نرم افزار پخش فیلم MAVEN Music Player Pro 2.44.32

MAVEN Music Player Pro 2.44.32

بدون شک یکی از کار های رایجی که کاربران اندرویدی با گوشی موبایل و یا تبلت خود انجام می دهند گوش دادن به موسیقی است به همین دلیل برنامه های مختلفی در این زمینه منتشر شده اند و MAVEN Music Player Pro یکی از آن دسته نرم افزار هاست که به محبوبیتی چشمگیری دست پیدا کرده است. این نرم افزار برخلاف پلیر های مشابهی که برای اندروید منتشر شده اند، حجم زیادی ندارد به همین دلیل نصب آن به هیچ عنوان باعث کاهش سرعت دستگاهتان نخواهد نشد درضمن محیطی که این برنامه دارد بسیار ساده و شیک طراحی شده است و با وجود اینکه بخش ها و ویژگی های زیاد و متنوعی دارد اما محیطی ساده و دلنشین دارد و به هیچ عنوان باعث سردرگمی نخواهد شد. همانطور که گفته شد این پلیر قدرتمند ویژگی های زیادی دارد که سازگاری با نسخه های قدیمی اندروید، جلوگیری از افت کیفیت صدا، توانایی نمایش تصاویر و متن های ضمیمه شده با موزیک ها، توانایی تغییر ظاهر و استفاده از تم های مختلف و… همگی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب هستند.

KMPlayer اندروید هم یکی از بهترین پلیرهاست

دوست دارید در موبایل یا تبلت فیلم ویرایش کنید: برنامه ویرایش فیلم اندروید

شاید برایتان این سوال پیش آید که چرا باید MAVEN Music Player Pro را جایگزین پلیر پیش فرض اندروید کرد، در پاسخ باید گفت این برنامه قابلیت های فراوانی نسبت به پلیر اندروید دارد برای مثال با استفاده از آن می توان سرعت پخش موزیک ها را کم و یا زیاد کرد، لیستی از بهترین آهنگ هایی که تا کنون گوش داده اید تهیه کنید، ماون موزیک پلیر تمامی فرمت های صوتی و حتی برخی از فرمت های تصویری را پشتیبانی می کند، ماون یک اکولایزر قدرتمند دارد که با استفاده از آن می توانید صدای خروجی را مطابق میل خود تغییر دهید، با استفاده از ابزارک های آن دستری خود را به آهنگ ها سریع تر و آسان تر کنید و جالب تر از همه اینکه می توانید موزیک ها را براساس خواننده، پوشه ها و منتشر کننده آن ها پخش کنید که می تواند بسیار کاربردی و مفید واقع شود. تمام ویژگی های ذکر شده اثبات می کنند که این برنامه می تواند بهترین پلیری باشد که تاکنون دیده اید.

دانلود نرم افزار MAVEN Music Player Pro 2.44.32

 

MAVEN Music Player Pro 2.44.32

 

MAVEN Music Player Pro 2.44.32

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Mozilla Firefox 51.0.4 دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Mozilla Firefox 51.0.4

دانلود نرم افزار مدیریت فایل گرافیکی- تامی فایل منیجر دانلود نرم افزار مدیریت فایل گرافیکی- تامی فایل منیجر

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه رسمی اندروید دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه رسمی اندروید

دانلود برنامه آموزش بستن کراوات بصورت تصویری کامل دانلود برنامه آموزش بستن کراوات بصورت تصویری کامل

دانلود نرم افزار بهینه سازی The Cleaner 1.8.3 دانلود نرم افزار بهینه سازی The Cleaner 1.8.3

دانلود نرم افزار کاربردی انجمن گردی | Tapatalk Pro 4.10.4 دانلود نرم افزار کاربردی انجمن گردی | Tapatalk Pro 4.10.4

دانلود نرم افزار بازگرداندن فایل های حذف شده(ریکاوری) Tenorshare Android Data Recovery 4.3.0.0 دانلود نرم افزار بازگرداندن فایل های حذف شده(ریکاوری) Tenorshare Android Data Recovery 4.3.0.0

پاسخ به دیدگاه یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 توسط مدیریت سعید مرادی می گوید:

بسیار عالی بود مرسی