معرفی شش اپلیکیشن برتر برای سیستم عامل اندروید

معرفی شش اپلیکیشن برتر برای سیستم عامل اندروید

اپلیکیشن های برتر اندروید

در این پست از سایت نیو فور اندروی می خواهیم شش نرم افزار محبوب برای سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم.

1. نرم افزار تلگرام : تلگرام  یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل بسیار مهم این برنامه نسبت به سایر نرم افزار های مشابه آن است که با آن خواهید توانست که فیلم هاو فایلهای تصویری تا سقف 1000 مگابایت را ارسال نمایید. با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید.

– جهت دانلود تلگرام کلیک کنید : دانلود تلگرام

2. نرم افزار تلگرام فارسی : با استفاده از تلگرام فارسی شما می توانید با بیش از ۱۰۰ نفر چت گروهی انجام داده و ارتباط برقرار کنید. تلگرام فارسی این امکان را به شما میدهد که بدون هیچ گونه محدودیت تا سقف ۱ گیگابایت به اشتراک گذاری تصاویر ویدیو و فایل هایتان بپردازید همانند تلگرام پلاس اندروید این نرم افزار نیز نسخه غیررسمی تلگرام میباشد. در پست های قبل از نسخه های پلاس و اصلی استقبال بی نظیری به عمل آمد امیدواریم از تلگرام فارسی نیز به همین ترتیب استقبال شود البته این را نیز باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که این نسخه همان نسخه اصلی تلگرام میباشد با این تفاوت که زیان آن فارسی سازی شده و در اختیار کاربر قرار داده شده است. جهت دانلود تلگرام فارسی کلیک کنید : تلگرام فارسی

– جهت دانلود تلگرام فارسی کلیک کنید : تلگرام فارسی

 

3. نرم افزار تلگرام پلاس : برنامه Telegram Plus نرم افزار دیگر و غیر رسمی تلگرام با قابلیت ها و ویژگی های بیشتری نسبت به تلگرام اصلی میباشد که محبوبیت خاص خود را در بین کاربران سیستم عامل اندروید دارد و با ویژگی هایی که دارد خود را از نسخه اصلی تفکیک میکند. مسنجر معروف و پرطرفدار این روزهای تلگرام ویژگی های بسیاری دارد چیزی که بیشتر از همه به چشم میخود امنیت بسیار بالای آن میباشد بطوری که این شرکت جایزه ای برای کسانی که بتوانند در این اپلیکیشن نفوذ کنند قرار داده و این نشان از امنیت بالای این نرم افزار میباشد.

– جهت دانلود تلگرام پلاس کلیک کنید : تلگرام پلاس

 

4. نرم افزار واتس اپ : نرم افزار whatsapp messenger یکی از  محبوب ترین پیام رسان های موجود میباشد که هم اکنون بیشترین استفاده را در بین کاربران سیستم عامل اندروید را دارد. این نرم افزار با دارا بودن استیکرهای متنوع و محیطی جذاب برای به اشتراک گذاری تصاویر و کلیپ های خود با دوستانتان میباشد و شما میتوانید با دیگر دوستانتان چت کنید. واتس اپ با در اختیار قرار دادن تمامی نیاز های کاربران محبوبیت زیادی را در بین کابران خود کسب نموده است.

– جهت دانلود واتس اپ کلیک کنید : واتس اپ

 

5. نرم افزار اینستاگرام :  اینستاگرام نرم افزار بسیار جالب و مفیدی است که امروزه در بین ایرانیان طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.با ما با دانلود این اپلیکیشن پرطرفدار همراه باشید.

– جهت دانلود اینستاگرام کلیک کنید : اینستاگرام

 

6. موبوگرام

– جهت دانلود موبوگرام کلیک کنید : موبوگرام

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود نرم افزار کاربردی - محاسباتی Locus Pro v2.5.6 دانلود نرم افزار کاربردی – محاسباتی Locus Pro v2.5.6

دانلود نرم افزار تهیه تصاویر سلفی Dual Selfie 2.0.6 دانلود نرم افزار تهیه تصاویر سلفی Dual Selfie 2.0.6

با نرم افزار Eye Color Studio Premium 2.4 رنگ چشم هایتان را تغییر دهید با نرم افزار Eye Color Studio Premium 2.4 رنگ چشم هایتان را تغییر دهید

دانلود نرم افزار eBay 5.3.0.11 دانلود نرم افزار eBay 5.3.0.11

دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها inKa File Manager دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها inKa File Manager

دانلود نرم افزار مدیریت بلوتوث Bluetooth File Transfer 5.58 دانلود نرم افزار مدیریت بلوتوث Bluetooth File Transfer 5.58

معرفی برخی از بهترین نرم افزار های اندروید معرفی برخی از بهترین نرم افزار های اندروید