دانلود نرم افزار انتقال دیتا بازی ها به حافظه رم GL to SD 2.3.5

دانلود نرم افزار اندروید انتقال دیتا بازی به رم

دانلود نرم افزار انتقال دیتا بازی ها به حافظه رم GL to SD 2.3.5

حتما تا به حال شده است که بخواهید دیتا بازی های را به رم انتقال دهید اما نتوانسته اید.با دانلود نرم افزار GL to SD می توانید دیتا بازی ها را به رم انتقال دهید.یکی از مهم ترین عامل ها کاهش سرعت گوشی های موبایل اندرویدی، پر شدن حافظه داخلی آن هاست. خیلی از نرم افزار ها می توانند برنامه ها و بازی ها نصب شده را به حافظه جانبی منتقل کنند تا با این کار حداقل فضای بیشتری در اختیار کاربر برای نصب برنامه ها و بازی های جدید قرار بگیرد، اما باید توجه داشت که این نرم افزار ها تنها فایل نصبی بازی ها را جابجا می کنند به همین دلیل همچنان فایل دیتا بازی برروی حافظه داخلی سنگینی می کند. نرم افزار GL to SD 2.3.5 بهترین گزینه برای کاهش فشار موجود برروی حافظه داخلی است. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و تنها لازم است که بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس این نرم افزار بصورت خودکار تمامی فایل ها دیتا بازی مورد نظر شما را به مکانی دیگر واقع در حافظه رم گوشی موبایل شما منتقل می کند، به همین سادگی! اشتباه نکنید، چون این نرم افزار علاوه بر جابه جایی فایل ها دیتا بازی ها می تواند سایر نرم افزار ها را نیز منتقل کند اما به دلیل اینکه بیشترین کاربرد این نرم افزار در جابه جایی دیتا بازی هاست به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های منتقل کردن دیتای بازی به رم شناخته می شود.

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

زمانیکه برنامه GL to SD را نصب می کنید یک لیست کاملا ساده تشکیل می شود که در آن بازی ها و نرم افزار های نصب شده برروی گوشی موبایل نمایش داده می شوند. در این لیست شما می توانید بازی یا نرم افزار دلخواه خود را اجرا کنید تا بتوانید از میان تمام آن ها، گزینه ها مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس باید برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس گزینه Move Data را بزنید تا دیتا مورد نظر شما جابه جا شود. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه GL to SD این است که می توانید دیتای چندین بازی و نرم افزار را همزمان جابه جا کنید. توجه داشته باشید که پس از نصب این برنامه باید اجازه دسترسی روت را به آن بدهید.

پیشنهاد داغ: با افزایش سرعت بیشتر موافق هستید؟نرم افزار افزایش سرعت SD-Booster پیشنهاد نیوفوراندروید است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر جدید و پرسرعت Javelin Browser 3.1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر وب پرسرعت مخصوص اندروید
نرم افزار های روز اندروید

 حتما در اینترنت به دنبال دانلود نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت و وبگردی ایمن برایاندروید خودتان گشته اید.با گسترش اپلیکیشن های آندرویدی و از طرفی عرضه مرورگرهای جدید و پرسرعت برای این سیستم عامل ، تقریبا کمتر کسی از مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندروید استفاده می کند. Javelin Browser نام یک مرورگر جدید و پرسرعت برای دستگاه های آندرویدی است که دارای قابلیت هایی کاربردی و شگفت انگیز می باشد که در ادامه به آنان می پردازیم.

پیش نیاز : آندروید 4 و بالاتر

Javelin Browser در مجموع دارای 3 قابلیت کلیدی است : 1) اولین مرورگر با قابلیت حذف داخلی تبلیغات 2) اولین مرورگر با قابلیت READING MODE و 3) ویژگی مولتی تسکینگ با Javelin Stack

همین 3 قابلیت در ظاهر ساده و در عین حال بسیار کاربردی ، موجب خرید رسمی اپلیکیشن Javelin Browser توسط باراک اوباما در دستگاه شخصی آندرویدی اش شد ! اما این قابلیت ها ، تنها ویژگی های کلیدی این مرورگر بودند ؛ اکنون به معرفی قابلیت های کلی این مرورگر محبوب می پردازیم :

قابلیت کنترل آسان به وسیله حرکات لمسی ، نوار استاتوس و نویگیشن به صورت شفاف در آندروید KitKat ، بوکمارک ها هوشمند (بوکمارک ها بر اساس میزان استفاده طبقه بندی می شوند) ، حالت ناشناس

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پاک سازی سیستم عامل 1Tap Cleaner Pro 2.29

دانلود نرم افزار سیستم عامل اندروید

نرم افزار های اندروید جدید

 .آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کابردی اندروید خود را پاک سازی کنید و از افزایش سرعت و فضای خود لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با یک نرم افزار پاک سازی سیستم عامل آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

تنها یک انتخاب تا پاک سازی کامل کش ها ، تاریخچه جستوجوها و گزارشات تماس فاصله دارید ! آیا برای نصب اپلیکیشن ها فضای کافی ندارید؟ اکنون می توانید با حذف فایل های بیهوده ی اپلیکیشن های نصب شده ، حذف کش ها و… فضای بسیار بیشتری را در اختیار بگیرید و در کنار این ها ، به افزایش سرعت دستگاهتان کمک کنید. 1Tap Cleaner Pro با بیش از 4 میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی استور ، یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن های این زمینه به حساب می آید. 4 حالت مختلف پاک سازی برای شما در این نرم افزار گنجانه شده است از قبیل : Cache Cleaner, History Cleaner و Call/Text Log Cleaner. بنابراین می توانید با استفاده از هر یک از این آپشن ها ، فضای داخلی بیشتری را برای اپلیکیشن های خود اختصاص دهید. اگر شما اپلیکیشنی خاص را برای انجام برخی وظایف انتخاب کرده اید و قصد دارید آنان را به حالت پیش فرض بازگردانید ، گزینه Defaults Cleaner می تواند به شما کمک شایانی نماید. مهم ترین نکته در مورد این نرم افزار عدم نیاز به روت بودن دستگاه است. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار خروج کامل اپلیکیشن Advanced Task Manager

 دانلود رایگان نرم افزار مدیریت برنامه ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید با خروج کامل از برنامه های باز شده سرعت اندروید خودتون را بالا ببرید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 1.5 و بالاتر

پس از اجرای یک اپلیکیشن ، بخشی از فضای رم شما توسط آن به اشغال در می آید. برای مثال شما یک بازی یا نرم افزار را اجرا می کنید و برای خروج از آن ، دکمه Bck را فشار می دهید و به مرحله قبل باز میگردید. اما شاید از اینکه اپلیکیشن شما هنوز باز باشد تعجب کنید ! بله اپلیکیشن شما در پس زمینه قرار دارد و به طور کامل بسته نشده است. این موضوع باعث می شود فضای رم اختصاص داده شده برای آن اپلیکیشن همچنان به صورت اشغال شده باقی بماند ، به همین دلیل سرعت دستگاه شما پس از مدتی کاهش پیدا می کند. حال فرض کنید تعداد فراوانی از این اپلیکیشن ها در پس زمینه در حال اجرا باشند. با افزایش میزان فضای رم اشغال شده و افت سرعت سیستم عامل ، عمر دستگاه شما نیز به شدت کاهش پیدا می کند. در اینجاست که Advanced Task Manager Pro کاربرد خود را نشان می دهد. این نرم افزار به شما امکان بستن کامل اپلیکیشن های در حال اجرا و یا در پس زمینه را می دهد ، با این کار به افزایش فضای رم ، بهبود سرعت سیستم عامل و بهینه سازی عمر باطری دستگاه شما کمک می کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

نرم افزار پاک سازی سریع اپلیکیشن ها Easy Uninstaller Pro

 دانلود نرم افزار پاک سازی اپلیکیشن ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید نرم افزار ها (اپلیکیشن ها) و بازی ها را به طور سریع و به صورت کامل پاک کنید و اندروید خودتون را پاک سازی کنید.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

نرم افزار جدید و کاربردی Easy Uninstaller Pro – Clean به شما این امکان را می دهد که بتوانید به سادگی اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های آندروید را پاک سازی کنید. این نرم افزار دارای عملکردی بسیار ساده است. شما برای حذف چندین اپلیکیشن در یک زمان ، می توانید به سادگی تعدادی از اپلیکیشن ها را مارک کرده و آنان را با انتخاب چند گزینه ساده به سادگی حذف کنید. Easy Uninstaller Pro – Clean با امکان قدرتمند جستوجو به شما این امکان را می دهد که از میان تعداد فروان اپلیکیشن ها ، نام اپلیکیشن مورد نظر خود را سرچ کرده و آن را در سریع ترین زمان حذف کنید.

جهت دسترسی به امکانات بیشتر تنها کافیست انگشت خود برای چند ثانیه بر روی یک اپلیکیشن نگه دارید ، منویی جدید با آپشن های مهم برایتان ظاهر می شود ، در این صفحه با انتخاب گزینه Application Details می توانید به جزئیات اپلیکیشن مربوطه دسترسی پیدا کنید. با انتخاب گزینه Share به سادگی می توانید برنامه ها و بازی های دلخواه خود را به اشتراک بگذارید. جهت مطالعه جزئیات دقیق از هر اپلیکیشن ، می توانید با انتخاب Search in Google Market به لینک مربوط به آن در فروشگاه گوگل پلی دسترسی پیدا کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر