دانلود بازی RESCUE Heroes in Action قهرمانان ریسکیو در عمل

بازی اندروید RESCUE Heroes in Action

دوست دارید با دانلود یک بازی جذاب به یک آتش نشان واقعی تبدیل شوید؟با دانلود بازی RESCUE Heroes in Action قهرمان ریسکیو در عمل شوید!

بازی نجات نسخه قهرمانان در عمل یا RESCUE: Heroes in Action یکی از جدید ترین و محبوب ترین بازی های اندروید است که دارای سبک و داستانی کاملا متفاوت تر از بازی های دیگر است به همین دلیل با ما و معرفی کامل آن همراه شوید. داستان و جریان کلی بازی درباره یک گروه آتش نشانی است که در طول شبانه روز با مرود های اضطراری زیادی روبرو می شوند که البته هرکدام از آن ها ویژگی ها و خطرات خاص خود را برای شما و افرادی که دچار حادثه شده اند دارد برای مثال ممکن است یک تصادف در بزرگراه یا یکی از خیابان های فرعی شهر رخ داده باشد و یا اینکه یک خانه دچار آتشسوزی شده باشد به هر حال ماموریت های مختلفی که در این بازی برای شما تعیین شده اند بسیار متنوع و سرگرم کنند اند و در حین انجام بازی شما را خسته نخواهند کرد. در مورد گرافیک RESCUE: Heroes in Action می توان گفت که گرافیکی نسبتا مناسب دارد اما به اندازه ای بالا نیست که بتوان انتظار داشت چشمتان را خیره کند، محیط بازی دو بعدی طراحی شده است که می تواند آن را جذاب تر جلوه دهد به هر حال این گیم اندروید می تواند با حجم کمی که دارد ( کمتر از 200 مگابایت ) خواسته های شما را به عنوان یک سرگرمی ساده برطرف کند. شخصیت هایی که در این بازی وجود دارند هر کدامشان یک ویژگی و توانایی خاص دارند که قبل از شروع بازی می توانید مشخصات تمامی امدادگر ها را مشاهده و بررسی کنید تا در نهایت یک تیم مجهز را تشکیل دهید که بتوانند به بهترین شکل ممکن مشکلات را حل کنند.

نسخه ای که هم اکنون از RESCUE: Heroes in Action در سایت قرار گرفته است، نسخه مود شده است پس می توانید از بی نهایت ها در بازی لذت ببرید.این بازی را با سرعت بسیار بالا از سرورهای واقع در ایران نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید!

دانلود / توضیحات بیشتر