دانلود بازی هدایت توپ با حرکت دادن گوشی Ball Resurrection

با دانلود بازی متفاوت و جذاب هدایت توپ با حرکت دادن گوشی اندروید موافق هستید؟بازی Ball Resurrection تمرکز شما را به چالش خواهد کشید.همواره بازی هایی که با شتاب سنج دستگاه های آندرویدی عمل کرده اند ، جذابیت ویژه ای را در شخص پلیر به وجود آورده اند ، یکی از سری بازی هایی که جذابیت خاصی را در عملکرد با شتاب سنج به وجود می آورد ، سری بازی های هدایت توپ می باشند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از این سری بازی ها با نام Ball Resurrection 1.2 در خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم. Ball Resurrection یک بازی جدید در سبک سری بازی های پازلی است که در طی آن شما بایست تعادل یک توپ دوست داشتنی را حفظ کنید و آن را از مسیرهایی سخت هدایت کنید تا مراحل پیش رو را با موفقیت طی کند. در گذشته یک بازی با چنین سبکی برای کامپیوتر منتشر شده بود کهبازی هدایت توپ نام داشت ، در نسخه کامپیوتری این بازی با کلیدهای جهت نما می بایست تنها کاراکتر موجود در این بازی را هدایت می کردید ، اما در نسخه آندرویدی این بازی ، هدایت به وسیله تمان دادن گوشی اندروید هیجان ویژه ای را در جریان بازی به وجود می آورد.

بازی اندروید با شتاب سنج

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

جریان بازی در دهه 80 میلادی رخ می دهد ، فضای بی نظیر و هیجان انگیز هدایت توپ موجود در این بازی را در هیچ بازی دیگری با حفظ تمامی سنت ها مشاهده نخواهید کرد ! هدف اصلی در این بازی گذشتن از تمامی مراحل و همچنین کسب بالاترین امتیاز ممکن است ، موانع و سختی هایی که در طول مسیر بازی در پیش رویتان قرار می گیرند رفته رفته با افزایش مهارت شما اسان می شوند و می توانید با پشت سر گذاشتن آنان لذت بی نظیری را تجربه کنید. گیم پلی این بازی به صورت کلاسیک بوده که با یک فضای عمیق و گرافیک مدرن ترکیب گشته است. Ball Resurrection دارای مجموعه ای از راهنماهای کاربردی به زبان انگلیسی روان است که شما را در طول مسیر یاری می دهد. برای گذشتن از مراحل دقت و مهارت خود را به کار گیرید و از عجله هم پرهیز کنید ؛ زیرا برای گذشتن از مراحل هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد. بازی فکری و دوست داشتنی Ball Resurrection برای تمامی سنین مناسب و سرگرم کننده است و با تمرکز و حرکت دادن گوشی انجام می گیرد، پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

پیشنهاد ویژه سایت نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی بازی های با سنسور شتاب سنج اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب موتور سواری Racing Moto 1.2.7

دانلود بازی موتور سواری با شتاب سنج

برترین بازی های اندروید

آیا برای معرفی یک بازی هیجان انگیز و بسیار اعتیادآور آمادگی دارید و می خواهید با دانلود این بازی موتور سواری حسابی با اندروید خود مشغول شوید؟ بازی Racing Moto یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های مارکت آندروید است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است ، با ما در معرفی این بازی موتور فوق العاده زیبا همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

Racing Moto یک بازی رقابتی با موتور سیکلت است که شما در این بازی نقش هدایت این موتور را بر عهده دارید ؛ شما هیچ گاه در دنیای واقعی با این سرعت موتور سیکلت خود را هدایت نکرده و نخواهید کرد ، موتور سیکلت خود را در حین سرعت بالا و حرکت اتومبیل ها و موانع هدایت کنید و از مناظر مختلفی نظیر پل ، دریاچه و… در طول مسیر هدایت لذت ببرید. در این بازی برای حرکت دادن موتور سیکلت به سمت چپ و راست لازم است دستگاه خود را حرکت دهید (سنسور شتابسنج) ، با نگاه داشتن انگشت بر روی صفحه نمایشگر ، سرعت موتور سیکلت را افزایش می دهید ! با هدایت صحیح این موتور سیکلت در طول مسیر ، می توانید میزان امتیاز کسب شده را از بخش بالا و سمت راست مشاهده کنید ؛ با استفاده از چراغ های نور بالا ، می توانید مسیر حرکت خود را آزاد کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر