دانلود بازی فکری-پیکسلی 2017 عبور از خیابان | Crossy Road 2.3.1

بازی اندروید عبور از خیابان

همانطور که شما هم خبر دارید بازی های پیکسلی چند وقتی است که توانسته اند توجه کاربران اندرویدی را به خود جلب کنند به همین خاطر تصمیم گرفتیم که امروز بازی فکری Crossy Road را برای اندروید به شما معرفی کنیم. این بازی با تمام سادگی که دارد توانسته است به عنوان یکی از بهترین بازی های سایت گوگل پلی انتخاب شود درضمن شرکت سازنده آن یعنی Yodo1 با معرفی این بازی اندروید 2017 به عنوان بهترین توسعه دهنده انتخاب شده است. داستان بازی از این قرار است که باید به حیوانات مختلف کمک کنید تا از یک خیابان فوق العاده شلوغ عبور کنند، ماشین ها در چند ردیف و نزدیک به هم حرکت می کنند و به این دلیل شما باید حرکت های خود و حتی ماشین های ردیف های بعدی را پیش بینی کنید تا در دام آن ها گیر نکنید. چون این خیابان های موازی تمام شدنی نیستند و با گذشتن از هر خیابان، یک خیابان دیگر ظاهر می شود، در بین مسیر بلوار هایی قرار داده شده اند که می توانید از آن ها برای فرار از ماشین ها استفاده کنید.این بازی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

سایر بازی های کارتونی

پیشنهادی ویژه، بازی زیبای تام و جری

شاید گرافیک این بازی اندروید 2017 چندگی به دل نمی زند که این موضوع هم به دلیل پیکسلی بودن محیط بازی طبیعی است اما همین بازی ساده توانسته چهار و نیم ستاره را از پنج ستاره در سایت Google Play به خود اختصاص دهد و خود را به عنوان یکی از بهترین های اندرویدی بالا بکشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید. همانطور که گفته شد بازی پیکسلی-فکری Crossy Road تمام شدنی نیست بلکه هدف اصلی بازی تنها ثبت رکورد بیشتر است، هرچه خیابان های بیشتری را پشت سر بگذارید رکورد بیشتری را ثبت خواهید کرد علاوه بر این می توانید کارکتر ها و شخصیت های حیوانی بیشتری را کسب کنید که هم بازی را جذاب تر می کنند و هم با ویژگی های خاصی که دارند می توانند عبور از اتوبان های شلوغ و پر از ماشین را برای شما آسان تر و ساده تر کنند. حجم این بازی فوق العاده کم است به همین دلیل دانلود کردن آن را به تمامی کاربران نیو فور اندروید پیشنهاد می کنیم.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی کارتونی مایا زنبور عسل Maya the bee: The Ant’s Quest 1.1+دیتا

Maya the bee The Ant’s Quest

خود را آماده کنید زیرا در بازی کارتونی Maya the bee: The Ant’s Quest v1.1 می خواهید کنترل یک زنبور فدا کار را به نام مایا بر عهده بگیرید و لذت کمک کردن به موجودات ریز را بچشید، موجودات ریز در نقش همان مورچه ها هستند که با یک مشکل بزرگ برخورد کرده اند؛ آن ها یک ملکه دارند که متاسفانه او در حال پشت سر گذاشتن روز سختی است و به بیماری ناشناخته و خطرناکی مبتلا شده است. حالا سریع ترین راه برای این که او را نجات دهید چیست؟ طبق تحقیقاتی که شما کرده اید او فقط با ساخت یک معجون می تواند سلامتی خود را به دست آورد. حالا شما به عنوان یک زنبور باید به مکان های مختلف بروید برای این که شهد گل ها را بگیرید و هر چه زودتر ملکه مورچه ها را نجات دهید. بازی Maya the bee: The Ant’s Quest با یک نوآوری جدید در زمینه بازی های هیجان انگیز و کارتونی اندروید می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند پس اگر به دنبال یک بازی ساده و سبک هستید که بتوانید در اوقات فراغت با آن خود را سرگرم نگهدارید به هیچ عنوان بازی مایا زنبور عسل را از دست ندهید. هیجان بازی زمانی آغاز می‌شود که شما به مرحله های بالاتر سعود می کنید، در مراحل بالاتر یکم سازنده بازی سخت گیری کرده است و برای این که شما میوه های مختلف را به دست آورید باید طبق زمان معین شده بروید و بیاید، در صورتی که زمان را از دست بدهید موجب نابودی ملکه مورچه ها می شود، پس بهترین راه ممکن این است که تلاش خود را چند برابر کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن میوه ها را به دست ملکه برسانید. بازی به صورت گروهی نیز به Maya the bee: The Ant’s Quest افزوده شده است که با استفاه از این ویژگی لذت بازیی چند برابر می شود. محیط و گیم پلی بازی نسبت به رقبای خود بی نظیر است و همچنین گرافیک بازی به صورت سه بعدی تهیه شده است، در نهایت باید به کنترل ساده و روان بازی  اشاره کرد که بگونه ای طراحی شده است که براحتی بتوانید با استفاده از گوشی های موبایل کوچک هم از بازی لذت ببرید. این بازی با قیمت 2.99 دلار در Google Play به فروش می رسد اما حالا می توانید آن را بصورت رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنایی-کاراگاهی ردیابی راز قتل Trace Murder Mystery

The Trace Murder Mystery Game

اهل داستان های جنایی و کاراگاهی هستید؟ پس بازی اندروید ردیابی راز قتل بهترین گزینه برای سرگرم کردن شماست. The Trace Murder Mystery Game نام یک بازی با گرافیک نسبتا خوب است که دارای سبک ماجراجویی است و در آن شما نقش یک کاراگاه را بر عهده دارید که باید با دیدن صحنه های قتل مختلف و از همه مهم تر بررسی موشکافانه و دقیق صحنه های قتل خود را برای حل مسائل پیچیده و راز آلود آماده کنید. داستان های مختلفی در بازی روایت می شوند و هر شاهدی از قتل می تواند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد که به عنوان کلیدی در حل مسئله نهایی به شما کند و در کنار این اطلاعات کاربردی می توان از اشیاء و وسایل مشکوکی که در اتاق یا صحنه قتل روبرو می شوید استفاده کنید تا باعث ایجاد یک جرقه بزرگ در ذهنتان شود.

 Trace Murder Mystery Game 1.5.2 Full همانطور که از نامش پیداست بسیار راز آلود و نفس گیر طراحی شده است بگونه ای که در هر لحظه از بازی می تواند حس و حال جنایی ویژه ای را به شما القا کند در واقع در این بازی نتنها سرگرم می شوید بلکه ذهن خود را بکار می گیرید تا یک داستان جنایی و وحشتناک را به پایان برسانید. مراحل و بخش هایی که برای The Trace Murder Mystery Game در نظر گرفته شده اند بسیار متنوع هستند و همانطور که گفته شد از گفت و گو و بحث با شاهدین گرفته تا بررسی مدارک و کیف پول افراد صورت خواهد گرفت. درمورد گیم پلی بازی می توان گفت که شبیه سایر بازی های ماجراجویی و جنایی است بسیار خشک و ساده و به سبک همیشگی اول شخص است، از نظر گرافیک هم همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد در سطح متوسطی قرار دارد اما محیط بازی بصورت 3D است که البته دور از انتظار هم نیست.این بازی کاملا آفلاین است و برای اجرا به دیتا گیم نیاز دارد. ابتدا بازی را نصب سپس یک بار وارد آن شوید و سپس از آن خارج شوید، حالا فایل دیتای گیم را از حالت فشرده خارج و پوشه com.relentless.thetrace را در Sd Card / Android / obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه ای Turbo Racing League 1.03

 دانلود بازی مسابقه ای جدید اندروید

بازی مسابقه

 آیا می خواهید با دانلود بازی رایگان و جدید نسل جدید بازی های مسابقه ای را در اندروید خود تجربه کنید و مدت ها سرگرم شوید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Turbo Racing League 1.03  بازی زیبا و سرگرم کننده ای است که در سبک بازی کراش کامپیوتر ساخته شده است.در این بازی شما با سایر اتوموبیل ها مسابقه ی سرعت می دهید با این تفاوت که وظیفه ی شما فقط هدایت اتوموبیل تان نیست بلکه باید از سلاح ها و امکاناتی دارید نهایت بهره را ببرید تا حریفان خود را منحرف کنید.

ويژگي های بازی Turbo Racing League 1.03
• آهنگ مسابقه منحصر به فرد در هنگام مسابقات خود
• رويدادهاي ويژه : محاکمات زمان، سوخت محدود، اسلالوم و نژادهاي رقيب

دانلود / توضیحات بیشتر