دانلود بازی جدید بریدن دکمه ها Buttons and Scissors 1.6.1

 دانلود بازی زیبا و جذاب بریدن دکمه ها

بازی اندروید رایگان

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جدید برای اندروید خود بیش از پیش در اندروید خود سرگرم شوید و از گذران اوقات فراغت لذت ببرید؟

پیش از این ، شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با بازی های مختلفی در زمینه تکه تکه کردن میوه ها نظیر Fruit Ninja آشنا کردیم. اما این بار قصد داریم یک بازی جدید با موضوعی متفاوت را در این سبک معرفی کنیم. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با بازی جدید Buttons and Scissors در زمینه بریدن دکمه ها آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در بازی Buttons and Scissors شما باید دکمه های دوخته شده به پارچه ها را با قیچی ببرید ! برای بریدن دکمه ها ، دو یا چند عدد از آنان را با رنگ های یکسان انتخاب کنید ، شما قادر هستید دکمه ها را در خطوط مورب ، افقی و عمودی برش دهید. در هر مرحله باید تعدادی از این دکمه ها را به طور کامل از پارچه ها جدا کنید ، در صورتی که بتوانید تعداد فراوانی از آنان را در مدت زمانی کوتاه از پارچه جدا کنید ، رکورد بهتری را به ثبت خواهید رساند. شما فقط نباید یک دکمه خاص را ببرید ! Buttons and Scissors یک بازی فکری در جهت پیشبرد تفکرات منطقی شما بوده و شما برای موفقیت در مراحل آن ، استراتژی و برنامه ریزی خاصی را دنبال کنید. اگر به فرآیند بازی آشنایی ندارید نگران نباشید ! هنگام آغاز بازی ، برای اولین بار تعدادی آموزش به صورت عملی داده می شود ، در صورتی که احساس آمادگی کردید ، یم تاوین دمرحله اول را آغاز کنید. هر حرکت انگشتان در این بازی به صورت پیکان سفید رنگ نشان داده می شود ، انگشت خود را بر روی یکی از دکمه ها قرار داده و دیگر انگشت خود را بر روی آخرین دکمه مورد نظر قرار دهید و با یک حرکت تمامی آنان را از سطح جدا کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر