دانلود بازی بن تن Ben 10 Xenodrome 1.2.8 برای اندروید

بازی بن تن Ben 10 Xenodrome برای اندروید

Ben 10 Xenodrome یکی دیگر از شاهکار های شرکت بازی سازی TurnOut Ventures Ltd است که سبک های اکشن و ماجراجویانه در گوگل پلی منتشر شده است و تا کنون بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است. Ben 10 یکی از شخصیت هایی است که در زمان کودکی خیلی از ما ها قهرمان بوده است و غیر ممکن است کسی او را نشناسد و او را در کارتون های مختلف ندیده باشد. بازی Ben 10 Xenodrome به صورت کاملا رایگان در پلی استور گوگل منتشر شده است. چند شخصیت مختلف کارتونی در بازی قرار داده شده است که هر کدام را بخواهید می توانید انتخاب کنید. در این باره نهایت دقت خود را به کار ببرید زیرا ممکن است شخصیت مورد نظر شما از قدرت خوبی برخوردار نباشد. بن تن باید یک راه بزرگ را پیش بگیرد، بیگانگان از تمامی جهات او را زیر حملات خود گذاشته اند تنها کسی که می تواند او را از این مخمصه نجات دهد کسی غیر از شما نیست. دشمbنان شما بیش از ده نوع کاراکتر مختلف هستند که هر کدام از قدرت و سبک مبارزه ای مختلفی پیروی می‌ کنند. مبارزه با آن ها کار سختی نیست فقط کافیست نقطه ضعف آن ها را پیدا کنید آنگاه می توانید او را از پای در آورید. با نابودی هر کدام از شخصیت های کارتونی شما امتیاز بیشتری دریافت می کنید و این برای اول راه بسیار خوب است زیرا در مراحل بعدی قدرت شما چند برابر می شود. می توانید با امتیاز هایی که در مراحل اولیه گرفته اید مراحل بلاتر را راحت پشت سر بگذارید. مولتی پلیر نام ویژگی است که خیلی از شما کاربران اندرویدی با ان آشنایی دارید با استفاده از این قابلیت در بازی Ben 10 Xenodrome می توانید با دوستان خود به بازی بپردازید، رابط میان شما بلوتوث است. محیط و گرافیک سه بعدی، وجود هشت سطح مختلف و مکان های بسیار زیبا و طراحی جدید در برخی از جنگ ها از جمله ویژگی های بازی بن تن است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بن 10 نسخه جدید – Ben 10 Cavern Run 1.1.4

تجربه واقعی کارتون بن 10 با دانلود بازی Ben 10 Cavern Run

بازی بن 10 برای اندروید

از تماشای کارتون های بن 10  لذت می برید؟ دوست دارید حالا شما شخصیت او را در دست بگیرید و به جنگ با دشمنان خود بروید؟ بازی Ben 10 Cavern Run این امکان را به شما می دهد. در نسخه از بازی بن 10 که دویدن در غار نام گرفته است، بیشتر داستان بازی در غار هایی انجام می شود که در بخش های مختلف آن راه های گریزی برای شما تهیه شده است. داستان بازی از آن جا آغاز می شود که دکتر انیمو از زندانی که در آن بود فرار کرده است و حالا در حال گسترش ارتشی قدرتمند برای نابودی شماست. در این ارتش موجودات زیادی وجود دارند از جمله مورچه های غول آُسا که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما همگی یک هدف نادرند و آن هم فقط و فقط نابودی شماست. در این نسخه از بازی بن 10 مثل سایر نسخه ها شما می توانید شخصیت بن 10 را تغییر دهید تا بازی را راحت تر به پایان برسانید اما برای انجام این کار شما باید قدرت UPS خود را تاجایی که می توانید افزایش دهید.

پیش نیاز: 2.0 و بالاتر

این بازی بصورت 2 بعدی ساخته شده است و گرافیک نسبتا ساده ای دارد و همین موضوع باعث شده است تا این بازی با دارا بودن بیش از 30 محیط مختلف و 3 فصل متنوع، حجم بسیار پایینی داشته باشد. شما باید برای هدایت بن 10 راه هایی را برای او با کشیدن انگشتتان برروی صفحه نمایش در سراسر مسیر حرکت ایجاد کنید. در بین مسیر لوله ها و درب هایی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای فرار سریع تر استفاده کنید. تمام توانایی هایی که بن 10 در انیمیشن خود داراست در این نسخه از بازی Ben 10 نیز با او همراه هستند و همین موضوع عامل جذاب تر شدن بازی شده است. حتما لازم نیست که خطوط را بصورت مستقیم رسم کنید تا بن تن فقط به شکل مستقیم حرکت کند، شما می توانید با رسم خط ها مورب و مایل در برخی از موارد راه خود را کوتاه تر کنید چون یکی از مهمترین عوامل موثر در پیروزی زمان است.

دانلود / توضیحات بیشتر