دانلود بازی اندروید Zombie Deathmatch 0.0.21 – مسابقه مرگ زامبی + دیتا

بازی اندروید Zombie Deathmatch مسابقه مرگ زامبی

Zombie Deathmatch یک بازی اکشن گرافیکی به سبک زامبی کشی است که توسط Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited در گوگل پلی منتشر شده است. محققان سرمی به نام AD 2036 طراحی کرده اند که یک سرم ژنتیکی است و باعث می شود انسان ها تبدیل به زامبی های وحشتناک شوند در همین حین نیروی شیطانی به نام پاپا کنترل این زامبی ها را به دست گرفته است تا بر علیه آدم ها شورش و آن ها را از بین ببرند. ماموریت شما در بازی مسابقه مرگ زامبی این است که تیمی مبارز متشکل از افراد حرفه ای و سلاح های کشنده بر علیه این زامبی ها تشکیل بدهید و دنیا را از دست این موجودات وحشی نجات دهید و صلح و آسایش را به جهان برگردانید.
این بازی گرافیکی از گیم پلی فوق العاده هیجانی برخوردار است که طرفداران بازی های زامبی حتما از آن لذت خواهند برد. خود و اعضای تیمتان را به اسلحه های پیشرفته مجهز کنید. با هر مبارزه و پیروزی بیشتر به فرمانده شیطانی این زامبی ها نزدیک تر می شوید و شانس تبدیل شدن به قهرمان بشریت را به دست خواهید آورد.

ویژگی های بازی Zombie Deathmatch:

  • وجود سلاح های متنوع و مرگبار
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • گرافیک 3 بعدی زیبا
  • انتخاب کلاس های مختلف
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زامبی ها در مزرعه Plant PK Corpse v2.5

 دانلود بازی زامبی ها اندروید

 پيش نياز : آندريد 2,1 و بالاتر
Plant PK Corpse v2.5 شما در يک بازي زيبا بايد در مسير زامبي ها انواع سلاح ها را که دارا ميباشيد قرار دهيد . اين زامبي ها در هر مرحله تعدادشان بيشتر و قوي تر ميشوند و سرعت آنها نيز براي رسيدن به منبع تغذيه شما بيشتر ميشود اما هيچ جاي نگراني نيست زيرا شما نيز در هر مرحله که برنده  ميشويد پولهايي را جمع آوري ميکنيد که به آنها قادر خواهيد بود تمام زامبي ها را از ميان برداريد البته اين کار به يک فکر خوب و دقيق نيازمند است که در بازي خودتان به آن پي خواهيد برد.

این بازی را برای تبلت و موبایل اندرویدی خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر