دانلود بازی گرافیکی تنیس روی میز لمسی Table Tennis Touch 1.1

بازی اندروید Table Tennis Touch

از علاقه مندان به ورزش تنیس روی میز(پینگ پنگ) هستید؟من که خیلی علاقه دارم.پیشنهاد می کنیم بازی Table Tennis Touch 1.1 را برای اندروید دانلود کنید.

بازهم مثل همیشه قصد داریم تا یکی از محبوب ترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم، این بار یک بازی با سبک ورزشی (تنیس روی میز)، Table Tennis Touch که توانسته است چنان محبوبیتی پیدا کند که باور کردنی نیست، این گیم توانسته است در گوگل پلی امتیاز باورنکردنی 5 از 5 ستاره را به خود اختصاص دهد که حتی خیلی از بازی های محوب و معروف هم نتوانسته اند به گرد پای این بازی برسند. همانطور که از نامش پیداست اگر به تنیس روی میز علاقه مند هستید یا اینکه یک گزینه مناسب برای سرگرم نگهداشتن خود نیاز دارید ما به شما این بازی اندروید را پیشنهاد می کنیم که کاملا آفلاین است و بدون نیاز به اینترنت و تنها با کپی کردن فایل دیتا قابل اجراست، درضمن این بازی در موبایل و تبلت های مختلف بررسی شده است پس مطمئن باشید که با دانلود این بازی و دیتای آن پهنای باند اینترنت خودتان را هدر نداده اید.

در این بازی همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید شما باید لمس کرده صفحه و ضربه زدن به توپ آن هم به شکل های مختلف و متنوع، رباتی که در مقابل شما اسیتاده است را از پای درآورید که البته کار ساده ای نیست چون با پیشرفت کردن در بازی سرعت ضربات بالا رفته و همزمان جت ضربه زدن هم تغییر می کند که همین موضوع می تواند باعث شود تا شما تمرکزتان را از دست بدهید و ست را واگذاز کنید. کیفیت Table Tennis Touch فوق العاده بالاست درضمن محیط 3D که این بازی اندروید از آن بهره می برد می تواند چشمانتان را خیره به خودش خیره کند، در مورد گیم پلی هم می توان گفت به هیچ عنوان با بازی های مشابه همخوانی ندارد و بسیار روان و جذاب است. بازی نه تنها به شکل مسابقه ادامه می یابد بلکه امکان انجام تمرین های آموزشی را هم برایتان فراهم کرده است تا بتوانید بیشتر با نحوه ضربه زدن آشنایی پیدا کنید. برای نصب دیتا، فایل uk.co.yakuto.TableTennisTouch موجود در فایل دیتا را در آدرس Android/obb موجود در حافظه دستگاه خود کپی کنید و بعد از آن براحتی از تنیس روی میز لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر