دانلود بازی Family Guy The Quest for Stuff 1.9.0 ورژن مود شده فمیلی گای

دانلود بازی Family Guy The Quest for Stuff

امروز قصد یکی دیگر از بهترین های بازی اندروید را به شما عزیزان داریم، بازی Family Guy The Quest for Stuff که جدید ترین نسخه آن بصورت کاملا رایگان در سایت نیو فور اندروید قرار گرفته است.با ما با دانلود این بازی جذاب همراه باشید.

سبک این بازی کارتونی بسیار جدید و جالب است، بگونه ای که شما در آن احساس آزادی عمل خواهید کرد به همین دلیل در دراز مدت از آن خسته نخواهید شد. داستان از این قرار است که یک شهر رویایی و کاملا آرام به نام Quahog وجود دارد متاسفانه یک موجود عجیب و خطرناک (مرغ غول آسا) به این شهر زیبا حمله می کند و طی جنگی که بین او و Peter انتفاق می افتد بخش عمده ای از شهر نابود و سایر بخش ها نیز با مشکل روبرو می شوند به همین دلیل شما باید نقش قهرمان بازی را بر عهده بگیرید و با تمام تلاش خود و همچنین کک مردم این شهر را که حالا خرابه ای بیش نیست را دوباره بازسازی کنید بگونه ای که بتواند مکان مناسبی برای داشتن یک زندگی آرام باشد.

همانطور که در ابتدا گفته شد بازی Family Guy The Quest for Stuff یک بازی کارتونی است زیرا داستان جالب این گیم از انیمیشنی معروف با همین نام الهام گرفته شده است و همین موضوع باعث شده است که نه تنها گرافیک بلکه صدا های موجود در بازی همگی سبکی کارتونی و کودکانه داشته باشند، اگر به تصاویر پیش نمایش نگاه کنید متوجه خلاقیت فوق العاده ای که در خلق شخصیت های کارتونی این بازی اندروید بکار برده اند شوید. در این گیم شما می توانید لباس های شخصیت های مختلف را تغییر دهید، آن ها را برای انجام کار های مختلف آماده کنید، دشمنان و کسانی که به شهر Quahog آسیب می رسانند را نابود و حتی شهر را به شکل های مختلف آراسته کنید. شاید بنظرتان این بازی کمی ساده و حتی خسته کننده بنظر آید اما بهتر است بدانید که Family Guy The Quest for Stuff توانسته است خود را به عنوان یکی از محبوب ترین گیم های اندروید در سایت گوگل پلی معرفی کنید و امتیازی بیش از چهار (از پنج) را از کاربران کسب کند.

هم اکنون بازی فمیلی گای

دانلود / توضیحات بیشتر