دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition 1.0.4.0

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید 2017

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید 2,3 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition يک بازي فکري و پرطرفدار در سبک ساختمان سازي ميباشد که ار طرفداران زيادي برخوردار ميباشد در اين بازي در ابتدا به شما بنا هاي نيمه کاره و ساختمان هاي نيمه ساز و تخريب شده در اختيار شما قرار داده ميشود که در ابتدا بايد به نحو احسنت و پول هايي که داريد آن ها را بسازيد تا بتوانيد ساختمان هاي بيشتري را اداره کنيد . در اين بازي فکري و جذاب طراحي و ساخت يک شهر به نوعي در اختيار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود بايد يک شهر زيبا با بهترين بنا ها را بسازيد و از آن ها امتياز کسب کنيد. پيشنهاد ميکنيم اين بازي سرگرم کننده را به هيچچ وجه از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رمز آلود The Room Three 1.02 اندروید

The Room Three

The Room Three یکی از محبوب ترین بازی های اندروید در گوگل پلی است که هم اکنون امتیاز 4.9 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. این بازی اندروید توسط کمپانی بازی سازی Fireproof Games با قیمتی معادل 3.99 پوند به فروش می رسد اما مثل همیشه می توانید آخرین نسخه از بازی های گوگل استور را بصورت کاملا رایگان از نیو فور اندروید دانلود کنید. در این بازی اندروید شما باید به شکل های مختلف پازل ها و معما های پیچیده را حل کنید و راه خود را برای پیش بردن داستان بازی باز کنید و معمای نهایی را حل کنید. آنچه که این بازی را متفاوت تر می کند این است که در این گیم شما در محیط های مختلف و متنوع حضور پیدا خواهید کرد به این شکل نه تنها شما در حین حل معما ها خسته نمی شوید بلکه در هر مرحله از هیجان جدید و جالب تری لذت خواهید برد. در مورد صداگذاری The Room Three هم باید گفت که جلوه های صوتی بگونه ای مرموز تهیه شده اند که تا مدت ها فراموشتان نخواهد شد. در نهایت باید به گرافیک این بازی اشاره ای داشت، گرافیکی که در همان نگاه اول می تواند چشم هایتان را خیره کند بنابراین مطمئن باشید که گرافیک این بازی می تواند خواسته های شما را برآورده سازد. اگر نگاهی به نظرات کاربران این بازی اندرویدی در گوگل پلی بیندازید متوجه خواهید شد که این بهترین و کامل ترین بازی فکری است که تا به حال منتشر شده است یکی از کاربرانی که این بازی را نصب و تجربه کرده است در مورد آن اینچنین سخن می گوید “این بازی بهتر و بهتر است، زمان بیشتر برای حل پازل ها، وجود پازل های دشوار برای حل کردن، فصل های بیشتر برای کشف کردن و… “. اگر اهل بازی های فکری و رمز آلود هستید به هیچ عنوان بازی The Room Three را از دست ندهید و همین حالا آن را با لینک مستقیم و بصورت رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری و تقویت هوش آزادسازی تخته قرمز Unblock Me

دانلود بازی فکری اندروید خارج کردن تخته قرمز از میان موانع

بازی افزایش هوش و خلاقیت

با دانلود این بازی فکری برای اندروید خودتان می توانید با افزایش و تقویت هوش خودتان کمک کنید و خلاقیت خود را بسنجید.برای این ساعت از اوقات تابستانی شما کاربران و دوست داران وب سایت نیو فور آندروید ، یک بازی معروف و دوست داشتنی را آماده کرده ایم که اکنون جشن تولد 5 سالگی خود را پشت سر می گذارد. Unblock Me FREE نام یک بازی جذاب و فکری است که هر کسی با یک بار بازی کردن آن ، معتاد انجام مراحل آن می شود ! با ما در معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی Unblock Me FREE، باید تمام هوش و دقت خود را در خارج و آزاد کردن تخته قرمز رنگ به کار ببرید ، تعداد بسیاری از تخته های زرد رنگ در پیش روی شما قرار دارند که مانع خروج تخته قرمز رنگ شده اند. تمامی مهارت شما در این بازی در حرکات اسلاید خلاصه می شود ، اسلایدهایی از تخته های زرد رنگ و تخته ی قرمز رنگ را که انجام می دهید ، نقش بسزایی را در موفقیت شما در مراحل ایفا می کنند. Unblock Me FREE در مجموع در 4 سطح مختلف قابل آغاز است ؛ از حالت تازه کار تا حالت حرفه ای ؛ پیشنهاد می کنیم در مراحل ابتدایی از حالت Beginner با قوانین و تکنیک های این بازی آشنا شوید. در مجموع 6500 پازل در این بازی تعریف شده اند که می توان گفت هیچ یک از بازی های مارکت آندروید تا این حد گسترده و پیچیده نبوده اند ! این مراحل هزاران ساعت شما را به چالش کشیده و تا حدود بسیاری شما را معتاد خود خواهند کرد ! به طور کلی 2 حالت در بازی Unblock Me FREE وجود دارد ، در حالت Challenge ، می توانید در هر مرحله 3 ستاره را کسب کنید ؛ در این صورت می توانید خود را برای کسب بالاترین مقام به چالش بکشید. بازی Unblock Me FREE در تعداد بسیاری از مدارس بر روی دستگاه های هوشمند دانش آموزان نصب گردیده تا میزان هوش آنان مورد سنجش قرار بگیرد و همیشه آمادگی ذهنی خود را حفظ نمایند.

دانلود / توضیحات بیشتر