دانلود بازی ماشین مسابقات ترافیکی Traffic Racer 2.4

دانلود بازی اتومبیل رانی در ترافیک برای اندروید

بازی های ماشین برای اندروید

با مسابقات ترافیکی برای اندروید خودتان موفقید؟این بازی ماشین سواری فوق العاده محبوب را برای اندروید دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی محبوب از آندروید مارکت در خدمت شما کاربران و دوست داران سیستم عامل آندروید هستیم. بازی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی Traffic Racer با طول عمر کمی که دارد ، امتیاز 4.7 از 5 را در مارکت به خود اختصاص داده است ؛ دلیل محبوبیت این بازی چیست؟ با ما در معرفی نقاط کلیدی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

Traffic Racer یک بازی مسابقه ای جدید در یک مسیر بی پایان است ، خودروی خود را در طول مسیر بزگراه پر از اتومبیل های در حالت حرکت هدایت کنید و با کسب امتیازهای بالا ، پول نقد خود را افزایش دهید. در اوایل بازی ، خودروهایی ساده در اختیارتان قرار می گیرد ؛ در صورتی که یک استراتژی مناسب را در نظر گرفته باشید ، خیلی سریع می توانید خودروی خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازی کنید. تلاش کنید تا به راننده سریع ترین خودروهای این رقابت ها تبدیل شوید ! از ویژگی های اساسی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

رانندگی بی پایان ، گرافیک 3 بعدی خیره کننده ، رانندگی اتومبیل هایی نزدیک به واقعیت ، تعداد 21 خودروی روز دنیا ، امکان رانندگی در 4 مسیر مختلف : حومه شهر، صحرا، جاده پوشیده از برف و شب ، 4 حالت مختلف از بازی : بی پایان، دو طرفه، بازی بر حسب زمان و رانندگی آزاد ، سفارشی سازی اساسی رنگ خودرو و همچنین لاستیک ها ، امکان انجام بازی به صورت آنلاین و به اشتراک گذاری جوایز

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین مسابقه ی سرعت UrbanChaser

دانلود بازی ماشین جدید 

بازی ماشین اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های ماشینی هستید و می خواهید از مسابقات رالی سرعت در اندروید خود لذت ببرید این بازی را برای دانلود انتخاب کنید.

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر

UrbanChaser يک بازي مسابقه اي متفاوت مي باشد که در اين بازي علاوه بر مسابقه و کسب عنوان اولي ميتوانيد برای کسب پول مسابقه دهید و پول هاي زيادي را کسب کنيد. اين امتيازات در مراحل بعدي به کمک شما خواهند آمد. از ويژگي هاي اين بازي ميتوان به گرافيک واقع بينانه ي آن و همچنين مسير هاي پيچ در پيچ و متفاوت اشاره کرد. در اين مسير ها حريفان ميتوانند به خوبي رانندگي کنند و فقط استفاده به موقع از نيتروژن ميتواند به کمک شما بياييد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اتومبیل سواری در جزیره Beach Buggy Blitz

 دانلود بازی جدید ماشین سواری 2013

بازی ماشین

 پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری در اندروید هستید و می خواهید تجربه ی متفاوتی از بازی های اندروید داشته باشید این بازی را دانلود کنید! شما در يک جزيره ي خاکي زنگي ميکنيد و پسر بچه اي که شخصيت اول بازي را اجرا ميکند عاشق ماشين سواري در جزيره است . جزيره اي که دراراي خانه هاي گلي و جنگل هاي انبوه است.دز اين مجموعه ميتوانيد در اين جزيره به گش تو گزار بپردازيد و موجودات خطرناک آنجا را که مانع شما ميشوند از سد راه برداريد.

در این بازی از ویژگی های جالبی مانند نیتروژن و امکان سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد که در کنار ویژگی های مناسب ان بهره برده شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پارک کردن خودرو Car Parking Experts 3D v2.1

 دانلود بازی ماشین اندروید
دانلود بازی پارک کردن خودرو Car Parking Experts 3D v2.1

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Car Parking Experts 3D v2.1 بازي پارکينگ ماشين به سبک هاي مختلف ميباشد . اگر رانندگي شما نيز خوب است حتما اين بازي را تجربه کنيد.در بازي پارکينگ ماشين صبر و شکيبايي شما به پارک کردن صحيح بسيار کمک مي کند .شما در آيتم هاي مختلف در حين اوج سرعت به يک باره بايد در يک نقطه در کمترين زمان ممکن ماشين را پارک کنيد بدون اينکه آسيبي به ماشين وارد شود. هر مقدار زمان و صحيح بودن پارک ماشين بهتر بايد امتياز بيشتري به شما تعلق ميگيرد. بازي از 4 زاويه دوربين برخوردار ميباشد بنابر اين نگران ديد خود در هنگام پارک کردن نباشيد.هم اکنون می توانید این بازی را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

 

تغييرات اخير در بازي:
1.1 بهبود سيستم ترمز
1.2 رفع Level24 Level25 BUG
1.3 رفع اشکال
1.5 Level32

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات ماشین سواری Reckless Racing 2

 دانلود بازی ماشین برای تبلت و گوشی های اندروید
دانلود بازی اندروید Reckless Racing 2

 

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر
Reckless Racing 2 نام يک بازي ماشين سواري است براي آن دسته از افرادي که علاقه زياد به سرعت دارند. اين بازي از گرافيک قابل قبولي بر خوردار ميباشد و داراي 18 اتومبيل در رنگ ها و قدرت هاي مختلف و همچنين 24 جاده براي مسابقات ميباشد که اين جاده ها در شرايط آب و هوايي گوناگون با کيفيت هاي مختلف طراحي شده است . رقابت در بازي به گونه اي مي باشد که اگر مسابقه اي را ببريد مبلغي به حساب شما واريز ميشود که با استفاده از آن مي توانيد ماشين هاي جديد خريداري کنيد.همچنين اين بازي را ميتوايند از طريق اينترنت با دوستان خود به صورت آنلاين بازي کنيد و از رقابت بين خود و دوستانتان لذت ببريد.

دانلود / توضیحات بیشتر