دانلود بازی مسابقه ای Mini Racing Adventures 1.12.1 برای اندروید

Mini Racing Adventures

Mini Racing Adventures نام یک بازی مسابقه ای چند نفره با گرافیک 3D است که توسط شرکت بازی سازی Minimo در گوگل پلی منتشر شده است و کاربران اندرویدی نیز با اختصاص امتیاز 4.3 از 5.0 از این بازی زیبا قدردانی کرده اند. در مسابقه های کوتاه چالش برانگیز برای باز کردن مجموعه عظیم و متنوع ماشین ها که شامل 26 نوع منحصر به فرد می باشد که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند، در سرتاسر مسیر های 12 مرحله پرماجرا موجود در این بازی مسابقه ای سفر کنید. وسایل نقلیه مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارند از موتور سیکلت گرفته تا کامیون ها که هر کدام از آن ها نیز قابل ارتقا هستند و به کاربران اجازه می دهند تا با 5 بار ارتقا خودرو ها توانایی های خود را برای پیشرفتن در مراحل بالاتر ببرند. اگر برای دانلود و نصب بازی اندروید Mini Racing Adventures دو دل هستید بهتر است بدانید که این بازی کم حجم که حتی به دیتا گیم و اینترنت هم نیازی ندارد (سایر بازی های بدون دیتا) تا کنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است پس مطمئن باشید این بازی به اندازه ای سرگرم کننده و جذاب است که می تواند شما را متقاعد سازد آن ها را به دوستانتان نیز معرف کنید.

ویژگی های بازی Mini Racing Adventures:

  • قابلیت بازی بصورت آنلاین و چند نفره (سایر بازی های آنلاین اندروید)
  • بازی بصورت آفلاین و مسابقه با CPU
  • فیزیک بی نظیر و واقع بینانه
  • تصاویر و گرافیک خیره کننده 3D
  • قطعات خودرو قابل ارتقا هستند
  • تنظیم کنترلر های بازی
  • قابلیت به اشتراک گذاری امتیاز های کسب شده توسط شما در رسانه های اجتماعی مانند Facebook
  • کاملا رایگان
  • عدم نیاز به دیتا گیم
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پارکینگ واقعی ماشین RealParking3D 2.5.7

 دانلود بازی ماشین ها

بازی های جدید اندروید

 

آیا می خواهید با یک بازی زیبا و کم حجم ماشین بازی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید و از پارک کردن اتوموبیل ها لذت ببرید؟

پیشنیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

برترین بازی پارکینگ اتومبیل ها در جهان ! بازی پارکینگ واقعی به صورت سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که تفاوت آن با واقعیت بسیار اندک باشد ! در این بازی حرکات و مهرات های حرفه ای در پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد ، شما باید اتومبیل هایی را که در اختیارتان قرار داده می شود ، در جای مخصوص خود قرار دهید. البته این مسیرها ساده نیستند ! در واقع موانعی در مسیر حرکت خودروی شما قرار دارند که با عبور صحیح از آن ها ، می توانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. برای آنکه امتیازهای خود را افزایش داده و یا رکوردهایی را به نام خود به ثبت برسانید ، لازم است مراحل را با سرعتی بالاتر و به صورت صحیح طی کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی ف امکان کنترل کامل دوربین است ، به کمک این ویژگی شما به طور دقیق تمامی بخش های اتومبیل خود را کنترل می کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی نید فور اسپید 2016 Need for Speed Most Wanted

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید 2016

دانلود بازی نید فور اسپید Need for Speed Most Wanted

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه 2016 از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی 2016 معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند 550 مگابایت دانلود دیتا و 1,900 مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی گرافیکی مسابقات رالی کلاسیک RE-VOLT Classic 3D (Premium) 1.2.9 اندروید

مسابقات رالی کلاسیک RE-VOLT Classic 3D

بعد از کامپیوتر نوبت به سیستم عامل اندروید رسید! بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز RE-VOLT Classic – 3D Racing با قیمت بالا 6.99 در پلی استور منتشر شده است. این بازی رالی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز توانسته است تا امتیاز 4.3 از 5.0 را از آن خود کند. اتومبیل های کوچک برای مسابقات مهم تجهیز شده اند بله کاملاً درست است شما باید در مسابقات مختلف شرکت کنید و هیمن موضوع باعث می شود تا بازی RE-VOLT Classic 3D بتواند خود را به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید در ذهن شما ثبت کند. مکان های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است که خیابان های شهر از جمله این مکان ها می باشد. بازی از کنترل شتاب سنج پشتیبانی می کند به این معنی که بدون اینکه با صفحه در ارتباط باشید می توانید فقط با تکان دادن گوشی موبایل و تبلت ماشین خود را جا به جا کنید. با امتیاز های دریافتی خود در مسابقات مختلف می توانید ماشین های خود را ارتقا دهید و یا برای ماشین خود یک رنگ سفارشی قرار دهید.

ویژگی های بازی RE-VOLT Classic – 3D Racing:

  • ثبت امتیاز ها در شبکه های اجتماعی
  • وجود دستاورد های مختلف برای جذابیت بیشتر بازی
  • گرافیک جذاب و 3D
  • وجود پیست های مسابقه مختلف برای مسابقات
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر