دانلود بازی مسابقات رالی سه بعدی Race The Traffic

دانلود بازی ماشین 3 بعدی- Race The Traffic برای اندروید

بازی رالی

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای 3 بعدی !

پیش نیاز : آندروید 4.0.4 و بالاتر

بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، 3 حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی Nitro Nation Stories 3.00.03 برای اندروید + دیتا

بازی مسابقات رالی Nitro Nation Stories

Nitro Nation Stories یک بازی رالی فوق العاده زیبا و گرافیکی است که توسط استودیوی بازی سازی Creative Mobile در سبک بازی های مسابقه ای در گوگل پلی بصورت رایگان منتشر شده است و هم اکنون نیز با کسب امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 1 میلیون بار دانلود یکی از محبوب ترین بازی های اندروید به شمار می آید پس این بازی اندروید را از دست ندهید. این یک بازی آفلاین با گرافیک 3D است که شما را به چالش های نفس گیر برای پس گرفتن عزت و افتخار قهرمانی دعوت می کند، مسابقاتی که در خیابان های شهر برگزار می شود و در آن ماشین های مسابقه ای و تقویت شده با یکدیگر برای رسیدن به خط پایان رقابت می کنند. این رقابت ها بسیار سخت هستند در این مسیر ممکن است با سایر ماشین ها تصادف کنید که باعث از دست دادن سرعت ماشینتان می شود و یا اینکه با پلیس ها درگیر شوید و آن ها شما را از گردونه رقابت ها حذف کنند پس مطمئن باشید تا زمانیکه که بازی Nitro Nation Stories در حال اجراست یک لحظه هم گوشی موبایلتان را ثابت نگه نخواهید داشت. لیست ماشین های موجود در این بازی بسیار متنوع و شامل بیشتر از 30 مدل مختلف می باشد که تمامی آن ها از روی نمونه های واقعی شبیه سازی شده اند و شامل برند های محبوبی مثل آلفا رومئو، BMW، کادیلاک، شورلت، کرایسلر، داج، فورد، هوندا، اینفینیتی، جگوار، کوئنیگزگ، مزدا، نیسان، پاگانی، SSC، VW می باشد. این بازی رالی شامل چند داستان زیبا و جذاب می باشد که در 5 فصل مختلف و 3 محیط مسابقه ای متنوع و کیفیت بالا روایت می شوند. بازی اندروید Nitro Nation Stories در 5 حالت مختلف جریان دارد از جمله داستانی، مسابقات خیابانی، مسابقات زیرزمینی، مسابقات حرفه ای در خیابان و … . درضمن در این گیم همانند سایر گیم های رالی با برنده شدن در مسابقات و کسب درآمد می توانید ماشین های خود را ارتقا دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رالی رقابتی Colin McRae Rally 1.02

بازی اندروید Colin McRae Rally 1.02 (1)

همیشه بهترین گزینه برای لذت بردن از بازی های تبلت یا موبایل، انجام بازی های رقابتی است که در بین این بازی ها بهترین ها را بازی های ماشین مسابقه ای تشکیل می دهند که شما می توانید با استفاده از آن ها ساعت های طولانی را از بازی کردن با موبایل خود لذت ببرید به همین علت نیز ما امروز یکی از پر طرفدار ترین بازی های ماشین سواری در سبک مسابقه ای را قرار داده ایم که قابلیت اجرا بر روی اکثر تلفن های همراه هوشمند را دارد. با نصب بازی Colin McRae Rally می توانید نهایت لذت را از بازی کردن با تلفن همراه خود در اوقات فراغت ببرید.

در بازی زیبا و فوق العاده هیجان انگیز Colin McRae Rally شما باید در ابتدا از میان اتومبیل های موجود که برای شما تهیه شده اند یکی را به دلخواه انتخاب کرده که البته باید دقت داشته باشید که در ابتدای بازی اتومبیل های زیادی برای انتخاب در دسترس شما قرار ندارد و با پیشرفت در مراحل بازی و بالا بردن امتیازاتتان خودرو های بیشتری برای انتخاب در اختیار شما قرار داده خواهد شد که به مراتب دارای کارآیی بهتری از اتومبیل های ابتدای بازی در زمینه های مختلف می باشند و سپس باید از میان جاده های مخالفی که برای انجام مسابقه در بازی طرحی شده است به دلخواه یکی را انتخاب نمایید و در آن جاده با دیگران به انجام رقابت بپردازد. در مورد بازی Colin McRae Rally می تواند گفت که یکی از ویژگی هایی که توانسته آن را نسبت به خیلی از بازی های مشابه در رده بالاتری قرار بدهد علاوه بر وجود گرافیک بالا و جلوه های صوتی کم نظیر گیم پلی فوق العاده آن می باشد به گونه ای که در حین انجام بازی شما به هیچ مشکلی بر نخواهید خود و به سادگی می توانید هنر خود را در کنترل اتومبیل به نمایش بگذارید. این بازی زیبای اتومبیل سواری توانسته در گوگل پلی رتبه 4.6 از 5 را به خود اختصاص بدهد که رتبه بسیار بالایی می باشد و همین امر خود می تواند بیانگر کیفیت بسیار بالای بازی هیجان انگیز Colin McRae Rally باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین مسابقه ی سرعت UrbanChaser

دانلود بازی ماشین جدید 

بازی ماشین اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های ماشینی هستید و می خواهید از مسابقات رالی سرعت در اندروید خود لذت ببرید این بازی را برای دانلود انتخاب کنید.

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر

UrbanChaser يک بازي مسابقه اي متفاوت مي باشد که در اين بازي علاوه بر مسابقه و کسب عنوان اولي ميتوانيد برای کسب پول مسابقه دهید و پول هاي زيادي را کسب کنيد. اين امتيازات در مراحل بعدي به کمک شما خواهند آمد. از ويژگي هاي اين بازي ميتوان به گرافيک واقع بينانه ي آن و همچنين مسير هاي پيچ در پيچ و متفاوت اشاره کرد. در اين مسير ها حريفان ميتوانند به خوبي رانندگي کنند و فقط استفاده به موقع از نيتروژن ميتواند به کمک شما بياييد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دیوار مرگ Trial Xtreme 2 Winter 2.18

دانلود بازی دیوار مرگ Trial Xtreme 2 Winter 2.18

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Trial Xtreme 2 Winter 2.18 نامزد 8 جايزه بين المللي بازي موبايل در بخش “بهترين بازي هاي ورزشي”! بازگشته است! در آندرويد با نسخه زمستان سرد و به چالش کشيدن! سري جديد و موفق اين بازي ميباشد که اينبار در برف و يخبندان اجرايي خواهد بود.بازي در 34 سطح نام تجاري جديد در محيط سرد برفي .يکي از بزرگترين تعداد بازديد ها در Android Market با بيش از 25 ميليون دانلود تا به امروز است! اين بازي همان ديوار مرگ خودمان ميباشد که بايد با موتور تريل در محيط هاي مختلف حرکات نمايشي را به اجرا بگذاريد.

تغييرات اخير:
* اضافه شدن 4 سطح جديد
* بهبود يافته بر روي صفحه نمايش دکمه هاي اندازه کنترل بر روي دستگاه هاي با وضوح بالا
* رفع اشکال هاي کوچک

دانلود / توضیحات بیشتر