دانلود بازی کانتر استریک 1.6 برای اندروید Counter Strike 1.6 v3.586

حتما تا به حال نام بازی کانتر را شنیده اید.این بازی کانتر استریک 1.6 را برای اندروید دانلود کنید تا در گوشی اندرویدی نیز لذت این بازی را تجربه کنید.

همیشه بازی های اکشن داری محبوبیت زیادی می باشند. البته باید گفت از زمانی که گوشی های هوشمند به صورت کاملا همه گیر در آمده اند بازی های اکشنی که برای این تلفن های همراه ساخته شده اند اکثرا دارای کیفیت پایینی بوده البته ممکن است که خیلی از این بازی ها با گرافیک سه بعدی و فول اچ دی روانه بازار شده باشند اما گیم پلی آن ها بصورتی نبوده که کاربران را راضی نگه دارد. به همین علت ما برای شما عزیزا امروز یک بازی زیبا آماده کرده ایم که احتمالا همه با نام آن آشنا هستید، بازی اکشن و هیجان انگیز Counter Strike که همشیه دارای طرفداران خاص خود بوده و است.

بازی Counter Strike 1.6 v3.586

اگر از بازی کانتر خوشتان آمده، صفحه اختصاصی بازی های اکشن را به شما پیشنهاد می کنیم

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

پیشنهاد ویژه : بازی کلوب اسلحه

احتمالا همه بازی زیبای کانتر استریکرا توسط کامپیوتر بازی کرده اید. البته تا کنون نسخه های زیادی از این بازی برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است که هیچ یک از آن ها نتوانسته به طور کامل حس همان باز اصلی را برای کاربران ایجاد کند. امروز ما قصد معرفی بازی Counter Strike را دارم که تماما بر اساس نسخه کامپیوتر این بازی ساخته شده است و کافیست که آن را روی تلفن همراه خود نصب کرده و اجرا نمایید تا به سادگی متوجه بشوید این بازی زیبا با دارا بودن یک گیم پلی خوب می تواند همان حس بازی اصلی کانتر را برایتان ایجاد نمایید. در بازی کانتر استریک 1.6 که به صورت آنلاین کار می کند شما باید از میان دو تیم پلیس و تروریست یکی را انتخاب کرده و وارد بازی بشوید و حتی قادر هستید که از میان سلاح های موجود چند اسلحه به دلخواه انتخاب نمایید و وارد نبرد بشوید. از ویژگی های بازی کاننر 1.6 وجود نقشه های نسخه کامپیوتر مانند de dust2، de dust، de inferno و…. در آن می باشد که همین امر می توانند جذابیت انجام بازی را برای شما چند برابر کند. این بازی از گرافیک بسیار بالایی بهره می برد که می تواند آن را به یکی از بهترین بازی های اکشنی تبدیل نماید که تا کنون انجام داده اید، به همین علت پیشنهاد می کنیم که بازی کانتر استریک برای اندروید را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر