دانلود بازی فکری شهر سازی Minecraft Pocket Edition 1.0.4.0

 دانلود بازی فکری رایگان اندروید 2017

سایت اندروید بازی

 

پیش نیاز : آندروید 2,3 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و زیبا و لذت سبک جدید بازی های فکری و هوش را در اندروید خود با بازی شهر سازی تجربه کنید و لذت ببرید؟

Minecraft Pocket Edition يک بازي فکري و پرطرفدار در سبک ساختمان سازي ميباشد که ار طرفداران زيادي برخوردار ميباشد در اين بازي در ابتدا به شما بنا هاي نيمه کاره و ساختمان هاي نيمه ساز و تخريب شده در اختيار شما قرار داده ميشود که در ابتدا بايد به نحو احسنت و پول هايي که داريد آن ها را بسازيد تا بتوانيد ساختمان هاي بيشتري را اداره کنيد . در اين بازي فکري و جذاب طراحي و ساخت يک شهر به نوعي در اختيار خودتان است که بسته به هوش و زکاوت خود بايد يک شهر زيبا با بهترين بنا ها را بسازيد و از آن ها امتياز کسب کنيد. پيشنهاد ميکنيم اين بازي سرگرم کننده را به هيچچ وجه از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کم حجم نینجای میوه Fruit Ninja vs Skittles

 دانلود بازی کم حجم و زیبا 

کم حجم ترین بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم مدت ها در گوشی اندرویدی خودتون سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 4,0 و بالاتر
Fruit Ninja vs Skittles ميوه نينجا  بازي که روياها را به حقيقت مي پيوندند و افسانه ها ساخته مي شوند . واژه ها نمي توانند توصيف اين بازي هيرت آور را براي شما بازگو کنند.
استفاده از فن شمشير در بازي استادانه ميوه نينجا براي بريدن ميوه ها ميباشد، افزايش دقت خود را چند برابر و صفحه نمايش پر از شادي و سرخوشي.از اهداف شما يعني ميوه هاي خوشمزه و از تمام زاويه ها و بمب هاي مزاحم مطمئن شويد که بر روي صفحه ظاهر نشوند. در واقع ميوه ها را ميتوانيد با لمس بر روي مانيتور بريده و از آن ها امتياز بدست آوريد و در مقابل اگر در ميان ميوه ها بمب ها را با انگشت خود لمس کنيد از شما کسر امتياز خواهد شد. در اين بازي در هر زمان کمتري که بتوانيد بيشترين امتيازات را به دست آوريد ميتوانيد رکورد دار شويد. پس دقت و سرعت را سرلوحه کار خود در بازي قرار دهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر