دانلود نرم افزار تقویت حافظه کوتاه و بلند مدت | Lumosity 2.0.10519

حتما تا به حال در اینترنت عنوان هایی مثل نرم افزار های تقویت حافظه را دیده اید.با یک نرم افزار اندروید در این رابطه در خدمت شما هستیم.مطمئنا شما هم دوست دارید یک حافظه ی فوق العاده قوی داشته باشید اما اگر دست روی دست بگذارید و منتظر بمانید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد بنابراین بهتر است که با اتجام تمرین های دقیق و حرفه ای شروع به تقویت ذهتان کنید. Lumosity نام یک برنامه حرفه ای است که این امکان را برای افراد فراهم می کند که به سادگی و با انجام چند تمرین ساده، ذهن و حافظه خود را تقویت کنند به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که این برنامه را از دست ندهید. در این برنامه تعدادی مرحله یا به اصطلاح بازی وجود دارد که شما باید آن ها را پشت سر هم انجام دهید که البته این بازی ها بسیار ساده هستند و بگونه ای انتخاب شده اند که بیشتر بخش حافظه مغز شما را درگیر می کند تا به این شکل در دراز مدت به حافظه ای قوی دست پیدا کنید. موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید که نباید این تمرین ها را بصورت گسسته و چند روز یکبار انجام دهید، در این صورت انتظار رسیدن به نتیجه مطلوبی را نداشته باشید، بنابراین هرروز تمرینات را بصورت پیوسته و همیشگی انجام دهید.پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید تا حافظه کوتاه و بلند مدت خود را تقویت کنید.

Lumosity 1.1.280 نرم افزار تقویت حافظه
بازی فکری پادشاه ریاضایت را هم به شما پیشنهاد می کنیم

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

صفحه ی اختصاصی بازی های ایرانی اندروید را از دست ندهید

موضوع دیگری هم که باید درباره نرم افزار تقویت حافظه Lumosity بدانید این است که این برنامه رایگان نیست اما نگران نباشید چون ما برای سادگی کار شما آخرین نسخه این نرم افزار را بصورت هک و کرک شده قرار داده ایم به عبارت دیگر لازم نیست هزینه ای را پرداخت کنید و یا اینکه کرکی را نصب کنید، به سادگی این برنامه را از سایت نیو فور اندروید دریافت و نصب کنید و آن را اجرا و لذت ببرید. همانطور که گفته شد برنامه و بازی های زیادی برای تقویت حافظه وجود دارد اما دلیل اینکه ما لوموسیتی را به شما معرفی کردیم این است که این نرم افزار تا کنون بیش از شصت میلیون کاربر دارد. یکی دیگر از موضوع های جالب این اپلیکیشن  مفید تقویت حافظه این است که در انتهای هر تمرین به شما یک امتیاز مشخص داده می شود که نشان می دهد حافظه شما چقدر است و با مقایسه آن ها میزان پیشرفت خود را متوجه شوید.

دانلود / توضیحات بیشتر

تم نارنجی سیاه برای تلگرام دسکتاپ DarkOrange_v3.01

دانلود تم DarkOrange_v3.01 برای تلگرام نسخه دسکتاپ یا کامپیوتر

برای اولین بار بین سایت های ایرانی

در ادامه ی معرفی تم های تلگرام دسکتاپ با شما همراه هستیم با معری تم نارنجی سیاه ورژن سوم با نام DarkOrange_v3.01.این تم بسیار زیبا همان طور که از نامش پیدا است از دو رنگ اصلی نارنجی و سیاه تشکیل شده است.امیدواریم از دانلود این تم نهایت لذت را ببیرد.

دانلود تم

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب موتور مرگ Death Moto 1.1.9 اندروید

بازی محبوب موتور مرگ Death Moto اندروید

اگر از دوست داران بازی های موتور سواری هستید، چرا Death Moto را هم امتحان نمی کنید، یک بازی سرگرم کننده و زیبا که برحاتی برروی دیوایس های اندرویدی قدیمی هم قابل اجراست. در این بازی شما عزیزان شاهد ترکیب دو سبک محبوب خواهید شد، زامبی کشی و موتور سواری پس باید انتظار یک بازی جدید و جالب را داشته باشد. شما سوار بر یک موتور وارد یک دنیای عجیبب خواهید شد که پر از موجودات خونخوار است که همگی یک هدف دارند و آن هم کشتن شماست. در این بازی دو سلاح در اختیارتان قرار داده خواهد شد که با استفاده از آن ها می توانید از دست موجودات شیطانی فرار کنید، موتورتان که هم وسیله فرار است و هم وسیله حمله کردن و سلاح دومتان شلاقی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی و از فاصله ای محدود دشمنانتان را از پای درآورید که در واقع این شلاق مهمترین وسیله ای است که می توانید از آن برای دفاع از خود استفاده کنید.

بازی مشابه : Bike Racing 3D

بازی اندروید Death Moto گرافیک چندان جالبی ندارد اما گیم پلی آن به شکلیست که بدون شک می تواند شما را راضی نگهدارد. در این پس از موتور دلخواهتان وارد ک خیابان شیطانی خواهید شد که خارج شدن از آن امکان پذر نیست، برخی موتور ها در این بازی اندروید قدرت بالایی دارند برخی نیز سرعتشان شاخصه اصلی آن هاست، که البته هرکدامشان یک کاربرد خاص دارند برای مثال موتور های سریع برای فرار از دست غول ها مناسب است. شیوه هدایت موتور هم مشابه بازی های دیگر است به این شکل که با انحراف گوشی یا تبلت به سمت چپ و راست می توانید آن را هدایت کنید و همچنین با لمس صفحه نمایش می توانید شلاق بزنید. چند موضوع دیگر در رابطه با موتور مرگ لازم به ذکر است از جمله اینکه این بازی به دیتا گیم نیازی ندارد و انتهای مشخصی ندارد و تنها هدف شما فرار از دست موجودات عجیب و یا کشتن آن ها برای جمع آوری هرچه بیشتر امتیاز است و جالب اینجاست که می توانید امتیازهایی رو که کسب می کنید به اشتراک بگذارید تا توانایی خود را به این شکل بسنجید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جدید ادوبی ریدر Adobe Acrobat Reader 16.1 اندروید

دانلود نرم افزار ادوبی ریدر اندروید 

دانلود رایگان

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار Getjar Paid Apps for Free 4.6 بانک اندروید,جاوا و سیمبیان

دانلود Getjar  Paid Apps for Free

Getjar Paid Apps for Free نام نرم افزار بسیار مفید و کاربردی جدید برای اندروید است که با دانلود ان میتوانید بانک کامل از بازی ها و برنامه اندروید,سیمبیان و جاوا داشته باشید.

قبل از معرفی Getjar Paid Apps for Free باید گفت که در دنیای فناوری روزانه صدها بازی و نرم افزار مختلف برای سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف منشتر می شود که یافتن بازی های های دلخواه و نرم افزار های کاربردی در آن ها کار بسیار دشواری است درضمن یافتن سایت یا مرجعی که لینک دانلود صحیح و درستی داشته باشد کار را برای کاربران سخت تر و دشوار تر می کند زیرا بیشتر سایت ها انگلیسی زبان برنامه ها را بصورت رایگان منتشر نمی کنند به همین دلیل نرم افزاری مانند Getjar می تواند کمک شایانی به شما کند چون آن را به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین بانک های نرم افزار و بازی می دانند. این برنامه که حجم فوق العاده کمی هم دارد ( در حدود 1.5 مگابایت) و براحتی برروی نسخه های جدید و قدیمی اندروید هم قابل نصب است، پس از اتصال شما به اینترنت لیستی شمال جدید ترین و محبوب ترین گیم ها و اپلیکیشن های اندروید، جاوا، و سیمبیان را برای شما عزیزان به نمایش در می آورد، سپس شما می توانید در می توانید در میان ها به جستجو پرداخته و پس از انتخاب گزینه مناسب اطلاعاتی کامل از آن را دریافت و درصورت نیاز در همان لحظه و بصورت رایگان آن بازی یا برنامه کاربردی را نصب کنید. یکی دیگر از ویژگی های Getjar Paid Apps for Free این است که اگر از یک گیم و اپلیکیشن چند نسخه مختلف وجود داشته باشد همگی آن ها را برای شما به نمایش در می آورد تا نسخه مورد نظر خود را نصب کنید.با نصب Getjar حتی می توانید از گزینه ها و آپشن های اضافی ( مثل سکه های بیشتر ) برای برخی از بازی ها برخوردار شوید پس به هیچ عنوان این نرم افزار جالب و مفید را از دست ندهید و همین حالا آن را بصورت رایگان دریافت کنید.

نکته مهمی که در مورد این گت جار وجود دارد این است که با وجود اینکه این نسخه تنها برروی اندروید قابل نصب است اما در مواردی می توان با استفاده از آن برنامه های سایر سیستم عامل ها مثل جاوا و سیمبیان را دانلود کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رزمی بروسلی نسخه کامل اندروید

بازی اندروید بروسلی

بروسلی، نامیست که شاید کمتر کسی باشد که ان را نشنیده باشد، نامی که ورزش های رزمی را زنده نگهداشته است. همین محبوبیت چشمگیر بروسلی در بین مردم جهان باعث شده است تا یک کمپانی بازی سازی دست به ساخت یک بازی اندروید جالب و سرگرم کننده با شخصیت اول بروسلی بزند، Bruce Lee Enter The Game نام این بازیست که در آن شما نقش اول را عهده دار هستید و باید تلاش کنید و به رئیس افراد تبهکار برسید و آن را نابود کنید. کار به همین سادگی نیست چون در این مسیر تعداد زیادی دشمن قرار دارد که همگی قصد دارند شما را از پای درآورند آن ها با حرکات رزمی و بدتر از آن، بصورت دسته جمعی، پس سعی کنید خود را از دام این شیادان و تبهکاران نجات دهید قبل از اینکه آن ها جانتان را بگیرند.

از دست ندهید: بازی رزمی جنگ سایه

صفحه اختصاصی بازی های  HD

بازی اندروید بروسلی Bruce Lee Enter The Game دارای یک محیط دو بعدی است به همین دلیل می توان گفت شباهت زیادی به بازی های کلاسیک دارد یعنی شما باید در مراحل مختلف روبه جلو حرکت کنید و افرادی که در مقابلتان ظاهر می شوند را از پای درآورید و گاهی نیز با اساتید فنون رزمی درگیر شوید که البته توانایی آن ها به مراتب بیشتر از تبهکار های معمولیست. تنها راهی که شما می توانید از آن برای نابودی دشمنانتان استفاده کنید حرکات رزمی است که البته تعداد و تنوعشان چشمگیر است و حتی می توانید از حرکات ترکیبی هم استفاده کنید در مقابل دشمنانتان هم پیشرفت می کنند هم از نظر تعداد و هم از نظر حرکات و از آنجایی هم که جان شما محدود است می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند پس بهتر است در این بازی گاهی حمله کنید و گاهی نیز عقب نشینی، مخصوصا زمانیکه آن ها قصد دارند تا شما را دوره کنند و نگذارند حرکتی را انجام دهید پس بهتر است بجای حرکت سریع در خیابان ها، با انجام فنون و همچنین تمرین حرکات جدید خود را برای رویارویی با استادان هر مرحله آماده کنید. توجه داشته باشید که پس از نصب فایل apk بازی، بازی فایل دیتای آن را از حالت فشرده خارج و پوشه com.hibernum.brucelee.enterthegame را در Sd card/Android/Obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند Trustlook Antivirus Security 2.5.5

انتی ویروس اندروید Trustlook Antivirus & Mobile Security 2.5.5

دنبال یک آنتی ویروس قوی برای اندروید میگیردی؟Trustlook Antivirus Security یکی از بهترین ابزار های امنیتی آماده ی دانلود برای اندروید است.همانطورکه شما هم اطلاع دارید بد افزار های روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند و این موضوع می توانند هر کسی را نگران کند، Trustlook Antivirus & Mobile Security نام یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند است که می تواند امنیت کاربرانی اندرویدی را در برابر ویروس ها و تروجان ها افزایش دهد. شیوه کار این برنامه به این شکل است که با جستجو در برنامه، بازی و بطور کلی تمامی فایل های موجود در حافظه داخلی و رم گوشی موبایل و تبلت سعی در پیدا کردن فایل های مشکوک می کند و در نهایت با شناسایی بد افزار ها آن ها را به شما معرفی و حذف می کند. باید به این موضوع اشاره داشت که سرعت پیمایش این آنتی ویروس در فایل های بسیار بالاست و تنها در مدت زمانی اندک می تواند تمام حافظه را بررسی کند. این برنامه حتی زمانیکه در حالت آماده باش است قابلیت بررسی و چک کردن فایل های جدیدی را که وارد دستگاه می شوند را داراست و این اطمینان را به شما می دهد که امنیت اطلاعات شما در هر حالتی حفظ خواهد شد.

دانلود آنتی ویروس NOD32 برای اندروید

تمامی آنتی ویروس های اندروید را مشاهده کنید

شاید برایتان جالب باشد که Trustlook Antivirus & Mobile Security علاوه بر یافتن بد افزار ها قابلیت های دیگری مثل بک آپ گیری از پیامک ها را هم دارد و همین ویژگی های متنوع می تواند آن را به یک برنامه کاربردی تبدیل کند. از سایر ویژگی های این آنتی ویروس قدرتمند می توان به داشتن یک موتور جستجوی هوشمند برای جلوگیری از کاهش سرعت دستگاه، بهره گیری از یک محیط ساده و کاربردی، توانایی اسکن و بررسی خودکار و زمانبندی شده و … اشاره داشت. بد نیست بدانید که همین برنامه توانسته است امتیاز 4.2 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد که برای یک آنتی ویروس رتبه ای فوق العاده است و این خود گواهی می دهد که این برنامه تواسنته است خواسته های کاربران خود را برآورده سازد. این نرم افزار رایگان است و برای آپدیت کردن آن نیازی به وارد کردن Username و Password نیست و تنها به یک اتصال اینترنت نیاز دارید تا برنامه را برای یافتن جدیدترین بد افزار های آماده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فانتزی و زیبای کوردی Cordy 2 | مود شده

دوست دارید یکی از محبوب ترین بازی های اندروید را دانلود کنید؟Cordy یکی از پرطرفدارترین بازی ها در آمریکا و اروپا است!همیشه بازی هایی که دارای گیم پلی ساده می باشند می توانند رتبه های بالایی را در رده بندی ها به خود اختصاص بدهند. بازی که ما امروز برای شما در نظر گرفته ایم نیز یکی از این دسته بازی های پر طرفدار می باشد. بازی زیبای cordy که توانسته جز ده بازی برتر دنیا قرار بگیرد و همچنین در گوگل پلی نیز رتبه اول را به خود اختصاص بدهد. این بازی زیبا توانسته در کشور هایی همچون ایالات متحده ،اسپانیا ،آلمان ،فرانسه ،چین و کانادا بیشترین کاربر را به خود اختصاص بدهد و رتبه بالایی را کسب نماید. این بازی زیبا در گوگل پلی بیش از پنج میلیون بار دانلود شده است که این یک رکورد بسیار خوب می باشد.

دانلود بازی فانتزی و زیبای کوردی Cordy 2

بسیاری از کاربران سایت نیو فور اندروید بازی باب اسفنجی 2015 را دانلود می کنند، چرا شما آن را تجربه نمی کنید

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

بازی نجات خانه از دست کنه ها را از دست ندهید

اگر به یک بازی متفاوت نیاز دارید و میخواهید از انجام یک بازی متفاوت روی تلفن همراه خود لذت ببرید و زمان زیادی را برای انجام یک بازی خاص بگذارد ما به شما عزیزان بازی زیبای cordy را پیشنهاد می کنیم، بازی که هرگز از انجام دادن آن خسته نخواهید شد. در این بازی شما باید به یک ربات کوچک در انجام سفر های فضایی که در پیش رو دارد کمک کنید. او به سیاره های مختلف سفر می کند و در آنجا به جستجو می پرداز و تا آن جا که می تواند وسایلی را که به آن ها نیاز دارد را جمع آوری می کند. در این مسیر موانع زیادی بر سر راهتان قرار گرفته شده است که باید با استفاده از هوش خود آن ها را پشت سر بگذارید و همچنین باید پازل های گوناگونی که برای پیش روی در مراحل بازی پیش روی شما قرار داده است را حل نمایید. بازی کوردی در کل دارای حالت شناور و بسیار اعتیاد آوری می باشد که می تواند شما را برای ساعت ها به خود مشغول کند. می توان گفت که از عوامل محبوبیت این بازی دارا بودن گرافیک بسیار بالا و سه بعدی آن و همچنین گیم پلی بسیار ساده بازی کوردی می باشد به گونه ای که با ک ار انجام دادن بازی زیبای کوردی کاملا با طریقه انجام دادن آن آشنا خواهید شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ورزشی و بسیار زیبای اسکیت برد True Skate 1.2.2

 دانلود بازی های ورزشی 2014

بازی های برتر اندروید

 آیا می خواهید با بازی ورزشی جدید و زیبا اسکیت برد را به اندروید خود بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با شبیه سازی یک اسکیت برد حرفه ای خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی رسیده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

برترین بازی اسکیت برد در آندروید مارکت ! یک بازی ورزشی و بسیار سرگرم کننده برای علاقمندان به اسکیت برد بدون زخمی شدن زانوها ! لمس و تجربه فضایی ورزشی در یک پیست خاص برای انجام بازی اسکیت برد ؛ در ابتدای بازی مجموعه ای از حرکات و آموزش ها در اختیارتان قرار می گیرد که باید آنان را مطابق با آموزش های داخلی پشت سر بگذارید ، از جمله این حرکات می توان به نحوه حرکت ، کنترل جهت ها ، پرش ، کسب امتیاز و تعدادی از تکنیک های حرفه ای اشاره کرد ؛ با گذر از مراحل تمرینی وظایف اصلی شما آغاز می شود. اکنون بایست مأموریت های پیش رویتان را مطابق با خواستهی داخلی بازی پشت سر بگذارید ، شما می توانید یک مأموریت را چندین مرتبه پشت سر بگذارید و هر بار امتیاز بیشتری را به ثبت برسانید. فضای بازی در یک پارک شبیه سازی شده و یک گرافیک صاف و دوست داشتنی ، شما را برای انجام مراحل ترغیب می کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بهینه سازی مصرف باطری Easy Battery Saver

 دانلود نرم افزار باطری برای اندروید

نرم افزار های جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید مصرف باطری گوشی خودتون را بهینه کنید ؟آیا دستگاه آندرویدی شما هم در طول روز حداقل یک بار به شارژ نیازمند است؟ آیا معمولاً در لحظاتی حیاتی ، دستگاهتان با اتمام شارژ شما را تنها می گذارد؟ آیا به دنبال راه حلی کامل هستید؟

پیش نیاز : آندروید 2.0 و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با نرم افزار جدید Easy Battery Saver آشنا کنیم. این نرم افزار با مجموع 20 میلیون دانلود و 4.6 ستاره در آندروید مارکت ، هواداران بسیاری را به خود اختصاص داده است ، Easy Battery Saver نرم افزاری در زمینه مدیریت حرفه ای باطری دستگاه های آندروید است که به شما امکان افزایش چشم گیر عمر باطری دستگاه را می دهد ، پس از نصب این نرم افزار ، تمامی عملگرها نظیر اتصال به شبکه ، میزان نور صفحه نمایش و… به شکلی هوشمندانه تنظیم می شوند که در نهایت منجر به کاهش مصرف انرژی دستگاه خواهند شد. ممکن است زمانی که شما به خواب می روید ، اپلیکیشن هایی در حال اجرا ، انرژی دستگاه را به سرعت کاهش دهند ، این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که در حالت خواب نیز دستگاه را در کمترین حالت مصرف انرژی تنظیم کرده و در نهایت به افزایش عمر دستگاهتان کمک می کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر