دانلود بازی موج سواران مترو Subway Surfers 1.67.0

بازی دختر اسکیت

پيش نياز : اندرويد 4.0 و بالاتر
این ورژن آخرين نسخه بازي Subway Surfers  ميباشد که شما نقش يک دختر اسکيت سوار سريع و بازيگوش را بر عهده داريد . اين اسکيت سوار علاقه زيادي به بازي بر روي ريل آهن را دارد و شما ميتوانيد خواسته او را بر آورده کنيد . البته بازي به همين جا ختم نميشود شيطنت اصلي بازي در جايي جالب ميشود که اسکيت سوار آدم هاي معروف و پولدار را تعقيب ميکند و آنها را اذيت ميکند . شما در اين بازي از دست سرباز آسايش نداريد او به دنبال شماست تا شما را دستگير کند اما اگر با سرعت اسکيت سواري کنيد هرگز نميتواند به شما برسد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی ظهور تاریکی Rise of Darkness 1.2.68268 + دیتا

بازی جنگی ظهور تاریکی Rise of Darkness

به جهان پر از هرج و مرج و بی نظمی خوش آمدید! بازی Rise of Darkness توسط کمپانی Vgame در پلی استور قرار گرفته است. خیل عظیمی از شیاطین به زمین حمله کرده اند و همین امر موجب نگرانی، ترس و وحشت میان مردم سرزمین شما شده است تنها هدفی که آن ها در حال تلاش برای رسیدن به آن هستند به دست آوردن سرزمین شماست پس دفاع از خاکی که در آن بزرگ شده اید برای شما الزامی است. برای دفاع از سرزمین خود وارد میدان جنگ شوید و با آن ها به مبارزه بپردازید. طبق داستان بازی اندروید Rise of Darkness این شیطان ها فقط با یک چیز نابود می شوند و آن هم یک شیشه کوچک است که در سرزمین دور افتاده ای قرار گرفته است پس چاره‌ای جز سفر به آنجا نیست درضمن باید خیلی مراقب باشید زیرا آن ها در هر کجا که حتی فکرش را هم نمی کنید وجود دارند و باید با آن ها به مبارزه بپردازید و شیاطین را نابود کنید و برای رسیدن به اهدافتان نهایت تلاش خود را به کار ببرید.

ویژگی های بازی Rise of Darkness:

  • قابلیت ارتقای نیورو هایی که در دسترس دارید
  • گرافیک فوق العاده قوی
  • وجود حالت چند نفره و مولتی پلیر
  • برای به دست آوردن قدرت می توانید از نابودی دشمنان استفاده کنید
  • محیط و گیم پلی بازی بسیار زیبا و حرفه‌ ای طراحی شده است
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مار برای اندروید slither.io 1.4.2

بازی مار برای اندروید Slither io

slither.io نام نسخه بازی محبوب مار است که از همان سبک کلاسیک و ساده نسخه اصلی بهره برده است به این ترتیب که هرچه بیشتر زنده بمانید و امتیاز بیشتری کسب کنید طول مار شما بیشتر خواهد شد اما یک تفاوت وجود دارد! این بار در محیط بازی مار های دیگری هم وجود دارد و اگر کله مار شما به سایر مار ها برخورد کند مار شما از بین خواهد رفت! در مقابل نیز اگر مار های دیگر به شما برخورد کنند آن ها نیز از بین می روند بنابراین می توانید با تغییر جهت و قرار دادن خود در مسیر سایر مار ها می توانید آن ها را از بین ببرید و امتیازات باقیمانده از آن ها را کسب کنید. برای استفاده از بازی اندروید Slither.io نیازی به سخت افزار قوی نیست و با ضعیف ترین گوشی و تبلت ها نیز قابل اجرا است. همانطور که گفته شد این بازی آنلاین است و برای اجرای آن به اتصال اینترنت نیاز دارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید نبرد فضایی Into the Void 1.8.1+دیتا

بازی اندروید نبرد فضایی Into the Void

Into the Void یک بازی اندروید فوق العاده زیباست که نبرد فضایی را در گوشی موبایل و تبلت شما شبیه سازی می کند. این بازی زیبا که توسط استودیوی بازی سازی Mozg Labs و در سبک استراتژیکی در گوگل پلی منتشر شده است در حدود 4 دلار قیمت گذاری شده است اما مثل همیشه شما عزیزان می توانید آخرین نسخه از بازی های گوگل پلی را بصورت کاملا رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

– فرماندهی:
به طور کامل به فرقه و انجمن های خود دستور دهید و فرماندهی کنید. ناوگان مخصوص خود را تاسیس کنید و با استفاده از صد ها سلاح مختلف آن را مجهز کنید و دشمنانتان را بسوزانید.

– کاوش:
انجام سفر های ماموریتی به خارج از زمین، مراقب روحیه اعضای تیمتان باشد که تا حد زیادی بروی قدرت شما تاثیر می گذارد.

– پژوهش:
درباه صد ها تکنولوژی جدید تحقیق کنید، با یک بار بازی کردن نمی توانید تمام آن ها را باز کنید زیرا ترکیبات بسیار زیادی وجود دارند.

– مبارزه:
با مخالفان گوناگونی مبارزه کنید، هر گروه و فرقه ای تاکتیک و تکونولوژی های مخصوص به خود را دارد پس شما باید به دقت برای تجهیزات ناوگان خود برنامه ریزی کنید.

– تفکر کنید:
زمین یک کسب و کار جدی است! در زمین جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد، پس فرصت های خود را به دقت انتخاب کنید.

برخی از ویژگی های بازی Into the Void:

  • تلفیق فوق العاده بازی های RPG و TBS
  • ایجاد جهان های اتفاقی، هر مرحله ای که بازی می کنید ماموریت های متحصر به فردی برای شما دارد
  • خط داستان جالب و طولانی
  • تبدیل حماسی زمین به پایگاه جنگی
  • مبارزه در مقابل 4 فرقه مختلف
  • 16 مرحله اصلی
  • 20 مرحله جانبی
  • لیزر، پلاسما، مواد منفجره و سلاح های منحصر به فرد دیگر که هر کدام نقاط مثبت مختلفی دارند
  • بیش از 100 تکنولوژی در 4 شاخه مختلف، عاقلانه انتخاب کنید!
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید LEGO® BIONICLE® 2 1.0.2 همراه دیتا

بازی اندروید LEGO BIONICLE

بازی اندروید اکشن و ماجراجویی LEGO® BIONICLE® توسط استودیوی بازی سازی The LEGO Group و بصورت کاملا رایگان در گوگل پلی قرار گرفته است. شش قهرمان بزرگ در انتظار آغاز جنگ و نبرد هستند و شما باید کنترل یکی از آن ها را بر عهده بگیرید و به جنگ با بیگانگان بروید. سرزمین شما توسط کسانی تصرف شده است که از قدرت بالایی در مبارزه کردن برخوردار هستند. حالا شما با نابودی آن ها می توانید مردم منطقه ی خود را از دست آن ها نجات دهید و همچنین به فکر کسب درآمد باشید و با نابودی هر کدام از آن ها هر چیزی که از آن ها به جا مانده است را غارت کنید و به این شکل قوی و قوی تر شوید. در بازی LEGO® BIONICLE® باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید بعضی از دشمنان شما در مکان های مختلف پنهان می شوند و شما آن ها را نمی بینید و آن ها بعد از گذشتن شما از مکان مورد نظر ظاهر می شوند به همین دلیل سریعا باید برگردید و آن ها را نابود کنید.

برخی از ویژگی های بازی LEGO® BIONICLE®:

  • وجود شش جنگ جوی حرفه ای و قهرمان
  • جمع آوری بیش از صد قطعه لوازم با ارزش و دزدیده شده
  • محیطی کاملا 3D و جذاب
  • گرافیک بالا همراه با صداگذاری هیجان انگیز
  • تسلط کامل بر روی تمامی گزینه ها و مکان های داخل بازی
  • وجود 74 ماموریت مختلف برای مبارزه
  • بیش از 5 مکان کوناگون برای جنگ و خونریزی در جزیره Okoto
  • و…
دانلود / توضیحات بیشتر

بازی هواپیمای جنگی Morden Air Combat(3D) 1.0 برای اندروید

بازی هواپیمای جنگی Morden Air Combat(3D)

در بازی اندروید Morden Air Combat(3D) جنگ صریح بین دو کشور بوجود آمده است. شما در نقش یک خلبان نیروی هوایی معرفی می شوید تا هواپیما ها، کشتی های جنگی، تانک ها و خودروهای نظامی نیرو های دشمن را از بین ببرید. تسلط بر آسمان ها و حاکم دنیا شدن و شرکت در پیشرفته ترین نبرد هواپیمایی جنگی که شما می توانید تجربه کنید با بهترین نما در یکی از هیجان انگیز ترین بازی های جنگی در گوگل پلی امکان پذیر است.
بازیکنان جنگنده های خودشان را برای نبرد هوایی سرنوشت ساز با دشمنان در آسمان می توانند پیشنهاد دهند. این کار سبب می شود که شما احساس کنید درحال مبارزه با گلوله های واقعی هستید. اگر شما یک خلبان جنگنده با تجربه هستید می توانید جنگی سخت در یک مبارزه کامل با کسانی را که قبلا نشان لیاقت را در مدیریت هلیکوپتر های جنگی دارند تجربه کنید. نه تنها شما می توانید هوشمندی مبارزه خودتان را به دشمن نشان دهید بلکه می توانید سلاح های مختلفی را در هر شرایط جنگی بدست آورید.

ویژگی های بازی Morden Air Combat(3D):

  • بازی با کنترلی روان
  • هواپیما های جنگی با کیفیت سه بعدی
  • ویژگی های مختلف مراحل برای شما سرگرم کننده است
  • تجربه هیجان انگیز هواپیمای جنگنده
  • صحنه های متفاوت بازی و افزایش قدرت اضافه می شود
  • بطور خودکار در حالیکه بازی می کنید صحنه های بازی به روز شب بارانی و طوفانی تغییر می کند
  • بازی Morden Air Combat(3D) نه تنها یکی از رایجترین بازی های هواپیمایی جنگنده است بلکه کیفیت قابل توجهی دارد

زمان خود را برای تحقیق در مورد بازی هدر ندهید و این موضوع را به کارشناسان ما در بازار اندروید و بازی های موبایل بسپارید، معطل نکنید همین الان این بازی اندروید را  از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رمز آلود The Room Three 1.02 اندروید

The Room Three

The Room Three یکی از محبوب ترین بازی های اندروید در گوگل پلی است که هم اکنون امتیاز 4.9 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. این بازی اندروید توسط کمپانی بازی سازی Fireproof Games با قیمتی معادل 3.99 پوند به فروش می رسد اما مثل همیشه می توانید آخرین نسخه از بازی های گوگل استور را بصورت کاملا رایگان از نیو فور اندروید دانلود کنید. در این بازی اندروید شما باید به شکل های مختلف پازل ها و معما های پیچیده را حل کنید و راه خود را برای پیش بردن داستان بازی باز کنید و معمای نهایی را حل کنید. آنچه که این بازی را متفاوت تر می کند این است که در این گیم شما در محیط های مختلف و متنوع حضور پیدا خواهید کرد به این شکل نه تنها شما در حین حل معما ها خسته نمی شوید بلکه در هر مرحله از هیجان جدید و جالب تری لذت خواهید برد. در مورد صداگذاری The Room Three هم باید گفت که جلوه های صوتی بگونه ای مرموز تهیه شده اند که تا مدت ها فراموشتان نخواهد شد. در نهایت باید به گرافیک این بازی اشاره ای داشت، گرافیکی که در همان نگاه اول می تواند چشم هایتان را خیره کند بنابراین مطمئن باشید که گرافیک این بازی می تواند خواسته های شما را برآورده سازد. اگر نگاهی به نظرات کاربران این بازی اندرویدی در گوگل پلی بیندازید متوجه خواهید شد که این بهترین و کامل ترین بازی فکری است که تا به حال منتشر شده است یکی از کاربرانی که این بازی را نصب و تجربه کرده است در مورد آن اینچنین سخن می گوید “این بازی بهتر و بهتر است، زمان بیشتر برای حل پازل ها، وجود پازل های دشوار برای حل کردن، فصل های بیشتر برای کشف کردن و… “. اگر اهل بازی های فکری و رمز آلود هستید به هیچ عنوان بازی The Room Three را از دست ندهید و همین حالا آن را با لینک مستقیم و بصورت رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی نبرد هوایی Sky Baron: War of Planes 3.15 برای اندروید (مود شده)

Sky Baron War of Planes

Sky Baron: War of Planes – Mod یک بازی در سبک اکشن است که استودیوی بازی سازی PBL DEVELOPMENT SP Z O O آن را برای اندروید منتشر کرده است. این بازی روایت کننده نبرد های هوایی صورت گرفته در جنگ جهانی اول است. گرافیک خیره کننده و گیم پلی شگفت انگیز را در این بازی زیبا و جالب که نمونه آن را در بازی های مشابه موبایل مشاهده نکرده اید تجربه خواهید کرد. همچنین حس و تجربه جنگ جهانی اول و نگاهی به صنایع هواپیما سازی آن دوران را در این گیم اندروید تجربه می کنید. توانایی های خود را در 20 ماموریت مختلف چشمگیر و 2 حالت بازی بسنجید. اگر بخواهیم در مورد گرافیک این گیم 3D صحبت کنیم باید به پرداختن به جزئیات و همچنین شفافیت بالای آن اشاره کرد در مورد صداگذاری هم تنها زمانی می توان کیفیت و جذابیت آن را حس کرد که برای یک بار این بازی زیبا را تجربه کنید. موضوع دیگری که جذابیت و هیجان انگیزی این بازی را بیشتر می کند این است که در Sky Baron: War of Planes نه تنها هواپیما های جنگی به چشم می خورند بلکه کشتی های هوایی و حتی بالن ها وجود دارند و این موضوع باعث می شود تا بازی از یکنواختی خارج شود.

اگر بخواهیم به ویژگی های این بازی اشاره ای داشته باشیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جنگ بزرگ – هواپیماهای جنگی واقعی
  • فولاد آلمانی – حداکثر احساسات
  • حالت داستانی و دارای بیش از 20 نبرد حماسی
  • گرافیک خیره کننده و 3D
  • وجود هواپیما ها و نبرد های مختلف  و متنوع

موضوع دیگری که در بازی اندروید Sky Baron: War of Planes جای اشاره کردن دارد این است که بیشتر نبرد ها و هواپیما ها و حتی تجهیزات موجود از واقعیت برگرفته شده اند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پازل Alphabear 01.11.00 برای اندروید

Alphabear

Alphabear نام یکی از بهترین بازی های معمایی و پازلی آیفون می باشد که به تازگی برای اندروید نیز منتشر شده است و همانطور از نامش پیداست کار شما در رابطه با حروف الفبا و کلمات است. این بازی جذاب توسط کمپانی مشهور Spry Fox که در کارنامه خود عنوان محبوب Triple Town را نیز دارد تهیه شده است.
در این بازی شما باید تک تک حروف کلمات را هجی کنید و این کار با انتخاب خانه های حروفی که در اختیار دارید انجام می دهید و وقتی که از حروف کنارهم یا دیوار به دیوار استفاده کنید خرس بامزه و دوست داشتنی بازی پدیدار می شود که با هر بار استفاده بیشتر و پیوسته تر خرس هم رشد میکند و بزرگ تر می شود و شما هم امتیاز بیشتری کسب می کنید و زمانی که امتیازتان به اندازه کافی زیاد شد و به حد نصاب رسید برنده یکی از این خرس های می شوید که بصورت دائمی می توانید آن را نگه دارید و در مواقعی که راه حلی برای ادامه بازی پیدا نکردید این امکان را دارید از قدرت این خرس ها برای حل معما استفاده کنید برای مثال می توانند وقت بیشتری به شما دهند و یا امتیازتان را چند برابر کنند و یا کلمات را به شما نشان دهند و… . این بازی با تم و حال هوای کارتونی خود بسیار مناسب کودکانی که درحال یادگیری الفبا هستند مناسب می باشد ولی منظور ما این نیست که فقط کودکان باید از این بازی استفاده کنند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی God of gem 7.65.2 جم، اکسیر و طلای بی نهایت

God of gem

با دانلود بازی God of gem 7.65.2 برای اندروید به جم، اکسیر و طلای بی نهایت دسترسی پیدا کنید و لذت ببرید.!

غیر ممکن است که کاربر اندرویدی باشید و تا به حال یکبار بازی فوق‌العاده محبوب و پر مخاطب جهان کلش اف کلنز با صد میلیون دانلود را تجربه نکرده باشید این بازی اندروید  زیبا در سال 2012 توسط استودیوی بازی ساز فنلاندی منتشر شد که در همان ابتدای کار طرفداران زیادی را پیدا کرد. و نهایتا بعد از گذشت یک سال بازی در پلی استور نمایان شد. در بازی  God of gem 7.65.2تنها هدف سازنده کسب قدرت است که شما با ساخت قلعه و خرید سرباز به یک قهرمان و پادشاه تبدیل شوید برای رسیدن به این هدف بزرگ نیاز به جیم و الماس و اکسیر و معادن طلا و غیره که دستاورد های بازی می باشند است. به اصل مطلب رسیدیم این نسخه از بازی که God of gem نام دارد از بازی کلا جدا است و به زبان ساده تر بتوان گفت این نسخه هک شده بازی می باشد ولی همانطور که در جریان کار هستید سازنده بازی  God of gem 7.65.2 بسیار قدرتمند از آنی است که بتوان به این سادگی بازی را هک کرد ولی با استفاده از این برنامه راه های مختلفی را در دستور کار قرار داده اند هکر ها که شما میتوانید بازی را هک کنید البته در این باره چند نکته ضروری است که باید ان را بدانید. اولین نکته وجود سرور های اختصاصی در بازی بله کاملاً درست به همین خاطر است که بازی God of gem 7.65.2 قابل هک است سرور های اختصاصی برای این نسخه تعریف شده است و به علت این که کاربران زیادی در حال استفاده هستند برخی از مواقع با خطا های مختلف رو رو می شوید. دومین نکته حالت افلاین برنامه است که در برخی از مواقع به علت ترافیک بالای کاربران سرور قطع می‌شود و دیگر کار نمی کند این عمل بستگی به تعداد مراجعه شما دارد اگر در روز چند بار به سراغ برنامه بروید مطمئناً موفق می‌شوید که تجهیزات و جیم های خود را چند برابر کنید.در نهایت باید گفت که سازنده های این برنامه این قول را داده‌اند که سرور های بازی را افزایش دهند که بدون هیچ گونه مشکلی بازی کلش اف کلنز را هک کنید. نکته پایانی برنامه بدون هیچگونه دسترسی روتی قابل اجرا است.

هم اکنون بازی God of gem 7.65.2 را از سایت نیو فور اندروید برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2