دانلود بازی نید فور اسپید 2016 Need for Speed Most Wanted

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید 2016

دانلود بازی نید فور اسپید Need for Speed Most Wanted

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه 2016 از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی 2016 معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند 550 مگابایت دانلود دیتا و 1,900 مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فوق العاده هیجان انگیز فرمول 1 | F1 Challenge

با مسابقات فرمول 1 آشنایی دارید؟دوست دارید این بازی مهیج را در اندروید خود داشته باشید و لذت ببرید؟با ما با دانلود این بازی ماشین همراه باشید.

مسابقات فرمول 1 از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین رقابت هاست که در سراسر دنیا از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردار است، مسابقه ای که در آن ماشین های خاصی که یک نفره طراحی شده اند با رسیدن به سرعت های سرسام آور با یک دیگر رقابت می کنند، تنها تفاوت F1 در سرعت و نوع ماشین ها نیست بلکه در نوع هدایت و پیست نیز با سایر رالی ها تفاوت چشمگیری دارد. بازی F1 Challenge یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای تجربه رالی F1 است. بدون شک این بازی نسبت به سایر بازی های مشابه بهتر است چون اولا کاملا آفلاین ساخته شده است و برای تکمیل نصب آن نیازی به دریافت فایل از اینترنت نیست و دوم اینکه دیتای کامل آن بصورت رایگان منتشر شده است که اکنون می توانید آن را رایگان دریافت کنید، سوم اینکه دارای گرافیکی فوق العاده چشمگیر است با توجه به اینکه حجم بالایی هم ندارد و … که تمامی این ویژگی ها باعث شده است F1 Challenge به یک انتخاب مناسب برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده است.

بازی ماشین فرمول 1

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید : بازی نید فور اسپید

پیش نیاز : اندروید 2.0.1 و بالاتر

از صفحه اختصاصی بازی های ماشین سواری نیز دیدن فرمایید

ماشین های متنوعی در این گیم وجود دارد و در یک دسته بندی کلی می توان گفت حدود 12 ماشین با ویژگی های متفاوت در آن به چشم می خورد همچنین پیست ها و مسیر های مختلفی وجود دارد که می توانید در آن ها مسابقه دهید و در نهایت نیز در بین بازی یک راهنما در بازی وجود دارد که بهترین مسیر حرکت را برای شما مشخص می کند تا بهترین نتیجه را بدست آورید. در مسابقات فرمول 1 بر خلاف سایر مسابقات اتوموبیل رانی که در آن می توانید پس از تصادف به مسابقه ادامه دهید، در فرمول یک تنها یک اشتباه و تصادف می تواند شما را از گردونه مسابقات حذف کند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اتومبیل زره پوش با گرافیک باورنکردنی Armored Car HD

بازی هیجان انگیز اتومبیل زره پوش Armored Car HD

Armored Car HD 1.2.0

اگر شما هم از دوستدارن بازی های ماشین سواری هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که دانلود بازی Armored Car HD 1.2.0 را برای اندروید به هیچ وجه از دست ندهید زیرا بازی اتومبیل زرهی نه تها که یک بازی مسابقات اتومبیل رانی می باشد بلکه یک بازی اکشن نیز هست که در آن شما باید برای رسیدن به خظ پایان البته به عنوان نفر اول حریفان خود را یکی پس از دیگری از سر راه بردارید برای این کار شما می توانید از سلاح های گوناگونی نیز بهره ببرید. این بازی زیبا دارای حجم نسبتا کمی با توجه به گرافیک فوق العاده و کیفیت بالایی که دارد دارا می باشد و به سادگی بر روی اکثر تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید نصب خواهد شد.

پیش نیاز: اندروید 2،3،3 و بالاتر

با استفاده از بازی بسیار مهیج Armored Car HD 1.2.0 شما می توانید اوقات فراغت خود را به گونه ای کاملا هیجان انگیز پر کنید. این بازی زیبا دارای گیم پلی فوق العاده ای می باشد به گونه ای که حتی اگر آن را برای مدت طولانی بازی کنید از آن خسته نخواهید شد. در این بازی زیبا شما باید از میان 8 اتومبیل مسابقه ای موجود یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از آن به میدان مسابقه و نبرد با حریفانتان بروید و آن ها را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و به عنوان نفر اول به خط پایان برسید دقت داشته باشید که در طول مسابقه بهتر است که از مسیر های مشخص شده عبور کنید زیرا با انجام این کار سرعت شما افزایش پیدا خود کرد و همچنین سعی کنید تمامی پولی را که در هر مرحله وجود دارد بدست بیاورید تا بتوانید با استفاده از آن اتومبیل خود را به سلاح های پیشرفته و همچنین نیتروژن مجهز کنید و با این کار انجام مسابقه را برای خود ساده تر کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین مسابقه سرعت Redline Rush

 دانلود بازی ماشین سواری

بازی های ماشین

آیا می خواهید با بازی ماشین سواری حرفه ای مسابقه سرعت از سرعت بالای ماشین خود لذت ببرید و مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟

پيش نياز : آندرويد 4.0 و بالاتر
Redline Rush يک بازي بسيار جذاب و پر مخاطب اتومبيل راني ميباشد که توانسته است با گرافيک بالا خود و امکانات زياد خود را از رقباي خود پيشی بگیرد.در اين بازي علاوه بر مسابقه دادن با رقباي خود ماشين هاي پليس با سرعت بالا را نيز در پيش رو داريد که مزاحمت زيادي را براي شما ايجاد ميکنند ولي با وجود نيتروژن هايي که در اختيار شما قرار داده ميشود ميتوانيد آن ها را از پيش روي برداريد.از ديگر ويژگي هاي اين بازي ميتوان به جاده هاي مختلف و ماشين هاي متفاوت با سرعت هاي بالا اشاره کرد. هم اکنون ميتوانيد اين بازي زيبا و هيجاني را که از گرافيک بالايي برخوردار ميباشد را از سايت نيو فور آندرويد دريافت نماييد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اتومبیل سواری در جزیره Beach Buggy Blitz

 دانلود بازی جدید ماشین سواری 2013

بازی ماشین

 پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری در اندروید هستید و می خواهید تجربه ی متفاوتی از بازی های اندروید داشته باشید این بازی را دانلود کنید! شما در يک جزيره ي خاکي زنگي ميکنيد و پسر بچه اي که شخصيت اول بازي را اجرا ميکند عاشق ماشين سواري در جزيره است . جزيره اي که دراراي خانه هاي گلي و جنگل هاي انبوه است.دز اين مجموعه ميتوانيد در اين جزيره به گش تو گزار بپردازيد و موجودات خطرناک آنجا را که مانع شما ميشوند از سد راه برداريد.

در این بازی از ویژگی های جالبی مانند نیتروژن و امکان سفارشی کردن ماشین ها وجود دارد که در کنار ویژگی های مناسب ان بهره برده شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر