دانلود برنامه دستیار مجازی Bixby 1.0.01-110 برای اندروید

دستیار مجازی بیکس بای – Bixby

دستیار مجازی بیکس بای - Bixby

همانطور که استحضار دارید شرکت سامسونگ چندی پیش گوشی موبایل گلکسی اس 8 را عرضه کرد. این گوشی موبایل تفاوت های نرم افزاری فراوانی با نسخه های قبلی سری S داشت از جمله افزوده شدن دستیار صوتی فوق العاده قدرتمند Bixby که به شما اجازه می دهد تا با فرماین صوتی کار های مختلف و متنوعی را انجام دهید با این تفاوت که به گفته شرکت سامسونگ برنامه بیکس بای برخلاف برنامه های مشابه که بیشتر جنبه سرگرمی داشتند (برای مثال می توانستید نام رئیس جمهور آمریکا و یا طول مجسمه های مشهور دنیا را از آن ها بپرسید) می تواند کار های مختلفی مانند رززو هتل را انجام دهید. برنامه Bixby بصورت پیشفرض برروی گوشی های Galaxy S8 نصب است اما با استفاده از روش زیر می توانید آن را برروی گوشی گلکسی اس 7 هم نصب کنید.

آموزش نصب برنامه Bixby برروی Galaxy S7:
– ابتدا لانچر Galaxy S8 را از این لینک دانلود و نصب کنید کنید
– سپس برنامه Bixby را از این لینک دانلود و نصب کنید
– پس از نصب برنامه با کشیدن صفحه به سمت چپ برنامه اجرا می شود

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم AndroVid Pro Video Editor 2.4.6

بیشتر کاربران اندروید از این موضوع اطلاع ندارند که در خود گوشی می توان فیلم هایی را که توسط دوربین گوشی شان گرفته اند، ویرایش کنند و به آن افکت هایی برای هرچه زیباتر شدنش اضافه کند. این کار را همچنین برای ویدئو کلیپ های دیگر که داخل گوشی تان است نیز می توانید به سادگی انجام داده و تغییرات دلخواه خودتان را روی انها اعمال کنید. نرم افزارهای بسیار زیادی نیز در همین زمینه برای اندروید عرضه شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و کاربران می تواند بنا به نیاز خود یکی از انها را نصب نمایند. اما یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزارها در همین زمینه AndroVid Pro Video Editor 2.4.6 نام دارد که قابلیت ویرایش کامل ویدئوها و شخصی سازی انها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

AndroVid Pro Video Editor 2.4.6

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

با دانلود این نرم افزار برای اندروید میتوانید به سادگی یک یا چند ویدئو مختل را با هم دیگر ادغام کرده و از آن یک ویدئو واحد بسازید. شما می توانید توسط AndroVid Pro Video Editorبخش هایی از یک فیلم را به دلخواه خود در کمترین زمان ممکن حذف کنید و باقی مانده آن را ذخیره کنید. این اپلیکیشن این قابلیت را دارا می باشد تا ویدئو ها را در پلیر داخلی خود با کیفیت بسیار بالا پخش نماید تا ان را مشاهده کنید. قابلیت مرتب سازی ویدئوها و دسته بندی آنها یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد. از جمله ویرایش هایی که توسط AndroVid Pro Video Editor می توانید بر روی فیلم های خود انجام دهید می توان به قابلیت اضافه کردن قاب های بسیار زیبا بر روی فیلم ها، افزودن افکت های متنوع و دیدنی، اضافه کردن حاشیه های مختلف به اطراف ویدئو، تبدیل کردن فیلم ها به فرمت ها مختلف، خارج سازی صدا از فیلم و … اشاره داشت. در آخر می توانید فیلم ساخته شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. AndroVid Pro Video Editor زبان های انگلیسی و عربی را به صورت کامل پشتیبانی می کند. در نسخه جدید این برنامه مشکلاتی که در نسخه های قبلی وجود داشت حل شده اند و شاهد باگ های نسخه های قبلی نخواهد بود.

دانلود / توضیحات بیشتر