دانلود آنتی ویروس اندروید 360 Security – Antivirus Boost 3.5.8

دانلود آنتی ویروس اندروید 360 Security - Antivirus Boost

360 Security – Antivirus Boost مطمئناً تا به حال به این مسئله پی برده اید که با پیشرفت روز به روز بد افزار های مختلف شما را برای نصب برنامه های مختلف باز می دارد و همچنین سیستم عامل اندروید را تحریک می کنند. این بد افزار ها ممکن است به گوشی شما ضربه های مختلف بزنند از جمله کند شدن گوشی و یا ریبوت گوشی که همان خاموش روشن مکرر است و یا حتی به خطر افتادن اطلاعات شخصی موجود در آن. برنامه Security – Antivirus FREE 360 به صورت رایگان برروی گوشی اندرویدی شما برای این که تمامی مشکلات شما را از بین ببرد نصب خواهد شد. اسکن کلی از تمامی فایل های شما حتی برنامه های از قبل نصب شده، این توانایی یکی از برجسته ترین ویژگی های این برنامه اندروید می باشد به این معنی که در صورتی که هر کدام از برنامه ها مشکوک باشند و یا کد نویسی و امنیت استانداردی نداشته باشند توسط برنامه شناسایی می شوند و با اخطار از شما می خواهد که آن را حذف کنید. حذف برنامه اجباری ندارد یعنی شما می توانید پیام را پنهان کنید و یا آن را حذف کنید و دومین ویژگی 360 Security – Antivirus Boost که برای کسانی پیشنهاد می شود که با مشکل کند شدن و کمبود حافظه رو به رو هستند کافیست به حالت Cleaner یا پاک کننده بروید؛ این برنامه تمامی پوشه های ساخته شده توسط برنامه ها را بررسی می کند و در صورتی که هر فایل اضافی را ببینید سریع آن را حذف می‌ کند همچنین اپلیکیشن هایی که قبلاً کش ساخته اند و شما برنامه را حذف کرده اید کش آن را هم حذف می‌ کند. به سراغ سومین ویژگی برنامه می رویم که حالت ضد سرقت است که به وسیله آن هیچ وقت گوشی شما دزدیده نخواهد شد. برنامه ویژگی های دیگری همچون مدیریت کامل پیامک ها و تماس های شما را دارد و به کمک آن می توانید از برنامه های خود به صورت رایگان و بدون هیچ گونه دسترسی پشتیبانی یا بکاپ تهیه کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود ورژن جدید نرم افزار آنتی ویروس قوی Security Pal Premium 1.4

نرم افزار امنیتی Security Pal Premium 1.4

با دانلود یک نرم افزار امنیتی برای اندروید موافق هستید؟آنتی ویروس Security Pal Premium 1.4 ابزاری قوی برای حفاظت اندروید شما در برابر انواع ویروسها و سایر بدافزار ها است.

اگر قصد دارید تا امنیت گوشی و تبلت اندرویدی خود را بطور کامل تامین کنید من به شما استفاده از اپلیکیشن Security Pal Premium را معرفی می کنیم که یکی در بین محبوب ترین برنامه های امنیتی اندروید در Google Play قرار دارد به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم تا آخرین نسخه موجود آن را مثل همیشه بصورت رایگان در سایت جدید برای اندروید قرار دهم و امیدوارم از استفاده آن لذت کامل را ببرید. این برنامه که توسط Maypal Apps ساخته شده است توانایی های زیاد و متنوعی دارد اما اصلی ترین آن یافتن بد افزار هایی مثل ویروس ها و تروجان هاست که این کار را با سرعت و دقتی باورنکردنی انجام می دهد البته همانطور که از نسخه این نرم افزار پیداست که به تازگی طراحی و منتشر شده است اما شرکت سازنده آن به کاربران خود قول داده است که بصورت مداوم و همیشگی آپدیت های جدیدی را برای کامل تر کردن پایگاه داده آنتی ویروس خود منتشر کند پس می توان آینده ی روشنی را برای این آنتی ویروس جدید تصور کرد.

همانطور که گفته شد اپلیکیشن Security Pal Premium توانایی های فوق العاده ای دارد از جمله اینکه می تواند برنامه های مختلفی را که برروی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید شناسایی و برروی آن ها قفل بگذارد درضمن این برنامه می تواند همانند نرم افزاری بهینه ساز عمل کند و با گشتن در حافظه، فایل های کش و بی استفاده را یافته و آن را حذف کند و به این شکل سرعت دستگاه شما را تا حدی که از این طریق امکان پذیر است افزایش دهد، تمام این ویژگی ها + توانایی یافتن و حذف ویروس ها این نرم افزار آنتی ویروس  را به گزینه ای کامل تبدیل کرده است. در انتها لازم است به محیط ساده و حجم پایین Security Pal Premium اشاره کرد بگونه ای که استفاده طولانی مدت از آن همانند برنامه های مشابه باعث کاهش سرعت گوشی یا تبلت شما عزیزان نخواهد شد پس زمان را فرصت را از دست ندهید و همین حالا این آنتی ویروس و برنامه بهینه ساز کامل و رایگان را از سایت New4Android دانلود و نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر