دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بوکس فولاد واقعی Real Steel HD 1.22

با دانلود یک بازی با کیفیت hd موافق هسیتد؟با ما با دانلود بازی Real Steel HD 1.22 همراه باشید تا لذت یک بازی بوکس واقعی را بچشید!

یک بازی بوکس جذاب و گرافیکی می تواند بسیار سرگرم کنند و هیجان انگیز باشد. Real Steel HD نام یکی از جدیدترین و البته بهترین بازی های بوکس است که برای گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. در این بازی که دارای گرافیک فوق العاده بالای اچ دی است شما شاهد جنگ نبرد به تن بین ربات های آهنین خواهید شد و شما هم باید با انتخاب بهترین ربات از بین آدم آهنی های موجود، وارد این رقابت سنگین و جالب شوید. هر ربات ویژگی های خاص خود را دارد که در زمان انتخاب آن ها می توانید با مطالعه آن ها و با توجه به سبک و نوع مبارزه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. هرچه پیش می روید مسابقات سخت تر و پچیده تر خواهند شد البته این موضوع برای تماشاچی های (انسان) که دور رینگ مسابقه را فراگرفته اند جذاب تر خواهد کرد.

بازی بوکس اندروید
اگر حجم این بازی بنظراتان زیاد است، ما به شما بازی بوکس خنده دار را پیشنهاد می کنیم

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

با ما همراه باشید، بازی های جذاب تری برای دانلود وجود دارند | بازی های اندروید

در پایین صفحه بازی شما کلید های مجازی کنترل بازی را در اختیاز دارید که با سه کلید سمت چمپ می توانید حرکاتی مثل مشت از چپ و یا راست قرار دارند و با کلید های سمت چپ می توانید آدم آهنی خود را جا به جا کنید تا از زیر مشت های مداوم دشمن فرار کنید. مسابقات در مکان های مختلفی انجام می شود، از خیابان ها گرفته تا رینگ ها و باشگاه های مخصوص، دشمنانتان نیز از انواع مختلفیست که این یعنی در هر مسابقه باید سبکی جدید را برای از پای دراوردن ربات های فولادی بکار گیرید که البته این موضوع خود می تواند بازی را از حالت یکنواختی خارج کند. بازی فولاد واقعی برخلاف برخی دیگر از بازی های بوکس که آنلاین هستند، کاملا آفلاین است و پس از نصب و کپی کردن دیتای بازی، دیگر نیازی به اتصال به اینترنت نیست.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن نبرد فضایی به سبک جنگ ستارگان | Tiamat X 1.0.3

دانلود بازی اندروید  Tiamat X 1.0.3

معمولا بازی های اکشن در بین تمامی سبک ها از جذابیت بیشتری برخردار هستند، بازی هایی مثل ندای وظیه و کانتر اما این بازی ها همگی هم حجم بالا و هم به سخت افزار حرفه ای نیاز دارند اما در بین بازی های اکشن بازی های ساده ای نیز وجود دارند که حجم چندانی ندارند اما در مورد سرگرم کننده بدون حتی از بازی های گرافیکی محبوب تر هستند، بازی Tiamat X 1.0.3 هم یکی از این دسته بازی های محبوب و ساده است. در  بازی نبرد فضایی که سبکی نظیر و مشابه بازی جنگ ستارگان را داراست شما باید یک سفینه جنگی کوچک را هدایت کنید و در مراحل مختلفی که در پیش دارید سایر دشمنان خود را نابود کنید. داستان بازی نبرد فضایی از این قرار است که دشمنان به سرزمین شما حجوم آورده و شما باید در مقابل آن ها ایستادگی کنید.

با ما با دانلود بازی اکشن نبرد فضایی به سبک جنگ ستارگان برای اندروید همراه باشید.

Tiamat X 1.0.3 بازی جنگ های فضایی

پیش نیاز بازی نبرد فضایی : اندروید 2.1 و بالاتر

سفینه شما مانند سفینه های دشمن می تواند از سلاح ها و تجهزیات مختلفی مثل موشک ها استفاده کنید که البته برای دستیابی به این تجهیزات حتما شما باید به سطح خاصی از امتیاز رسیده باشید در غیر این صورت تنها می توانید از همان مسلسل ساده و البته قدرتمند پیش فرض استفاده کنید. در حین انجام بازی نبرد فضایی علاوه بر اینکه تعداد و تجهیزات دشنمان شما دستخوش تغییرات می شود بلکه موانع طبیعی مختلفی نیز در سر راه شما قرار می گیرند که در نهایت همگی باعث خواهند شد که شما نتوانید بازی را براحتی ادامه دهید. همانطور که گفته شد این بازی اندروید بسیار شبیه به نسخه کلاسیک بازی جنگ ستارگان است اما با این تفاوت که این بازی در محیط های مختلف و همراه دشمنان و سلاح های گوناگون انجام می شود و همین موضوع باعث شده است تا این بازی فوق العاده ساده، کم حجم که حتی با نسخه های قدیمی اندروید سازگار است و براحتی برروی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل اجراست در بین بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد تا جایی که امتیاز آن در گوگل پلی به پنج / از پنج برسد که همین خود نشان دهنده جذابیت Tiamat X است. . درضمن از سایر ویژگی های این بازی باید به موزیک متن و مراحل مختلف و گوناگون اشاره کرد.شما هم می توانید در جمع دانلود کنندگان این بازی قرار بگیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی معمایی جذاب Grimma 1.1 برای اندروید

اگر از بازی های موجود خسته شده اید به طوری که حوصله شما را سر می برند و به دنبال یک سبک جدید از ازی می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی Grimma 1.1 را دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب با استفاده ا این با سبک جدید از بازی ها آشنایی خواهید شد که در آن شما باید با اشاره و کلیک کردن مراحل مختلف بازی را پشت سر بگذارید و برای عبور از هر یک از مراحل بازی هوش خود را بکار ببندید و معماهایی را که برای شما طرح می شود را حل کنید.

بازی معمایی اندروید

پیش نیاز :اندروید 2.2 و بالاتر

امروز یک بازی سرگرم کننده را برای شما آماده کرده ایم که برای انجام آن نیاز است که هوش خودرا بکار بگیر ید در بازی Grimma 1.1 قصه به این صورت است که شاهزاده خانوم بسیار زیبایی به دست یک جادوگر خطرناک به نام گریما در قلعه ای اسیر شده است و در اینجاست که شما باید در نقش یک شوالیه قهرمان وارد داستان بشوید و برای نجات شاهزاده و آ زاد کردن آن به جنگ با جادوگر بروید اما باید بدانید که این قلعه نفرین شده است و هر کس که قصد ورود به آن را داشته باشد با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد و اتفاقات بدی برای او خواهد افتاد. برای عبور کردن از هر مرحله بازی شما باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد معمای مرحله را حل کنید و به این ترتیب به مرحله بعد از بازی راه پیدا کند تا به این ترتیب بتوانید در انتها شاهزاده را از چنگ گریما نجات بدهید. بازی زیبای Grimma 1.1 دارای گرافیکی بسیار جذاب به همراه گیم پلی متفاوتی می باشد که باعث می شود شما از انجام این بازی حتی برای زمان های طولانی نیز خسته نشوید این بازی همچنین دارای موسیقی متن زیبایی می شود که باعث بالا رفتن حس پویایی در بازی می شود. این بازی زیبا از آن دسته بازی های فکری می باشد که می تواند برای هر فردی مناسب باشد به گونه ای که با انجام آن خواهید توانست که به تقویت هوشتان کمک کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر