دانلود نرم افزار بک آپ گیری آسان Ease Backup 1.04

 دانلود نرم افزار بک اپ گیری کامل

نرم افزار های اندروید

 

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزاری جدید در زمینه بک آپ گیری از اطلاعات دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Ease Backup یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه بک آپ گیری و سینک اطلاعات دستگاه های آندرویدی است. این نرم افزار با ابزارهایی قدرتمند و ساده ، به شما این امکان را می دهد که از انواع اطلاعات موجود در دستگاه هایتان نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده و در زمان های آنیده از آنان بهرمند شوید. این نرم افزار با امنیت بسیار بالای خود ، به شما این امکان را می دهد که اطلاعات پشتیبان گرفته شده را با سایر دستگاه ها به سادگی سینک کنید. این نرم افزار قادر است بک آپ های شما را در مموری کارت و یا فضای ابری ذخیره سازی کند ، این نرم افزار با ظاهر کابر پسند و ساده ای که دارد ف تنها با انتخاب چندین گزینه ساده امکان پشتیبان گیری از انواع داده ها را برایتان فراهم می کند.

از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

پشتیبان گیری از اپلیکیشن ها در قالب فایل های APK ، پشتیبان گیری از دفترچه تلفت به همراه تصاویر آنان ، پشتیبان گیری از پیامک ها ، پشتیبانی گیری از MMS ها ، پشتیبان گیری از گزارشات تماس و بوک مارک ها ، پشتیبان گیری از تنظیمات فعلی دستگاه و حتی رینگتون ها و والپیپرها ، پشتیبان گیری از پسورد WiFi و حتی ویدجت های شما !

نکته : کاربران دستگاه های روت شده ، اگر در بک آپ گیری با مشکل مواجه شدید ، نسخه SuperUser دستگاه را بروز رسانی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر