دانلود نرم افزار Getjar Paid Apps for Free 4.6 بانک اندروید,جاوا و سیمبیان

دانلود Getjar  Paid Apps for Free

Getjar Paid Apps for Free نام نرم افزار بسیار مفید و کاربردی جدید برای اندروید است که با دانلود ان میتوانید بانک کامل از بازی ها و برنامه اندروید,سیمبیان و جاوا داشته باشید.

قبل از معرفی Getjar Paid Apps for Free باید گفت که در دنیای فناوری روزانه صدها بازی و نرم افزار مختلف برای سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف منشتر می شود که یافتن بازی های های دلخواه و نرم افزار های کاربردی در آن ها کار بسیار دشواری است درضمن یافتن سایت یا مرجعی که لینک دانلود صحیح و درستی داشته باشد کار را برای کاربران سخت تر و دشوار تر می کند زیرا بیشتر سایت ها انگلیسی زبان برنامه ها را بصورت رایگان منتشر نمی کنند به همین دلیل نرم افزاری مانند Getjar می تواند کمک شایانی به شما کند چون آن را به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین بانک های نرم افزار و بازی می دانند. این برنامه که حجم فوق العاده کمی هم دارد ( در حدود 1.5 مگابایت) و براحتی برروی نسخه های جدید و قدیمی اندروید هم قابل نصب است، پس از اتصال شما به اینترنت لیستی شمال جدید ترین و محبوب ترین گیم ها و اپلیکیشن های اندروید، جاوا، و سیمبیان را برای شما عزیزان به نمایش در می آورد، سپس شما می توانید در می توانید در میان ها به جستجو پرداخته و پس از انتخاب گزینه مناسب اطلاعاتی کامل از آن را دریافت و درصورت نیاز در همان لحظه و بصورت رایگان آن بازی یا برنامه کاربردی را نصب کنید. یکی دیگر از ویژگی های Getjar Paid Apps for Free این است که اگر از یک گیم و اپلیکیشن چند نسخه مختلف وجود داشته باشد همگی آن ها را برای شما به نمایش در می آورد تا نسخه مورد نظر خود را نصب کنید.با نصب Getjar حتی می توانید از گزینه ها و آپشن های اضافی ( مثل سکه های بیشتر ) برای برخی از بازی ها برخوردار شوید پس به هیچ عنوان این نرم افزار جالب و مفید را از دست ندهید و همین حالا آن را بصورت رایگان دریافت کنید.

نکته مهمی که در مورد این گت جار وجود دارد این است که با وجود اینکه این نسخه تنها برروی اندروید قابل نصب است اما در مواردی می توان با استفاده از آن برنامه های سایر سیستم عامل ها مثل جاوا و سیمبیان را دانلود کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تنظیم نور صفحه نمایش Disco Light LED

 دانلود نرم افزار جدید تنظیم نور موبایل

 پیش نیاز : آندروید 2,2 و بالاتر

آیا شما هم می خواهید با یک نرم افزار کاربردی برای اندروید نور صفحه نمایشگر اندروید خود را کنترل کنید و به چشم های خود آسیب کمتری بزنید؟

Disco Light LED Flashlight يکي از نرم افزار هاي کاربردي براي آندرويد در زمينه ي نور موبایل شما ميباشد که به وسيله ي آن قادر خواهيد بود بر روي صفحه ي مانيتور موبايل خود کنترل و مدیریت دقیقی داشته باشید . اين نرم افزار در واقع نور زيادي را براي شما فراهم ميسازد که شما قادر خواهيد بود به اشکال مختلف اين نور را هدايت نماييد.

* حالت نور فلش (فلش روشن / چشمک زن).
* حالت مورس متن دلخواه خود, در استفاده از کد مورس
* قابیلت بهره بری از سنسور شتاب سنج برای روشن و خاموش کردن صفحه
* حالت شبيه سازي نور پليس
* پشتيباني از ويجت (چراغ قوه / مشعل نور)

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Anti-Virus Pro – Tablet v3.0.3

 دانلود نرم افزار آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس اندروید Anti-Virus Pro - Tablet v3.0.3

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Anti-Virus Pro – Tablet v3.0.3 جامع ترين نرم افزار امنيتي جهان است که در حال حاضر نسخه اندروید آن با قابلیت نصب در موبایل و تبلت ان آماده ی دانلود شده است. اندروید خود را تنها با يک کليک ایمن نگاه داريد.
نرم افزار امنیتی Anti-Virus Pro تلفن همراه  شما را از  ویروس ها، malware و SMS های اسپم رها خواهد ساخت. اسکن برنامه ها، فایل ها و اطلاعات گوشی به صورت بلادرنگ، بک آپ گیری از برنامه ها، محدود سازی برنامه هایی که سرعت گوشی را کم کرده اند، حفاظت از میل ها و… از ویژگی های این برنامه می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر