دانلود بازی بسکتبال حرفه ای Real Basketball v1.9.3

 دانلود بازی ورزشی بسکتبال

بازی های اندروید ورزشی

 

آیا دوست دارید در دستگاه آندرویدی خود به انجام یک بازی هیجان انگیز ورزشی بپردازید، بازی جدید بسکتبال حرفه ای با امکانات نامحدود را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Real Basketball یک بازی اعتیاد آور برای طرفداران ورزش بسکتبال است ، که به شما امکان انجام بازی ها تک و چند نفره را می دهد. در این بازی سرگرم کننده می توانید مهرات های بسکتبالی خود را مشاهده کنید ، همچنین قادر هستید به انجام بازی های آنلاین با افراد مختلف از سراسر دنیا بپردازید. بنابراین در این حالت شما با هوش مصنوعی طرف نیستید ، در انجام بازی های آنلاین ، شما باید برای انجام بازی با مردم واقعی آماده شوید. استایل بازیکن خود را از روی مدل ها و استایل های معروف انتخاب کنید. حالت سرگرم کننده با 6 مدل مختلف از بازی که به شما امکان چک کردن رتبه ها بعد از پایان هر بازی را می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه ای که در پیش روی شماست ، این است که این بازی دارای هیچگونه محدودیتی نیست ، تمامی سطوح باز هستند و شما می توانید از همان ابتدا به تمامی بخش های بازی دسترسی داشته باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی باز کردن انواع اسلحه ها Gun Disassembly 2 11.8.0

 دانلود بازی جدید اسلحه ها

بازی اسحه ای جدید اندروید

 

بازی جدید برای اندروید خودتون میخواید؟آیا به باز و بسته کردن اسلحه های مختلف علاقمند هستید؟ ایا دوست دارید که نحوه باز و بسته کردن اسلحه های مختلف را بیاموزید؟ پیشنهاد می کنیم در این مطلب ما را همراهی کنید !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به دنیای اسلحه ها قدم بگذارید ! به گونه ای که تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده اید ! در این بازی 72 نوع اسلحه مختلف در پیش روی شماست که می توانید هریک را باز و بسته کنید ، لازم به ذکر است که تک تک بخش ها و قسمت های اسلحه ها به طور دقیق قابل مشاهده هستند. در این بازی می توانید تمامی اسلحه ها را در نمای 3 بعدی ببینید و اطلاعات مهمی را در مورد نحوه عملکرد داخلی آنان بیاموزید. در یکی از حالات پیشرفته ی بازی ، می توانید در زمینه سرعت باز و بسته کردن اسلحه ها خود را محک زنید ، رقابت جالبی را با افراد مختلف در سراسر دنیا خواهید داشت ! بیش از 5300 بخش مختلف با افکت ها و صداهای مرتبط با قسمت های سلاح ها ، انجام بازی در 5 حالت مختلف ، امکان خرید کالکشن های جدیدتر از داخل بازی ، به روز رسانی با اسلحه های جدید و… از مهم ترین امکانات این بازی محسوب می شود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود مرورگر جدید و پرسرعت Mercury Browser 1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر وب

نرم افزار اینترنت اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر وب قدرتمند و بسیار پرسرعت بهتر از همیشه در اندروید خود وبگردی کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، نهایتاً نسخه آندرویدی مرورگر محبوب و پرسرعت Mercury Browser منتشر شد. مدت ها بود که این مرورگر محبوب ، تنها در دستگاه های آیفون و آیپد قابل استفاده بد ، اما اکنون شاهد انتشار نسخه رسمی این مرورگر محبوب برای سیستم عامل آندروید هستیم. نسخه آندرویدی مرورگر Mercury Browser با ویژگی هایی زیبا و پرسرعت ، وبگردی در دستگاه های قابل حمل را برایتا لذت بخش تر از همیشه می کند. Mercury به شما امکان باز کردن آدرس های اینترنتی و جستوجوها را در یک چشم به هم زدن می دهد ، قابلیت هایی نظیر پلاگین ها ، عوامل کاربری ، کنترل حرکتی ، ذخیره سازی خودکار فرم ها و… به کاربر احساس خوشایندی را در هنگام وبگردی می دهد. Mercury در دیوایس های آندرویدی ، دیوارهای بسیاری را برای محافظت از پسوردهای امنیتی شما قرار داده است ، حالت Private و محافظت از پسوردها و پاک سازی کوکی ها و تاریخچه ها ، همه عواملی هستند که امنیت شما را در هنگام استفاده از Mercury تأمین می کنند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی چراغ جادو Akinator the Genie 2.4

 دانلود بازی زیبای چراغ جادو

بازی اندروید جادویی

 

آیا دوست دارید با یک بازی بسیار سرگرم کننده و تا حد بسیار عجیب برای اندروید ، اوغات فراغت خود را بگذرانید؟ پیشنهاد می کنیم در این مطلب ، با معرفی بازی Akinator همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم با معرفی Akinator ، بازی با ذهن شما را آغاز کنیم. در این بازی شما در ابتدا به یک شخصیت فکر می کنید ، این شخصیت می تواند ذهن شما را بخواند و نام شخصی را که به آن فکر میکنید را اعلام کند ! بله درست متوجه شدید ! روال انجام بازی به این صورت است که با انتخاب نام یک شخصیت در ذهن ، سوالات Akinator از شما شروع می شود. این شخصیت با پرسش تعدادی سوال ساده نظیر محل زندگی شخص مورد نظر ، سن ، شغل و… در نهایت نام و تصویر شخص مورد نظر شما را برایتان به نمایش می گذارد. تصور نکنید این بازی فقط شامل حدس شخصیت های خارجی می شود ! شخصیت های معروف ایرانی نیز در این بازی گنجانده شده اند ، شما می توانید هر بار شخصیت های مختلفی را امتحان کنید ، برای مثال می تواند به فوتبالیست محبوب یعنی علی دائی ، یا بازیگرانی نظیر بهنوش بختیاری ، مهران مدیری و… اشاره کرد. علاوه بر این ها ، شما می توانید شخصیت مورد نظر خود را نیز به صورت سفارشی در این بازی بگنجانید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب و بسیار زیبای خانه سازی TETRIS® 1.0.12

دانلود بازی جدید و گرافیکی خانه سازی بازی خانه سازی اندروید

آیا دوست دارید با انجام یک بازی زیبا ، خاطره ی بازی های گذشته در زمان کنسول های دستی و آتاری در اندروید شما زنده شود؟ پیشنهاد می کنیم بازی تتری سرا از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

در نسخه جدید بازی محبوب تتریس ، شاهد سازگاری هایی بیشتر با محیط های اجتماعی هستیم. با انجام مراحل مختلف از این بازی و پیش روی در سطح امتیازات ، قادر هستید امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در بازی تتریس شما قادر هستید در یک سطح ، به صورت تک به انجام مراحل بپردازید و از ویژگی های اجتماعی جدید در آن نهایت استفاده را ببرید. در حرکات کنترلری جدیدی که در نسخه جدید این بازی گنجانده شده است ، می توانید همانند حرفه ای ها حرکاتی جدید را عملی کنید ، قطعات مربوط به هر مرحله را با کشیدن روی صفحه لمسی تغییر شکل داده و آنان را در جای مخصوص خود قرار دهید ، با گذر از مراحل پیش رویتان می توانید قدرت خود دو چندان کرده و از آنان در مراحل دشوارتر بهرمند شوید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر