دانلود بازی زیبای پرورش ماهی در آکواریم اندروید | Fish Live 1.3.7

آیا شما نیز یکی از علاقه مندان به نگه داری از آکواریوم هستید اما به دلایلی قادر به نگهداری از آن در خانه نیستید؟ اصلا نگران نباشید. این بار برایتان بازی Fish Live 1.3.7 را آماده دانلود کرده ایم که قابلیت شبیه سازی یک آکواریوم به صورت مجازی را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا به واسطه آن کاربران بتوانند یک آکواریوم مجازی در گوشی شان داشته باند و آن را مدیریت کنند. این بازی دقیقا می تواند یک آکواریوم مجازی را با تمام امکانات لازم برای کاربران شبیه سازی کند تا کاربران لذت مدیریت آکواریوم را تجربه نمایند. در این بازی اندروید خودتان انتخاب خواهید کرد که کدام ماهی ها در آب قرار داشته باشند. شما می توانید ماهی های مختلف خریداری کنید که هرکدام از آنها دارای قابلیت های مختص به خود می باشند و ظاهرشان با یک دیگر تفاوت دارد. قیمت این ماهی ها با هم دیگر فرق دارد!با ما با دانلود این بازی زیبا همراه باشید.

Fish Live 1.3.7 بازی پرورش ماهی

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

شما می توانید از گل و گیاهان و ابزارهای دیگر برای تزئین کردن آکواریوم خودتان استفاده کنید تا یک آکورایوم زیبا و جذاب ایجاد کنید. قابلیت خریداری وسایل مختلف نظیر غذا نیز قرار دارد که البته برای خرید آن ها نیاز به پول خواهید داشت. شما می توانید این پول را از طریق فروش ماهی ها تامین کنید. باید دقت بسیار زیادی در نگه داری و به خصوص بهداشت آکواریوم خود داشته باشید چرا که ماهی ها بسیار حساس هستند. برخی اوقات پیش می اید که بعضی از ماهی ها مریض می شوند. در این هنگام باید با خریداری کردن داروی متناسب با آن مریضی بتوانید از شیوع آن در بین ماهی های دیگر جلوگیری کرده و همچنین در کناره آن ماهی مریض را نیز درمان کنید تا آن را از دست ندهید.

این بازی دارای گیم پلی فوق العاده اعتیادآور می باشد. پس اگر به دنبال بازی هستید که بتواند ساعات بسیار زیادی شما را سرگرم کند توصیه می کنیم به هیچ وجه Fish Live For Android را از دست نداده و آن را با لینک مستقیم در ادامه دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر