دانلود نسخه سوم بازی محبوب پرش های Doodle Jump v3.0

آیا شما هم به سری بازی های کم حجم برای اندروید و در عین حال ، لذت بخش و دوست داشتنی علاقمند هستید؟ در این مطلب قصد داریم شما کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت نیو فور آندروید را با نسخه سوم بازی دوست داشتنی پرش های کاراکتری جذاب با نام Doodle آشنا کنیم.پس با ما در ادامه با دانلود این بازی همراه باشید. تقریباً می توان گفت بازی محبوب و پرطرفدار Doodle Jump دارای قدمتی بسیار طولانی است ؛ به گونه ای که اولین نسخه های آن در نگارش های اولیه سیستم عامل آندروید دیده میشد. اکنون پس از مدت ها انتظار و انتشار آپدیت های جزئی ، شاهد انتشار یک به روز رسانی عمده و اساسی در این بازی هستیم. نسخه سوم بازی Doodle Jump ، توسط تیم سازندگان نگارش های اولیه توسعه داده شده و تمامی نکات و ویژگی های کلیدی سنتی نگارش های قبل در آن رعایت شده است. پیشنهاد می کنیم با دانلود بازی Doodle Jump ، خودتان دلیل جذابیت آن را کشف کنید ! Macworld این بازی را یک بازی فوق العاده در سبک میکرو ، بسیار اعتیادآور و نزدیک به واقعیت توصیف می نماید. پس ما را در معرفی تکمیلی ویژگی های این بازی برای اندروید همراهی نمائید.

بازی پرش برای اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

تا چه مقدار می توانید پرش کنید؟ سفر Doodle در این مسیر در صفحه ای کاغذی و فانتزی دنبال می شود ، در این مسیر بایست از سکوها به سمت بالا حرکت کنید ، ضمن اینکه مهم ترین نکته جذاب در این بازی کنترل کاراکتر اصلی با حرکت دادن دستگاه آندرویدی به حساب می آید ! کوله ی جت را دریافت کنید و با سرعتی بسیار بالاتر چندین سکو را پشت سر بگذارید و لحظه لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. از سیاه چاله ها و همچنین بمب های به کار گذاشته در مسیر اجتناب کنید ؛ به گفته ی دوست داران و طرفداران سری بازی های Doodle Jump شما واقعاً با یک بازی اعتیاد آور و فوق العاده رو به رو هستید ! تا به حال چندین نگارش مختلف از این بازی از قبیل نینجا، فضا، جنگل، فوتبال، زیر آب، برف، هالووین، یخ، عید پاک منتشر شده اند ، اکنون نگارش جدید این بازی با عنوان ویرایشی دزدان دریایی در دسترس شما قرار گرفته است. قدرت های شگفت انگیزی که در طول بازی شما را برای افزایش امتیازهایتان یاری می دهند عبارتند از : بسته JET، کلاه پروانه، راکت و… در بازی دوست داشتنی Doodle Jump می توانید با افزایش لحظه ای رکوردهای خود به صورت آنلاین ، سایر رقبای خود را به این چالش دعوت کنید ؛ همچنین ثبت رکوردهای بالاتر ، می تواند لحظات لذت بخشی را در فضای آنلاین با دوستان شما ایجاد کند.

چگونه بازی کنم؟ بسیار ساده ! تنها کافیست با آغاز بازی ، دستگاه آندرویدی خود را به چپ و راست برای هدایت کاراکتر بازی حرکت دهید. برای شلیک ، کافیست نمایشگر خود را لمس کنید !

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اعتیادآور نینجا پرنده Ninja Jump 1.0.1 |اندروید

با دانلود بازی اعتیادآور نینجا پرنده مدت ها در اندروید سرگرم شوید!اگر به دنبال یک بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور هستید که بتوانید با آن روزهای بسیار زیادی خودتان را سرگرم کنید توصیه می کنیم حتما بازی Ninja Jump 1.0.1 را امتحان کنید. NinJump Deluxe یک بازی بسیار عالی و سرگرم کننده ویژه سیستم عامل اندروید می باشد که تا کنون بیش از 80 میلیون بار دانلود شده است و می توان گفت به یکی از محبوب ترین بازی های پلی استور تبدیل شده است. البته گیم پلی بازی نیز به گونه ای طراحی شده است که به حق می توان گفت این بازی لایق چنین محبوبیتی نیز می باشد. بازی دارای سبک رکوردی می باشد و در آن شما در نقش یک نینجا قرار خواهید گرفت که هرچه به سمت بالاتر بروید امتیاز بیشتری نیز خواهید گرفت. البته بالا رفتن به سمت بالا نیز کار ساده ای نمی باشد و شما باید از میان اژدها و غول هایی که در مسیرتان قرار گرفته اند بگذارید بدون این که بتوانند به شما آسیب برسانند. هرچه هم بیشتر به سمت بالاتر بروید کار شما سخت تر خواهد شد، چرا که بازی نیز تلاش خواهد کرد که شما را از بالاتر رفتن منع کند.

Ninja Jump 1.0.1

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

گرافیک بازی بسیار جالب طراحی شده است و محیطی رنگارنگ و شاد را رقم زده است. گیم پلی بازی نیز جای هیچ بحثی را باقی نگذاشته است چرا که گیم پلی بازی همانطور نیز که در ابتدا گفتیم، بسیار اعتیاد آور و سرگرم کننده طراحی شده است به طوری که هیچ گاه شما را خسته و زده نخواهد کرد. انجام بازی نیز بسیار راحت است و کسانی که تجربه چنین بازی هایی را ندارند، سریعا با آن ارتباط برقرار خواهند کرد و می توانند به سادگی آن را انجام دهند؛ به طوری که شروع بازی تنها با یک کلیک بر روی صفحه گوشی انجام خواهد شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری پل سازی حرفه ای – X Construction 1.41

 دانلود بازی فکری و مهیج پل سازی

بازی های سیستم اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی فکری بسیار جذاب و مهیج مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از پل سازی و ساخت و ساز لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم مهارت شما کاربران دستگاه های آندرویدی را در پل سازی به چالش بکشیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

با معرفی بازی محبوب و بسیار زیبای پل سازی همراه شما عزیزان هستیم ! یک بازی سرگرم کننده و در عین حال بسیار اعتیاد آور ! روند بازی به این صورت است که یک قطار قصد دارد از محلی عبور کند ، شما با ابزاری که در دست دارید ، باید پل عبوری این قطار را ایجاد کنید ، در مراحل اولیه ممکن است با خود بگوئید پل سازی بسیار ساده انجام میگیرد. اما باید بگوئیم این بازی از تمامی قوانین فیزیکی و علمی در صنعت پل سازی نشأت می گیرد ! بله ! برای گذر از مراحل این بازی باید به صورت برنامه ریزی شده و با تفکر فراوان عمل کنید. لازم به ذکر است که تمامی مراحل قابل حل شدن هستند ، در صورتی که یک مرحله را نتوانستید پشت سر بگذارید ، به مقاوت مصالح قطعات دقت بیشتری به خرج دهید. با اصلاح پل های ساخته شده ، سعی کنید مراحل سخت و پیچیده را از پیش رو برداشته و به حرکت قطار کمک کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی 2014 Angry Birds 3.4.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی جدید

بازی های 2014 اندروید

 Angry Birds 3.4 ورژن در آستانه 2014!بازی پردنگان عصبانی نسخه جدید را حتما برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان عصبانی را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

بقای پرندگان عصبانی در خطر است ! وقت آن رسیده که انتقام آنان را از خوک هایی که تخم مرغ های آنان را دزدیده اند بگیرید ! در این بازی محبوب ، تعداد زیادی پرنده عصبانی در اختیار شماست که به کمک هریک از آنان می توانید سیستم تدافعی خوک ها را از بین ببرید و سپس آنان را نابود کنید. هر یک از این پرنده ها ، قدرت های خاص خود را دارند. پرندگان عصبانی با گیم پلی بسیار جالب و کاربر پسند ، یک بازی اعتیاد آور است که پشت سر گذاشتن هر یک از مراحل آن ، نیازمند دقت ، مهارت و تفکر کافی است. اگر در پشت سر گذاشتن یک مرحله با مشکل مواجه شدید می توانید ابزار Mighty Eagle را خریداری کنید. این موجود بسیار جالب هر زمان که بخواهید به کمک شما می آید و تمامی معماها را حل می کند. لازم به ذکر است که شما برای استفاده از Mighty Eagle جهت پشت سر گذاشتن یک مرحله ، تنها قادر هستید هر یک ساعت یک بار از آن استفاده کنید. علاوه بر این ، اکنون پرنده ها دارای به روز رسانی قدرت ها نیز می باشند ، اکنون می توانید به شکلی ساده تر خوک ها را نابود کرده و مراحل را به صورت 3 ستاره پشت سر بگذارید. این بازی در مجموع شامل 495 مرحله متنوع و بسیار جذاب می باشد که می تواند شما را ساعت ها با خود سرگرم کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر